raket op gebouw Panoramaquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:43 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
er gaan geruchten dat Eef Hoos een bom had gelecht onder een journalist van de Haagse Courant,
John dacht er idd anders overquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:36 schreef TjjWester het volgende:
Uiteindelijk is het zijn eigen schuld: hij heeft altijd koppig beveiliging geweigerd terwijl hem van alle kanten is verteld dat het nodig was.........
Ik hoop eigenlijk dat hij het niet redt. Kasplantje lijkt me anders het meest waarschijnlijke en dat lijkt me nog veel erger.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:43 schreef KingRoland het volgende:
Waarom doen sommige users alsof Peter R de vries 1 kogel in zijn kop heeft gekregen? zijn meer dan 1 schoten door zijn hoofd gevuurd. Dan is de kans dat ik de loterij win is nog groter dan dat iemand dan nog leeft.
Hoe lech je een bom onder een journalist?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:43 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
er gaan geruchten dat Eef Hoos een bom had gelecht onder een journalist van de Haagse Courant,
Misschien moet er maar een topic in BNW geopend worden met allerlei verdachten zodat men daar verder kan discussiėren wie het heeft geregeld.quote:
Net zoals de meeste van jullie.quote:
Geen tv hebben lijkt me soms wel lekker. Maar klote in dit soort situaties.quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:43 schreef Nattekat het volgende:
Vind het wel behoorlijk treurig om nu een politiek punt te maken.
Dit. 5 kogels door je kop.. weinig kans. Als hij dit overleefd is het een wonder.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:43 schreef Sfancta het volgende:
Ben bang dat we zo om 23 bericht krijgen van en dader gepakt en Peter overleden.
Lechenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:43 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)adscentrum-amsterdamquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:45 schreef Dimachaerus het volgende:
heeft iemand linkje naar de livestream
Www.coolblue.nl/tvsquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:45 schreef Dimachaerus het volgende:
heeft iemand linkje naar de livestream
Humberto.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit is de schuld van de fvd. En PVV volgens Humberto
Liever rechtop sterven dan op je knieėn leven was de spreuk op het graf van zijn vaderquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:38 schreef vencodark het volgende:
Peter kennende zou hij trots zijn dat hij inderdaad zonder beveiliging liep en niet bang was.
Dat hij rechtop liep en niet gebukt ging onder bedreiging.
Tussen kasplantje en dood zou ik het ook wel weten. Maar er lopen wel meer mensen rond met een kogel in hun kop. De kans is klein maar het kan.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat hij het niet redt. Kasplantje lijkt me anders het meest waarschijnlijke en dat lijkt me nog veel erger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |