Ze zeggen toch echt andersquote:
Doe zn filmpje dan ff in de opquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:02 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
braddie stijl, nieuwe aanwas lokken, snap je?
Natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:02 schreef Mortaxx het volgende:
Dit is met beveiliging toch ook niet te voorkomen.
Voor de zekerheid die ook afmaken danquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
kan toch net zo goed bij die Holleeder weg komen?
lijkt me ook nietquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:02 schreef Mortaxx het volgende:
Dit is met beveiliging toch ook niet te voorkomen.
Misdaadverslaggeverquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wie is die mongool eigenlijk
quote:
Johquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
a mag hopen dat je snapt dat ik die dries bedoel, ben met jou nooit helemaal zeker
Blijkbaar wilde hij het zelf ook nietquote:
Censuur fascisme!!!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:04 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Duidende video's van de journalist Braddie worden in NWS gewoon verwijderd.
zeg toch, weet met jou nooit zekerquote:
ja maar je zult toch altijd zo'n momentje van onoplettendheid hebben en dan komt zo'n petje uiteraard net langsquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Blijkbaar wilde hij het zelf ook niet
John van de heuvel wordt geloof ik wel beveiligd, die mocht toen ook niet meer bij boulevard komen omdat de studio niet te beveiligen was
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zeg toch, weet met jou nooit zeker
je bent en blijft toch de kerel die zeer z'n ogen uit wou steken
Ook dat hij er in die 40 seconden nog bijna om zit te lachenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:04 schreef D_A het volgende:
Met die views kan Braddie een prima rijsttafel voor zes bestellen straks
50 centquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:07 schreef Sander166 het volgende:
Hoeveel zou Braddie verdiend hebben met zijn clickbait filmpje over Peter R. de Vries? Hopelijk genoeg om een pizza + tankbeurt mee te betalen.
Even voor 7 euro tanken van de opbrengst, en dan een roadtrip naar de Lange Leidsedwarsstraat!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:07 schreef Sander166 het volgende:
Hoeveel zou Braddie verdiend hebben met zijn clickbait filmpje over Peter R. de Vries? Hopelijk genoeg om een pizza + tankbeurt mee te betalen.
Braddie heeft gewoon de opdracht gegeven?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:09 schreef D_A het volgende:
6300 views in een uurtje, best record voor 'm.
165 reacties ook echtquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:09 schreef D_A het volgende:
Motief is erquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Braddie heeft gewoon de opdracht gegeven?
Zelf het nieuws maken en er dan als eerste een filmpje over maken, best een gat in de markt.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Braddie heeft gewoon de opdracht gegeven?
11.000 inmiddelsquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:09 schreef D_A het volgende:
Genoeg om een bosje bloemen voor @Moonlight te kopenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:07 schreef Sander166 het volgende:
Gewoon zijn vluchtauto aan het testen geweest. Sleutel gekopieerd enzo.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Niet voor niets maakte hij recent al allemaal proefritten in voor hem ogenschijnlijk veel te dure auto's. Toeval of zit er meer achter? -> BNW
Jij bent echt ziek.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:15 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Genoeg om een bosje bloemen voor @:moonlight te kopen
Gol di Italiaquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:15 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Genoeg om een bosje bloemen voor @:moonlight te kopen
Alleen als Denemarken morgen de finale haaltquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:19 schreef Fok-it het volgende:
Zou Braddie ook breaking filmpje maken als Italie wint
haha nee manquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:19 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
2 euro per 100 views was het toch, die rijd morgen in een BMW weg
Allemaal doodschieten jaquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:14 schreef pferdfahrer het volgende:
Van mij mogen ze die drugsbazen die nu allemaal in de gevangenis zitten gewoon de duinen mee in nemen. Tijd dat we gewoon wat harder optreden tegen dit soort figuren.
Nederlandse YouTubers krijgen ongeveer tussen de 0,50 euro en 4 euro per 1.000 views.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:19 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
2 euro per 100 views was het toch, die rijd morgen in een BMW weg
En ik vermoed dat het dan tegen de 4 euro aan zit met een behoorlijk aantal subs en 50 cent voor mongooltjes als Braddiequote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:21 schreef D_A het volgende:
[..]
Nederlandse YouTubers krijgen ongeveer tussen de 0,50 euro en 4 euro per 1.000 views.23 feb. 2021
Nou nou nou niet zo bot tegen onze grote vriend, wij hebben die jongen wel populair gemaakt hé. Wil wel uitgenodigd worden op z'n fatlossparty volgend jaarquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik vermoed dat het dan tegen de 4 euro aan zit met een behoorlijk aantal subs en 50 cent voor mongooltjes als Braddie
Nederlandse of papoeas die nederlandstalige videos maken?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:21 schreef D_A het volgende:
[..]
Nederlandse YouTubers krijgen ongeveer tussen de 0,50 euro en 4 euro per 1.000 views.
Peohquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:22 schreef Fok-it het volgende:
Maar 8 euro nu, laten we er 25000 views straks van maken. Toch euro of 20
Godver komen die mensen net de bed uit ofzoquote:
De bedquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:24 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Godver komen die mensen net de bed uit ofzodie reacties zijn ook allemaal van Henk en Ingrid niveau
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:25 schreef pferdfahrer het volgende:
Tevens hopelijk vanavond in de korte reactie van het kabinet dat er een nieuwe wapenwet komt om het bezit van een vuurwapen te legaliseren
Ik ben dan wel progressief, maar ben wel voorstander van het bezit van een CC. Uiteraard krijg je dat niet zo maar hé. Misschien dan wel even m'n vorige post verwijderen over soldier of fortune en gta hehehequote:
Die vetvlek gaat gewoon over lijken voor een pizzaquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:23 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Kan hij toch weer een pizza shoarma van de domino's van reviewen.
Je oogt nogal wat WITHEETquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:27 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Die vetvlek gaat gewoon over lijken voor een pizza
Ik vind het iets teveel Murica en Syberisch Rusland waar jongeren inderdaad zoals Oksel uit hun kamer hangen en zich kapot vervelen. Ik zie het al helemaal voor me. Lekker naar de Drenthse keet, beetje bier zuup`n en kogelskiet`nquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:27 schreef pferdfahrer het volgende:
Tevens hopelijk vanavond in de korte reactie van het kabinet dat er een nieuwe wapenwet komt om het bezit van een vuurwapen te legaliseren
[..]
Ik ben dan wel progressief, maar ben wel voorstander van het bezit van een CC. Uiteraard krijg je dat niet zo maar hé. Misschien dan wel even m'n vorige post verwijderen over soldier of fortune en gta hehehe
quote:
Nee hoor, niets verbaast me nogquote:
Hoezo is die walgelijk dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:29 schreef Zipportal het volgende:
GODVERDOMME wat is die Braddie walgelijk.
Maar natuurlijk heeft die klootzak een filmpje over Peter R gemaakt. Met 65K views en reclame.
Ja waarom dat nou weer koekebakkerquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Zeer matig wapen voor defense.
Defensequote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Zeer matig wapen voor defense.
Die had ook geen akquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja waarom dat nou weer koekebakker
Ik hoef geen ak of zo ik heet geen tristan
Je mag geen wapen dragen als je gedronken hebt. Ook in de States niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:30 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ik zie wel voordelen voor de dommere, alcohol misbruikende bevolking als ze wapens mogen dragen
Zo pak je die viewsquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Allemaal van die ongemeende kut filmpjes als iemand is overleden van 10 seconden.
Op het meenemen naar een kroeg valt wel wat op te verzinnen, maar criminelen denken wel twee keer na op zo'n manier als ze overdag iemand willen doodschieten.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het iets teveel Murica en Syberisch Rusland waar jongeren inderdaad zoals Oksel uit hun kamer hangen en zich kapot vervelen. Ik zie het al helemaal voor me. Lekker naar de Drenthse keet, beetje bier zuup`n en kogelskiet`n
Een semi automatisch ding waar die aan gesleuteld had toch, smerige ratquote:
Bijna alle vuurwapens zijn semi automatisch.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Een semi automatisch ding waar die aan gesleuteld had toch, smerige rat
Ja allemaal van jou door f5enquote:
Nietquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bijna alle vuurwapens zijn semi automatisch.
Ik klik niet op 't filmpjequote:
Zou zieke AA-12 met drummag doenquote:
Volgens mij geldt dat pas als je filmpje langer dan 5 minuten is.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:21 schreef D_A het volgende:
[..]
Nederlandse YouTubers krijgen ongeveer tussen de 0,50 euro en 4 euro per 1.000 views.
Volgens mij niet. Je hebt heel veel filmpjes op Youtube die echt iets van 20 miljoen views hebbenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:34 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Krijgt hij überhaupt wel een significant bedrag als slechts 1 filmpje een keer een uitschieter heeft?
Jij krijgt geen wapen met je strafbladquote:
Niemand gebruikt die dingen manquote:
Daar zal ie spijt van hebben nu danquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:35 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Volgens mij geldt dat pas als je filmpje langer dan 5 minuten is.
Vandaar dat het altijd 10:07 is ofzoquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:35 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Volgens mij geldt dat pas als je filmpje langer dan 5 minuten is.
waar ben je?quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje wel ja. Ik heb BCS overigens weer een kans gegeven. Ben nu in seizoen 2.
Ik heb nog geen strafblad, ff mn voorkomen afwachtenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jij krijgt geen wapen met je strafblad
Aflevering 6 geloof ikquote:
Dat laatste wil ik welquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:35 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Niemand gebruikt die dingen man
Een Glock of nog beter een CZ Shadow 2, is ook ideaal voor CC. Een Desert Eagle is veel te zwaar manplus dat je iemand wilt uitschakelen zonder z'n ledematen er meteen af te knallen
Jaquote:
Die pot was tot tien minuten geleden niet om aan te glurenquote:
Och man heerlijkquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:38 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Met dragon's breath, iedereen die je vuil aankijkt levend verbranden
Vind hem nu ook wel goeie teksten hebben jaquote:
Waar?quote:
Humbertoquote:
Koning Dannyquote:
Moeten zij weten. Gewoon gelijk arresteren.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:33 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Denk je dat die rednecks met een shotgun daar een neuk om geven? Onze achtergestelde Urkers zijn niet slimmer dan dat volk. Lekker drankspelletjes doen met geladen wapens
Bedankt voor de update.quote:
Er gaat niets boven de Beretta 92FSquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:35 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Niemand gebruikt die dingen man
Een Glock of nog beter een CZ Shadow 2, is ook ideaal voor CC. Een Desert Eagle is veel te zwaar manplus dat je iemand wilt uitschakelen zonder z'n ledematen er meteen af te knallen en iemand erachter ook nog raakt
quote:
Oh te laatquote:
Wat vind je er tot nu toe van? Vond de eerste twee seizoenen traag, seizoen drie goed en vier brba-niveau.quote:
Inderdaad traag, wel kwalitatief goed. Met een paar toffe afleveringen. Maar hoop dat het wel wat omhoog gaat jaquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:47 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Wat vind je er tot nu toe van? Vond de eerste twee seizoenen traag, seizoen drie goed en vier brba-niveau.
Blijf kijken, serieus, moeite absoluut waard. Welke aflevering vond je tof? Ik vooral die ene met Mike in de hoofdrol in seizoen een.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad traag, wel kwalitatief goed. Met een paar toffe afleveringen. Maar hoop dat het wel wat omhoog gaat ja
Same, vind Mike interessanter dan Saul. En denk dat het wel leuker is met Gus erbijquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:49 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Blijf kijken, serieus, moeite absoluut waard. Welke aflevering vond je tof? Ik vooral die ene met Mike in de hoofdrol in seizoen een.
Ja geen idee wie het is en ik ga geen foto van mijm tv makenquote:
Mag je 1 keer raden door wie dat komt (indirect, de OP, want Yvonne deed het)quote:
Jij zal wel tr gezet hebbenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:51 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Mag je 1 keer raden door wie dat komt (indirect, de OP, want Yvonne deed het)
Mooi manquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:46 schreef datismijnmening het volgende:
Binnenkort maar weer eens naar de schietbaan
Zielig hoopje mens ben je ook. Tyf lekker op, je hebt hier niks te zoekenquote:
Murp heeft liever dat het over braddie gaatquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:50 schreef Solotovski het volgende:
Murp heeft wel vaker last van zulke fratsen
Ik heb niet al te veel te klagen nee. Maar dat betekent niet dat mensen zoals jij zo mogen praten tegen mij.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zielig hoopje mens ben je ook. Tyf lekker op, je hebt hier niks te zoeken
Lekker optyfen, kneusjequote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:54 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ik heb niet al te veel te klagen nee. Maar dat betekent niet dat mensen zoals jij zo mogen praten tegen mij.
Is goed, geef je adres maarquote:
Stel jij vind dat niet. Waarom begin je daar dan over (opnieuw)?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Murp heeft liever dat het over braddie gaat
Dacht ik al, laffe hondquote:
Dat noemen ze ook wel het witte boterham spelquote:
Ja, Peter R de Vries ook een te grote mond. Verbaasd me eigenlijk dat 'ie al niet eerder is neergeschoten.quote:
Runkeboller tochquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat noemen ze ook wel het witte boterham spel
Nooit van gehoordquote:
Wij doen het altijd met volkorenbrood, dat is gezonder.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat noemen ze ook wel het witte boterham spel
Ja die andere koekenbakker ookquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:03 schreef pferdfahrer het volgende:
Gerrie is ook net z'n bed uit komen rollen
Die zal wel nog wat vragen hebben over coronaquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:05 schreef Fok-it het volgende:
Lijkt wel alsof Willem Engel in die persco-zaal zit
1,5 meter doen ze ook niet aanquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:05 schreef Fok-it het volgende:
Allemaal gevaccineerdquote:
Heeft die al geroepen dat het door zijn vaccin komt?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:05 schreef Fok-it het volgende:
Hoe staat het hiermee?quote:Op zondag 4 juli 2021 00:09 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Dat niet. Heb wel gevraagd om anonimisering.
Kansloze kneus. Zal ik hem opzoeken?quote:
Een paar mensen hebben kort op me ingepraat met 2 berichtjes in totaal. Heb daarna besloten om maar gewoon te blijven maar als mensen het te erg verzieken ik het maar gewoon extra ga TR'en, negeren verder en door ga buiten KLB waar de meeste personen zitten die negatief zijn.quote:
2x gedaan in zo'n shooting range oa met een full auto mp5 in de VS. Gruwelijk ziek maar wapens zijn niet zo mijn ding eigenlijk, de eerste keer had ik eigenlijk totaal geen idee hoe krachtig het nou eigenlijk was, ja je schat het een beetje in maar toch.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:46 schreef datismijnmening het volgende:
Binnenkort maar weer eens naar de schietbaan
Ok, dus wederom een leugen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:09 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Een paar mensen hebben kort op me ingepraat met 2 berichtjes in totaal. Heb daarna besloten om maar gewoon te blijven maar als mensen het te erg verzieken ik het maar gewoon extra ga TR'en, negeren verder en door ga buiten KLB waar de meeste personen zitten die negatief zijn.
Ja dat zeg ikquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:10 schreef pferdfahrer het volgende:
Arjan weet al meer, die zegt net moord. Die is dood dus.
Sprokkelaar dm;t mij ook nooitquote:
nee joh, verspilling van je tijdquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:08 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kansloze kneus. Zal ik hem opzoeken?
Peter was niet te dik toch?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:12 schreef Makrelis het volgende:
Nou leuk, morgen weer werken vroeg. Is die vetklep al dood? Hebben we dat ook weer gehad.
Truste.
gaat dit over braddie?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:12 schreef Makrelis het volgende:
Nou leuk, morgen weer werken vroeg. Is die vetklep al dood? Hebben we dat ook weer gehad.
Truste.
Deze post leverde mij een dm op van feniks-kots:quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:38 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Weg met Feniks-kneus. Grootste kneus van Fok!, samen met @:Starhopper .
Welke vetklep?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:12 schreef Makrelis het volgende:
Truste.
Ik neuk je hele familiequote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:09 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Een paar mensen hebben kort op me ingepraat met 2 berichtjes in totaal. Heb daarna besloten om maar gewoon te blijven maar als mensen het te erg verzieken ik het maar gewoon extra ga TR'en, negeren verder en door ga buiten KLB waar de meeste personen zitten die negatief zijn.
Wel irritant. En heeft ook zijn naasten in gevaar gebracht. Verbaast mij dat dit niet al tien jaar eerder is gebeurd.quote:
Ja leuk maar we leven niet in een bananenrepubliek, hoe erg dat ook lijkt vandaagquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:15 schreef pferdfahrer het volgende:
Flikker toch op man voor de rechter, gewoon gelijk kogel door dat achterhoofd.
Spoor jij verder wel?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:15 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik word morgen wakker en ga nog vaak sex hebben. Hij niet.
Zijn jullie zwanger?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:12 schreef IceCreamSandwich het volgende:
Ik DM regelmatig met @:phoenyx-god wij zijn twee handen op één buik
Een land waarin advocaten en journalisten worden neergeschoten is al erg genoeg. Jij wilt daar nog standrechtelijke executies aan toevoegen om het plaatje compleet te maken?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:15 schreef pferdfahrer het volgende:
Flikker toch op man voor de rechter, gewoon gelijk kogel door dat achterhoofd.
Voor dit soort criminelen knijp ik wel een oogje dicht ja.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:17 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Een land waarin advocaten en journalisten worden neergeschoten is al erg genoeg. Jij wilt daar nog standrechtelijke executies aan toevoegen om het plaatje compleet te maken?
Ja waarom nietquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:17 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Een land waarin advocaten en journalisten worden neergeschoten is al erg genoeg. Jij wilt daar nog standrechtelijke executies aan toevoegen om het plaatje compleet te maken?
Zijn waarschijnlijk ramptoeristen die op zoek zijn naar beelden van de aanslag zelf en wegklikken wanneer ze Brads tronie zien. Vandaar ook dat de views keihard toenemen, maar de comments niet.quote:
En daarom ben jij geen rechter maar sta je wel volledig in je recht om je mening te ventileren op social mediaquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:17 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Voor dit soort criminelen knijp ik wel een oogje dicht ja.
die zien hem zijn broek optrekken in de eerste seconde en gaan snel wegquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:18 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Zijn waarschijnlijk ramptoeristen die op ziek zijn naar beelden van de aanslag zelf en wegklikken wanneer ze Brads tronie zien. Vandaar ook dat de views keihard toenemen, maar de comments niet.
Doodstraf helemaal prima, maar wel eerst een fatsoenlijk proces aubquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:17 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Voor dit soort criminelen knijp ik wel een oogje dicht ja.
Klopt, zou het ze niet nadoen ook.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En daarom ben jij geen rechter maar sta je wel volledig in je recht om je mening te ventileren op social media
Ja, want dat gaat zo goed in Amerika.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doodstraf helemaal prima, maar wel eerst een fatsoenlijk proces aub
Ik kan alleen maar respect hebben voor advocaten, rechters etc.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:19 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Klopt, zou het ze niet nadoen ook.
Ja vind je? Hoeveel mensen worden daar onterecht ter dood veroordeeld, hoeveel mensen na 20 jaar vrijgelaten vanwege fouten. Het is lachwekkend, snap echt niet hoe je daar een voorbeeld aan kan nemen. Je bent dan ook voor een juryproces?quote:
Doodstraf oneens ivm rechterlijke dwalingen alsook barbaars en zeker het onbetrouwbare OM met hun fijne reputatie.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doodstraf helemaal prima, maar wel eerst een fatsoenlijk proces aub
Hoeveel mensen worden er terecht ter dood veroordeeld?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja vind je? Hoeveel mensen worden daar onterecht ter dood veroordeeld, hoeveel mensen na 20 jaar vrijgelaten vanwege fouten. Het is lachwekkend, snap echt niet hoe je daar een voorbeeld aan kan nemen. Je bent dan ook voor een juryproces?
Idd, geef dan geen persco als je toch niets kan / wil zeggen.quote:
Maar zou de verdachte een kaaskop zijn ?quote:
Ach, als ze op zoek zijn naar gruwelijke beelden worden ze zo toch een soort van in hun behoefte voorzien.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:18 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
die zien hem zijn broek optrekken in de eerste seconde en gaan snel weg
Signalement is al gegeven dus neequote:
Niet door dezelfde figuren, maar door mongolen toch?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:28 schreef pferdfahrer het volgende:
Die Halsema schijt ook in dr broek hoor, die zal ook wel bedreigd worden. Lekker voor je familie ook, geen leuke baan lijkt me.
En een paar Henkies zonder juridische achtergrond het laten beslissen. Goed hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:29 schreef Makrelis het volgende:
Leuk joh, Nederland als EU-land die even de doodstraf gaat herinvoeren. Hadden we al een regering eigenlijk? Je bent niet goed bij je hoofd DIMM. Gaat nooit gebeuren en beter ook.
Ferd duidelijk aangeslagen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Niet door dezelfde figuren, maar door mongolen toch?
Maar wel over schuldig/onschuldigquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:31 schreef FlippingCoin het volgende:
De jury gaat niet over de strafmaat toch?
Ja nouja dat heb ik altijd al een debiel systeem gevonden, maar de doodstraf is soms gewoon het bestequote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar wel over schuldig/onschuldig
Stel je wordt veroordeeld voor ontucht, en er zitten een paar moeders in de jury, dan ben je eigenlijk al fucked, ook al ben je onschuldig
Ben je van mening dat er geen misdaden zijn die de doodstraf verdienen?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:29 schreef Makrelis het volgende:
Leuk joh, Nederland als EU-land die even de doodstraf gaat herinvoeren. Hadden we al een regering eigenlijk? Je bent niet goed bij je hoofd DIMM. Gaat nooit gebeuren en beter ook.
Daar gaat de jury niet over.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En een paar Henkies zonder juridische achtergrond het laten beslissen. Goed hoor
Jawel. De jury beslist over iemands lot? De strafeis is dan al gesteld ja, dat klopt. Maar de jury heeft het eindoordeelquote:
Nee. De strafmaat wordt pas na de jury uitspraak bepaald. De prosecutie brengt wel van te voren een strafeis in.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel. De jury beslist over iemands lot? De strafeis is dan al gesteld ja, dat klopt. Maar de jury heeft het eindoordeel
Dat was een ramp geweestquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:02 schreef Modus het volgende:
Als NL finale EK had gehaald had je gewoon 4 uur niet kunnen Fokken zondag.
Het komt erop neer dat een groep mensen kan bepalen of iemand schuldig wordt bevonden of niet. Dat is gewoon verkeerd. Zeker met bepaalde delictenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. De strafmaat wordt pas na de jury uitspraak bepaald. De prosecutie brengt wel van te voren een strafeis in.
Die heeft al natuurlijke kevlar om z'n lijf dus niet nodigquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:37 schreef FlippingCoin het volgende:
Moet braddie ook beter beveiligd worden nu die een bner is?
Iemand een kogel door de kop rammen wanneer het anders tot meer doden zou leiden ben ik het daar mee eens, maar niet na rechtspraak.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben je van mening dat er geen misdaden zijn die de doodstraf verdienen?
Maar als alle jury ja stemt, de rechter kan dat alsnog overrulen toch?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het komt erop neer dat een groep mensen kan bepalen of iemand schuldig wordt bevonden of niet. Dat is gewoon verkeerd. Zeker met bepaalde delicten
Hetzelfde kun je zeggen over een rechter.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het komt erop neer dat een groep mensen kan bepalen of iemand schuldig wordt bevonden of niet. Dat is gewoon verkeerd. Zeker met bepaalde delicten
Dat was de vraag niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:38 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Iemand een kogel door de kop rammen wanneer het anders tot meer doden zou leiden ben ik het daar mee eens, maar niet na rechtspraak.
Nee.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:38 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Maar als alle jury ja stemt, de rechter kan dat alsnog overrulen toch?
Een rechter die er zijn opleiding aan heeft besteed. Waarvan je meer vertrouwen mag en kan hebben in neutraliteit dan de gewone burgerquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hetzelfde kun je zeggen over een rechter.
Maar een rechter heeft geen moreel monopoly, altijd nogal een kolderargument waarbij mensen niks van een strafmaat mogen vinden omdat ze geen rechter zijnquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een rechter die er zijn opleiding aan heeft besteed. Waarvan je meer vertrouwen mag en kan hebben in neutraliteit dan de gewone burger
Mehquote:
Opleiding =/= objectiviteit.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een rechter die er zijn opleiding aan heeft besteed. Waarvan je meer vertrouwen mag en kan hebben in neutraliteit dan de gewone burger
Doodstraf is onherroepelijk. Er zijn mensen voor moord onschulig in de bak geweest. Ook in Nederland. Ik vind het trouwens ook barbaars en Nederland was ooit zo. Onze geschiedenis is niet zo tof wat dat betreft.quote:
Noem je vrouwen nu onstabiel wanneer het op kinderen aan komt? Dat dit kan in Fok-it land.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar wel over schuldig/onschuldig
Stel je wordt veroordeeld voor ontucht, en er zitten een paar moeders in de jury, dan ben je eigenlijk al fucked, ook al ben je onschuldig
Natuurlijk wel. Alsof je uit ervaring en kennis niet leert om niet subjectief te zijnquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:43 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Doodstraf is onherroepelijk. Er zijn mensen voor moord onschulig in de bak geweest. Ook in Nederland. Ik vind het trouwens ook barbaars en Nederland was ooit zo. Onze geschiedenis is niet zo tof wat dat betreft.
Lolquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Noem je vrouwen nu onstabiel wanneer het op kinderen aan komt? Dat dit kan in Fok-it land.
Je dient trots te zijn op onze geschiedenisquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:43 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Doodstraf is onherroepelijk. Er zijn mensen voor moord onschulig in de bak geweest. Ook in Nederland. Ik vind het trouwens ook barbaars en Nederland was ooit zo. Onze geschiedenis is niet zo tof wat dat betreft.
Nou nou niet alle vrouwen houden van kinderen hé, zie bijvoorbeeld vd z'n moeder. Die ligt er nog steeds nachten van wakker dat ze zo'n geval de wereld heeft ingeworpenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol
Nou onstabiel is overdreven, maar die hebben een flinke onderbuik ja als het over kinderen gaat
Dan zou ik toch nog maar even de boekjes lezenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je dient trots te zijn op onze geschiedenis
Ging jij niet slapen ouwe dibbes?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:46 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Dan zou ik toch nog maar even de boekjes lezen
Ik zit niet op landverraders te wachten jaquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:46 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Dan zou ik toch nog maar even de boekjes lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |