Ze zeggen toch echt andersquote:
Doe zn filmpje dan ff in de opquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:02 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
braddie stijl, nieuwe aanwas lokken, snap je?
Natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:02 schreef Mortaxx het volgende:
Dit is met beveiliging toch ook niet te voorkomen.
Voor de zekerheid die ook afmaken danquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
kan toch net zo goed bij die Holleeder weg komen?
lijkt me ook nietquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:02 schreef Mortaxx het volgende:
Dit is met beveiliging toch ook niet te voorkomen.
Misdaadverslaggeverquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wie is die mongool eigenlijk
quote:
Johquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
a mag hopen dat je snapt dat ik die dries bedoel, ben met jou nooit helemaal zeker
Blijkbaar wilde hij het zelf ook nietquote:
Censuur fascisme!!!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:04 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Duidende video's van de journalist Braddie worden in NWS gewoon verwijderd.
zeg toch, weet met jou nooit zekerquote:
ja maar je zult toch altijd zo'n momentje van onoplettendheid hebben en dan komt zo'n petje uiteraard net langsquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Blijkbaar wilde hij het zelf ook niet
John van de heuvel wordt geloof ik wel beveiligd, die mocht toen ook niet meer bij boulevard komen omdat de studio niet te beveiligen was
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zeg toch, weet met jou nooit zeker
je bent en blijft toch de kerel die zeer z'n ogen uit wou steken
Ook dat hij er in die 40 seconden nog bijna om zit te lachenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:04 schreef D_A het volgende:
Met die views kan Braddie een prima rijsttafel voor zes bestellen straks
50 centquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:07 schreef Sander166 het volgende:
Hoeveel zou Braddie verdiend hebben met zijn clickbait filmpje over Peter R. de Vries? Hopelijk genoeg om een pizza + tankbeurt mee te betalen.
Even voor 7 euro tanken van de opbrengst, en dan een roadtrip naar de Lange Leidsedwarsstraat!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:07 schreef Sander166 het volgende:
Hoeveel zou Braddie verdiend hebben met zijn clickbait filmpje over Peter R. de Vries? Hopelijk genoeg om een pizza + tankbeurt mee te betalen.
Braddie heeft gewoon de opdracht gegeven?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:09 schreef D_A het volgende:
6300 views in een uurtje, best record voor 'm.
165 reacties ook echtquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:09 schreef D_A het volgende:
Motief is erquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Braddie heeft gewoon de opdracht gegeven?
Zelf het nieuws maken en er dan als eerste een filmpje over maken, best een gat in de markt.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Braddie heeft gewoon de opdracht gegeven?
11.000 inmiddelsquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:09 schreef D_A het volgende:
Genoeg om een bosje bloemen voor @Moonlight te kopenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:07 schreef Sander166 het volgende:
Gewoon zijn vluchtauto aan het testen geweest. Sleutel gekopieerd enzo.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Niet voor niets maakte hij recent al allemaal proefritten in voor hem ogenschijnlijk veel te dure auto's. Toeval of zit er meer achter? -> BNW
Jij bent echt ziek.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:15 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Genoeg om een bosje bloemen voor @:moonlight te kopen
Gol di Italiaquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:15 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Genoeg om een bosje bloemen voor @:moonlight te kopen
Alleen als Denemarken morgen de finale haaltquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:19 schreef Fok-it het volgende:
Zou Braddie ook breaking filmpje maken als Italie wint
haha nee manquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:19 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
2 euro per 100 views was het toch, die rijd morgen in een BMW weg
Allemaal doodschieten jaquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:14 schreef pferdfahrer het volgende:
Van mij mogen ze die drugsbazen die nu allemaal in de gevangenis zitten gewoon de duinen mee in nemen. Tijd dat we gewoon wat harder optreden tegen dit soort figuren.
Nederlandse YouTubers krijgen ongeveer tussen de 0,50 euro en 4 euro per 1.000 views.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:19 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
2 euro per 100 views was het toch, die rijd morgen in een BMW weg
En ik vermoed dat het dan tegen de 4 euro aan zit met een behoorlijk aantal subs en 50 cent voor mongooltjes als Braddiequote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:21 schreef D_A het volgende:
[..]
Nederlandse YouTubers krijgen ongeveer tussen de 0,50 euro en 4 euro per 1.000 views.23 feb. 2021
Nou nou nou niet zo bot tegen onze grote vriend, wij hebben die jongen wel populair gemaakt hé. Wil wel uitgenodigd worden op z'n fatlossparty volgend jaarquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik vermoed dat het dan tegen de 4 euro aan zit met een behoorlijk aantal subs en 50 cent voor mongooltjes als Braddie
Nederlandse of papoeas die nederlandstalige videos maken?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:21 schreef D_A het volgende:
[..]
Nederlandse YouTubers krijgen ongeveer tussen de 0,50 euro en 4 euro per 1.000 views.
Peohquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:22 schreef Fok-it het volgende:
Maar 8 euro nu, laten we er 25000 views straks van maken. Toch euro of 20
Godver komen die mensen net de bed uit ofzoquote:
De bedquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:24 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Godver komen die mensen net de bed uit ofzodie reacties zijn ook allemaal van Henk en Ingrid niveau
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:25 schreef pferdfahrer het volgende:
Tevens hopelijk vanavond in de korte reactie van het kabinet dat er een nieuwe wapenwet komt om het bezit van een vuurwapen te legaliseren
Ik ben dan wel progressief, maar ben wel voorstander van het bezit van een CC. Uiteraard krijg je dat niet zo maar hé. Misschien dan wel even m'n vorige post verwijderen over soldier of fortune en gta hehehequote:
Die vetvlek gaat gewoon over lijken voor een pizzaquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:23 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Kan hij toch weer een pizza shoarma van de domino's van reviewen.
Je oogt nogal wat WITHEETquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:27 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Die vetvlek gaat gewoon over lijken voor een pizza
Ik vind het iets teveel Murica en Syberisch Rusland waar jongeren inderdaad zoals Oksel uit hun kamer hangen en zich kapot vervelen. Ik zie het al helemaal voor me. Lekker naar de Drenthse keet, beetje bier zuup`n en kogelskiet`nquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:27 schreef pferdfahrer het volgende:
Tevens hopelijk vanavond in de korte reactie van het kabinet dat er een nieuwe wapenwet komt om het bezit van een vuurwapen te legaliseren
[..]
Ik ben dan wel progressief, maar ben wel voorstander van het bezit van een CC. Uiteraard krijg je dat niet zo maar hé. Misschien dan wel even m'n vorige post verwijderen over soldier of fortune en gta hehehe
quote:
Nee hoor, niets verbaast me nogquote:
Hoezo is die walgelijk dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:29 schreef Zipportal het volgende:
GODVERDOMME wat is die Braddie walgelijk.
Maar natuurlijk heeft die klootzak een filmpje over Peter R gemaakt. Met 65K views en reclame.
Ja waarom dat nou weer koekebakkerquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Zeer matig wapen voor defense.
Defensequote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Zeer matig wapen voor defense.
Die had ook geen akquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja waarom dat nou weer koekebakker
Ik hoef geen ak of zo ik heet geen tristan