Deaud verzin je zelf?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:06 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
GS? Wie? Ga mij even uitleggen wat het protocol is. Mensen en journalisten hebben het over DSI figuren bij het ziekenhuis en traumaheli dit, dat, zus, zo.. En dan kom jij nog even met het woord protocol. Ik snap dat het heftig is en dat er nu nog veel onduidelijkheid is maar een persco om 2300u.. minstens 1 schotwond in het hoofd, de reactie van de woordvoerder Politie en mijn achtergrond en ervaring.. mwah.
Ik weet niet welk beestje je bedoelt, maar de vraag stellen is hem vrijwel altijd beantwoorden.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:10 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
Mag het beestje al bij de naam genoemd worden?
Of is dit nog steeds taboe?
OK.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Een vakman als het ging om misdaadverslaggeving en aanverwante zaken.
Waarom is dat belangrijk?quote:
Als je informatie hebt moet je dat de politie laten weten, niet onsquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:10 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
Leuk voor z'n naasten dan ..quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
What doesn't kill you makes you stronger. Zeker bij Peter die toch wel vaker voor hete vuren heeft gestaan.
Ik denk dat als hij het overleefd alleen maar harder doorgaat.
Laat het nu net de Mexicanen zijn die in Nederland actiever aan het worden zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:08 schreef Confetti het volgende:
Eigenlijk staan we dus machteloos. Nederland moet zich voorbereiden op een oorlog, want anders gaan we langzaam naar het niveau Mexico.
Leeftijd wel bekend dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, daar was de dader te jong voor.
Als jij zo graag Rudolph voluit wil schrijven i.p.v. R. dan mag dat hoor.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:10 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
Op Twitter meteen geklaag over dat "licht getint" in het signalement staat. Grmbl.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:10 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
Ga maar foebal kijken.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:11 schreef KingRoland het volgende:
Het word mij allemaal te veel ik vertrek uit dit topic jongens
Hou je veilig vriendquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:11 schreef KingRoland het volgende:
Het word mij allemaal te veel ik vertrek uit dit topic jongens
Hij kan ook stoppen en lekker gaan chillen op Bonaire.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als Peter dit overleeft (wat ik niet denk), dan gaat hij gewoon stug door. Die vent kan niet veel anders dan zich verdiepen in misdaadzaken en de deskundige uithangen op televisie.
Ik vind het totaal geen interessante theorie maar gewoon een verzinsel van iemand die aandacht wil trekken. Het is gewoon gelinkt aan die Taghi.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:04 schreef MaJo het volgende:
Ik hoorde net een interessante theorie: het zou ook de dader kunnen zijn van een cold case die zenuwachtig wordt omdat ie op de hielen wordt gezeten. Vond ik ook wel plausibel.
Ik denk dat iedereen het wel weet, maar er mag nooit over gesproken worden.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet niet welk beestje je bedoelt, maar de vraag stellen is hem vrijwel altijd beantwoorden.
Doe maar niet dus
Niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:11 schreef Sfancta het volgende:
Hoe lang gaan artsen door in een uitzichtloze situatie?
33 minuten en 18 secondenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:11 schreef Sfancta het volgende:
Hoe lang gaan artsen door in een uitzichtloze situatie?
Maar deze addje00 wist wel waar Peter was vanavond.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Denk niet dat Saskia zich laat vertellen over wie ze mag twitteren.
Nee ik ben 12.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:09 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ah we hebben hier te maken met een professional.
Jij snapt het mam. Wat een kutzooi.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou moet ik zeggen dat ik meteen dacht : hij is dood , toen ik hoorde van de persco.
Als Peter dit nog overleefd dan vrees ik dat er weinig van de oude Peter over isquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als Peter dit overleeft (wat ik niet denk), dan gaat hij gewoon stug door. Die vent kan niet veel anders dan zich verdiepen in misdaadzaken en de deskundige uithangen op televisie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |