De stekker is eruit getrokken op Viva, dus wellicht heeft men simpelweg niet de mankracht om een en ander goed te modereren. Laat staan zo intensief uren lang.quote:
Wat een onzin. 13.000 man tekort, 16.000 zaken bleven liggen bij een telling drie jaar geleden.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:59 schreef Confetti het volgende:
Het gaat hier helemaal niet om gebrek aan middelen bij de politie. Geld genoeg, mankracht genoeg maar geen bevoegdheden. Een soort doodseskaders hebben we nodig, want het gerechtelijke systeem is te traag, te log en niet afschrikwekkend genoeg.
Jawel, gaan ze doen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die niet gaan nabeschouwen.
Lange Leidsedwarsstraat ter hoogte van nr. 115…quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:53 schreef CherryLips het volgende:
Is het die parkeergarage bij de Melkweg?
Exact. Waar alleen de extremen bij mij op de middelbare school zich aan iets heftiger dan hasj waagden, stonden 6 jaar later een bende vrienden en bekenden om mij heen op lowlands die allemaal 1 voor 1 strak van de xtc stonden. En das tegenwoordig allerminst minder geworden. De eerste methlabs zijn verdorie al opgerold hier in Nederland. Maar heeey, moet toch kunnen! Af en toe een pilletje. Alcohol of roken is slechter voor je.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:58 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Precies dit. Geldt niet alleen voor coke, ook met zogenaamde partydrugs gaat heel veel criminaliteit gepaard. Toch lijken heel veel mensen "een pilletje slikken" op een festival, vrij normaal te vinden.
Nee maar andere fokkers wel. Even terug in dit draadje gaan rond de klok van 20quote:
Sneu zeg. Zulke mensen had je hier ook overigens maar gelukkig treden de mods en @yvonne snel op.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:01 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Iemand vond het fantastisch wat er is gebeurd. Strooide met karma dit, karma dat en dat haar man nu gerechtigheid heeft. Zou bijna een getuige kunnen zijn als het ware. Topics zijn daar nu gesloten.
Ahja dat zal t wel zijn idd.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:02 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
De stekker is eruit getrokken op Viva, dus wellicht heeft men simpelweg niet de mankracht om een en ander goed te modereren. Laat staan zo intensief uren lang.
Zoals je hier ook al kunt zien, is moderatie geen overbodige luxe dus ik snap hen wel..
Dat zijn niet de drugskartel-zaken natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:02 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Wat een onzin. 13.000 man tekort, 16.000 zaken bleven liggen bij een telling drie jaar geleden.
Handig om te weten dat daar ook een parkeergarage zit.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lange Leidsedwarsstraat ter hoogte van nr. 115…
er worden mindere berichten gemod @yvonnequote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:57 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Hij is dood. Als je filmpjes bekijkt is er geen andere mogelijkheid.
Vond die programma's ook ruk, maar dit gaat toch een beetje te ver voor zijn verdiende loon.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:01 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Iemand vond het fantastisch wat er is gebeurd. Strooide met karma dit, karma dat en dat haar man nu gerechtigheid heeft. Zou bijna een getuige kunnen zijn als het ware. Topics zijn daar nu gesloten.
Ik heb hetzelfde. Verwacht niet heel veel nieuws maar wil het toch nog zien voor ik naar bed ga.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:01 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat de persco een grote flop zal zijn, maar ik wacht toch nog even met naar bed gaat tot hij is geweest
Alweer te vertellen dat ze net bij de Mac naar de WC ging toen de politie binnenkwam om de boel leeg te vegen, de tering, dan heb je ook echt geen nieuws, als je dat voor de zoveelste keer moet herhalen.quote:
dat klopt ze hebben nu op twee kanalen voetbal, zodat ze PersCo op het eerste kanaal kunnen uitzenden, zoals het hoort.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:57 schreef KingRoland het volgende:
NOS heeft de prioriteiten wel op orde zeg lol
Ja wil je ook graag bij zijnquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:03 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Liquidatie van een journalist is wel iets om trots op te zijn idd
Meerdere keren (5) geschoten. Niet perse allemaal raak.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:01 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Is hij echt meerdere keren in het hoofd geschoten?
Werden, in de snelheid is er wel wat gesneuveld, helaas.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:03 schreef Handleiding het volgende:
[..]
er worden mindere berichten gemod @:yvonne
Ja nee tuurlijk, daarbij heeft de politie steun van 15.000 elfjes en een draak met een goudschat.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:02 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat zijn niet de drugskartel-zaken natuurlijk.
Haha ook echt alsof ze even naar de WC ging daar.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alweer te vertellen dat ze net bij de Mac naar de WC ging toen de politie binnenkwam om de boel leeg te vegen, de tering, dan heb je ook echt geen nieuws, als je dat voor de zoveelste keer moet herhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |