Ja en een aanslag op een wethouder en op een politiebureau.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:43 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
er gaan geruchten dat Eef Hoos een bom had gelecht onder een journalist van de Haagse Courant,
Taghi achter de tralies krijgen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:48 schreef Mondkapje het volgende:
Waarom moest ie die Nabil B ook gaan verdedigen, dat hele zootje is tuig.
Meer nieuws lezen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:49 schreef Jeanne_Darc het volgende:
in omringende landen gebeurd dit niet behalve Italië. We zijn echt afgegelden.
Ik ben de eerste om de genoemde partijen te bekritiseren als ze de media onterecht beschimpen. Maar deze aanslag heeft daar natuurlijk geen kloot mee van doen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:43 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
de oorzaak van deze aanslag is niet fvd/pvv, dat klopt. maar fvd is wel een partij die actief de media verdacht maken en op lange termijn ook (indirect) geweld normaliseert
De politiek is er natuurlijk wel debet aan. Als je jarenlang altijd maar bezuinigt op politie, dan verandert je land vanzelf in een paradijs voor de georganiseerde misdaad. En dan wordt het klimaat harder en harder, zonder repercussies. En dat leidt tot dit soort excessen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:43 schreef Nattekat het volgende:
Vind het wel behoorlijk treurig om nu een politiek punt te maken.
In Slowakije is in 2018 nog een regering gevallen na de moord op een journalist.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:49 schreef Jeanne_Darc het volgende:
in omringende landen gebeurd dit niet behalve Italië. We zijn echt afgegelden.
Als je het met me eens bent voeg dan niet iedere keer die maar toequote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:47 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
heb je problemen met begrijpend lezen kerel? ik ben het met je eens. vind het alleen walgelijk dat alle fvd'ers nu de vermoorde onschuld spelen, alsof zij zo begaan zijn met de veiligheid van de journalistiek
Rechtsstaat dit datquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:48 schreef Mondkapje het volgende:
Waarom moest ie die Nabil B ook gaan verdedigen, dat hele zootje is tuig.
Ja, Peter R. de Vries maakte letterlijk het leven van criminelen zuur. Dit is wat dat betreft, hoe lullig het ook klinkt, begrijpelijker.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:49 schreef Pippalena het volgende:
Ik stoor me enorm aan die vergelijking op tv met Fortuin en van Gogh.
Volkert vd G had totaal andere motieven dan een Taghi of een Holleeder hebben. Politieke moorden om een mening, zijn echt wat anders dan een aanslag vanuit het criminele circuit. Peter R de Vries is niet beschoten vanwege zijn mening, zoals Fortuin, maar omdat hij een bedreiging vormt voor schietgrage criminelen.
Extreemlinks, Islam en georganiseerde misdaad. Dan heb je hier al 3 groepen die je direct aan kunt pakken.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:49 schreef TweedeKlum het volgende:
Fortuin, Van Gogh en nu de Vries, tegen dit soort geweld doe je gewoon niets helaas.
Heb je daar bronnen voor nodig? Kijk wat docu's of lees wat boeken.. Criminaliteit is er altijd geweest en liquidaties ook. Maar vroeger, ja vroeger, was alles anders.. En dat is ECHT zo. Ja het was hard maar dat was niet als dit. Het was anders, laten we het maar zo zeggen. En dat zal iedereen zeggen die van een bepaalde leeftijd is of bij de politie zat of in het wereldje zat, etc. Het is veeeeeel wilder en gekker geworden.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:41 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Heb je hier ook bronnen voor of is dit allemaal op gevoel gebaseerd. Erecodes etc etc. Klinkt als geromantiseerde onzin als je t mij vraagt, maar ik reageer dan ook op gevoel
You on fire broquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je het met me eens bent voeg dan niet iedere keer die maar toe
Walgelijk dat je deze moord gebruikt om je politieke puntjes te maken
Wat voor een debiliteit lees ik hier nu weer.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:43 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
de oorzaak van deze aanslag is niet fvd/pvv, dat klopt. maar fvd is wel een partij die actief de media verdacht maken en op lange termijn ook (indirect) geweld normaliseert
Hij wandelde op straat en dan sterf je in het harnas?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:49 schreef Discombobulate het volgende:
Als ie gaat sterft ie wel in het harnas
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Extreemlinks, Islam en georganiseerde misdaad. Dan heb je hier al 3 groepen die je direct aan kunt pakken.
Helaas hebben mensen het liever over staatsgevaarlijke wappie Ria die een keer word geduwd door een politieagent of over de zogenaamde terreurdreiging uit extreemrechts die nog nooit werkelijkheid is geworden.
nu heb je het over BN'ers... dat vind ik nog het minst erge. Wat te denken van Derk Wiersum en die broer van de kroongetuige. En zo zijn er nog wel tal van voorbeelden. Dat het een BN'er is maakt het niet erger of minder erg. Feit is dat justitie amper grip krijgt op het criminele tuig wat zich als een pisvek in een onderbroek door Amsterdam lijkt te verspreiden.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:49 schreef TweedeKlum het volgende:
Fortuin, Van Gogh en nu de Vries, tegen dit soort geweld doe je gewoon niets helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |