Bij Fronsie stond het achterin ook een stuk slechter.quote:
En hadden WE het wapen van het dode spelmoment veel minder.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Fronsie stond het achterin ook een stuk slechter.
Wat wil je zien? Zes minuten lang een muur?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Schakel dan ook gewoon over naar die persco. Nu zie ik op 2 netten hetzelfde
Er ligt een man dood te gaan in het ziekenhuis en... nouja, je snapt hem.quote:
Welke had ie niet moeten doen? Verratti kon waarschijnlijk toch niet meer dan 90 minuten spelenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:53 schreef Caland het volgende:
Mancini gaat de wedstrijd nog weggeven door zijn wissels
Al besproken.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er ligt een man dood te gaan in het ziekenhuis en... nouja, je snapt hem.
Als jij niet ophoudt met mij te irriteren... nouja, je snapt hemquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er ligt een man dood te gaan in het ziekenhuis en... nouja, je snapt hem.
Lekker gewerkt pik.quote:
Ja laatste stavaza daarna perscoquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:54 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wat wil je zien? Zes minuten lang een muur?
Italianen hebben een wedstrijd na 60 minuten beslist?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Italie moet toch gewoon over Spanje heen walsen? Spanje heeft in knockoutfase al 330 minuten gespeeld, Italie 240
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal stavaza dan eens morgen op kantoor gebruiken.quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Italianen hebben een wedstrijd na 60 minuten beslist?270SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Hoe kom jij op 240? Ik tel 300 voor Italië.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Italie moet toch gewoon over Spanje heen walsen? Spanje heeft in knockoutfase al 330 minuten gespeeld, Italie 240
Wij gebruiken 'svz'quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zal stavaza dan eens morgen op kantoor gebruiken.
Benieuwd naar de reactie.
je hebt gelijk. Ik heb verlenginkje ff over t hoofd gezien.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe kom jij op 240? Ik tel 300 voor Italië.
Mietje.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:58 schreef PzKpfw het volgende:
Dit duurt me te lang, ik ga pitten. Zie de uitslag morgenvroeg wel.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:58 schreef PzKpfw het volgende:
Dit duurt me te lang, ik ga pitten. Zie de uitslag morgenvroeg wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |