Gelukkig was het hier en niet op Whatsappquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Akkoord, we doen allemaal wel eens gekke dingen.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet aanwezig maar kon ook niet goed horen waarom niet, lulden ze wat overheen volgens mij.
Neejoh tegen Italië gaat Engeland er af.quote:
Italie toch wel de meest complete ploeg op dit EK.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neejoh tegen Italië gaat Engeland er af.
Tot de kwartfinale is het nog te doen.quote:
Stiekem is de groepsfase waar we kankeren op alle kutwedstrijden het leukste.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Tot de kwartfinale is het nog te doen.
Daarna voelt het altijd dood.
Gezellig een goal forceren met snel breed sterk ja.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:25 schreef Bolasie het volgende:
Waarom krijgt Adama in dit soort situaties nooit speeltijd?
Ik ben van mening dat we richting een erg sympathieke finale gaan eigenlijkquote:
Daarom prima dat er zoveel landen mee mochten doen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stiekem is de groepsfase waar we kankeren op alle kutwedstrijden het leukste.
32 wat mij betreft!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daarom prima dat er zoveel landen mee mochten doen.
Ik vind het nog wel oke omdat er 4 landen deelnemen waar ik mee kan leven als ze kampioen worden, in 2006 toen Frankrijk, Duitsland en Portugal bij de laatste 4 zat was echt wel ernstig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |