#WERKENBIJDENOSquote:
Erg mooiquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Danny heeft even een serverkabeltje van de NOS erbij gepakt.
Je bent vanavond weggeweest?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:21 schreef vaarsuvius het volgende:
Fok doet het de hele dag al verbazend goed, in geen jaren zo'n snel forum gezien hier
Verdomme ik ben vèèl te laatquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Fok en NOS zijn van servers gewisseld
Tijd om ook de users van Hookers hierheen te halen dus. @Poepz0rquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:21 schreef vaarsuvius het volgende:
Fok doet het de hele dag al verbazend goed, in geen jaren zo'n snel forum gezien hier
kijk pas op fok sinds ongeveer 21:20quote:
Er is geen nieuwe infoquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:22 schreef Naesala_1981 het volgende:
Kunnen ze die wedstrijd niet even stil leggen, zodat ik de persco en de daar op volgende berichtgeving kan volgen.
Er is geen nieuwsquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:22 schreef Naesala_1981 het volgende:
Kunnen ze die wedstrijd niet even stil leggen, zodat ik de persco en de daar op volgende berichtgeving kan volgen.
Die zijn er nog daaagen, die persco's.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:22 schreef Naesala_1981 het volgende:
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is geen nieuwe info
Ik word helemaal gek van die push-meldingen dan. Als er geen nieuwe info is, rot dan op!!
Zo, dat is eruit.
N'Golo Kanté.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:23 schreef heywoodu het volgende:
Belotti doet me enorm aan een volgens mij Nederlandse acteur denken, maar ik ken die namen niet. Iemand een idee?
DUO PENOTTI?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:23 schreef heywoodu het volgende:
Belotti doet me enorm aan een volgens mij Nederlandse acteur denken, maar ik ken die namen niet. Iemand een idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |