Die ken ik nietquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach nee, Rapper Kafka wellicht opgepakt vanwege zijn uitspraken rondom Peter R.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:05 schreef Pek het volgende:
[..]
Hem een journalist noemenZat zelf vuistdiep in het wereldje, hier kon je op wachten.
Bron of is dat je dikke duim?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:05 schreef Pek het volgende:
[..]
Hem een journalist noemenZat zelf vuistdiep in het wereldje, hier kon je op wachten.
Hoezo VBL?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:06 schreef yvonne het volgende:
Oy! #VBL!
Ik post net dit:
[..]
Laat me nog ff langer trots zijn
Gelukkig welquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:05 schreef Lange_Lans het volgende:
En Italië en Spanje voetballen gewoon door.
Nee het ging per ongeluk.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:06 schreef nils7 het volgende:
Zouden ze direct van een moordaanslag spreken?
Lekker nuttig met die waterdichte telefoons tegenwoordigquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:06 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Rappers mogen per direct in de gracht worden gegooid
Waren niet hele duidelijke beelden maar minimaal 1x, aan de rechter zijkant van zijn hoofd net boven zijn oren.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:01 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Is hij echt meerdere keren in het hoofd geschoten?
doe ook maar niet kijken.... ik kreeg ze via een mongool op de app.... Enfin.... ik ben van de true-crime boeken en verhalen en ik concludeer dat iemand dit niet kan hebben overleeft, helaas.......quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:06 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik heb die foto's nog niet eens gezien Hans.
Maakt niet uit. Betalen !quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:00 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Je weet dat hij al jaren dood is heh? Of niet?
In maart noemde Peter R. de Vries Grapperhaus nog laf.quote:
Snel nog even eyeliner op gedaan.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lidwien hebben ze net uit bed gelicht
Nou inderdaad, goeiemorgen Lidwien.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lidwien hebben ze net uit bed gelicht
@Calandquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:06 schreef yvonne het volgende:
Oy! #VBL!
Ik post net dit:
[..]
Is ook wel een beetje een debiel.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Terecht.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
In maart noemde Peter R. de Vries Grapperhaus nog laf.
Sowieso kinderen.quote:
Wil je je aub gedragen? @Calandquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:06 schreef yvonne het volgende:
Oy! #VBL!
Ik post net dit:
[..]
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |