is het te lastig voor je om die conclusie te trekken op basis van de foto's en filmpjes? Man man man... die domme hoop nog bij mensen. Ja ik snap het dat we allemaal moeten hopen dat hij nog leeft.... maar als je reeel bent kan dat toch helemaal niet.quote:
Omdat je natuurlijk wel goed beslagen ten ijs moet komen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:04 schreef Zwansen het volgende:
Waarom kan zo’n persconferentie nooooooit op tijd beginnen? Je weet toch dat heel fucking Nederland hier op wacht?
Elk nadeel heb z'n voordeel, zou Peter's vriend gezegd hebben…quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Handig om te weten dat daar ook een parkeergarage zit.
Je zou er maar achter lopen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:04 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Meerdere keren (5) geschoten. Niet perse allemaal raak.
Maar niet meerdere keren in zijn hoofd toch? Ik wacht de persconferentie wel even af eigenlijk. Teveel tegenstrijdige berichten online logischerwijs.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:04 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Meerdere keren (5) geschoten. Niet perse raak.
Gaan ze never nooit niet tijdens een persconferentie mededelen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:04 schreef Revanches het volgende:
laat gewoon weten of hij nog leeft, jezus
Hem een journalist noemenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:03 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Liquidatie van een journalist is wel iets om trots op te zijn idd
Er is toch verlengingquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:04 schreef Zwansen het volgende:
Waarom kan zo’n persconferentie nooooooit op tijd beginnen? Je weet toch dat heel fucking Nederland hier op wacht?
Laat me nog ff langer trots zijnquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:58 schreef yvonne het volgende:
Even voor iedereen in NWS, met name het topic over Peter R.
Het gaat eik enorm goed, weinig hoeven bannen, er zijn wat posts weg, ken beur'n, maar harstikke goed
Trots op ons
Dit ja. Gaat toch niks nieuws gezegd wordenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:04 schreef Pvt.Webster het volgende:
Persco: info over dader en Peter is kritiek. Meer niet.
Gokje..
En speed/methheads zijn ook niet zo leuk in de omgang.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:58 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Precies dit. Geldt niet alleen voor coke, ook met zogenaamde partydrugs gaat heel veel criminaliteit gepaard. Toch lijken heel veel mensen "een pilletje slikken" op een festival, vrij normaal te vinden.
Ik heb die foto's nog niet eens gezien Hans.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
is het te lastig voor je om die conclusie te trekken op basis van de foto's en filmpjes? Man man man... die domme hoop nog bij mensen. Ja ik snap het dat we allemaal moeten hopen dat hij nog leeft.... maar als je reeel bent kan dat toch helemaal niet.
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:05 schreef Confetti het volgende:
[..]
Gaan ze never nooit niet tijdens een persconferentie mededelen.
Morgenochtend zal wel gemeld worden dat hij is overleden (al hoop je dat hij het overleeft natuurlijk en er met een wonder redelijk vanaf komt).quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:04 schreef Pvt.Webster het volgende:
Gokje..
Lijkt me ook. Maar in plaats van informatie over de dader: herhaling dadersignalement en oproep om informatie te delen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:04 schreef Pvt.Webster het volgende:
Gokje..
Ik heb de foto's en filmpjes niet gezien.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
is het te lastig voor je om die conclusie te trekken op basis van de foto's en filmpjes? Man man man... die domme hoop nog bij mensen. Ja ik snap het dat we allemaal moeten hopen dat hij nog leeft.... maar als je reeel bent kan dat toch helemaal niet.
is niet bekend!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:05 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Maar niet meerdere keren in zijn hoofd toch? Ik wacht de persconferentie wel even af eigenlijk. Teveel tegenstrijdige berichten online logischerwijs.
Nou, vooruit dan maarquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:06 schreef yvonne het volgende:
Oy! #VBL!
Ik post net dit:
[..]
Laat me nog ff langer trots zijn
De kans is klein maar niet onmogelijk om een kogel in je hoofd te overleven. Ligt er ook aan hoe en waar. Maar hoopvol is het niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |