NOS schakelt nu over op "van het gas af".quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:03 schreef Hamzoef het volgende:
Heel erg voor de getroffenen natuurlijk, maar ik verbaas een beetje over de enorme media-aandacht hiervoor.
Allerlei ingelaste televisie-programma's. Je zou haast denken dat er een aanslag op Rutte of een andere belangrijke politicus gepleegd is. Ik had niet verwacht dat dit zoveel teweeg zou brengen, maar misschien ben ik naïef.
Nou ja, misschien vrezen ze inderdaad meer aanslagen op advocaten bijvoorbeeld. Dat is wel echt een ondermijning van de rechtstaat, en dat is wel een issue. Niets lijkt meer off-limit voor de georganiseerde misdaad.
Inside job? Zelfmoord danquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:04 schreef KingRoland het volgende:
Ik denk dat het niet om Holleeder of Taghi gaat, maar een inside job. Maar goed we zijn niet in BNW/TRU, dus ik laat het hierbij.
Verder condoleer ik alvast de nabestaanden van Peter R. De vries.
Als Taghi er niet meer is doet een ander het wel.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:56 schreef Pedroso het volgende:
Kunnen ze die Taghi niet preventief ruimen ? Een ongelukje kan in een klein hoekje zitten. Bespaart ons een hoop ellende. Advocaat van de kroongetuige zal zich nu ook wel terugtrekken en die aasgieren van advocaten als Weski en Ficq (+ kantoorgenoten) zullen nu wel voor vrijspraak gaan voor die arme jongen Taghi.
Ja, hij heeft zich voor heel veel zaken ingezet, waarvoor velen hem dankbaar zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:04 schreef CherryLips het volgende:
Jezus al die zaken waar hij zich voor inzette en de nabestaanden
Iemand binnen RTL-boulevard?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:04 schreef KingRoland het volgende:
Ik denk dat het niet om Holleeder of Taghi gaat, maar een inside job.
We houden alle scenario's open!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:04 schreef MaJo het volgende:
Ik hoorde net een interessante theorie: het zou ook de dader kunnen zijn van een cold case die zenuwachtig wordt omdat ie op de hielen wordt gezeten. Vond ik ook wel plausibel.
John vd heuvel heeft ook niet echt keuze meer om te stoppen want dan heeft hij alsnog kans om geschoten te wordenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:03 schreef Minimunt het volgende:
[..]
je zwicht toch niet voor dit tuig. Als dat gebeurt dan geef je je gewonnen. Dat ik geen misdaadjournalist wil worden is het tweede maarja.
Ja dan weet je nu zeker dat je gepakt wordtquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:04 schreef MaJo het volgende:
Ik hoorde net een interessante theorie: het zou ook de dader kunnen zijn van een cold case die zenuwachtig wordt omdat ie op de hielen wordt gezeten. Vond ik ook wel plausibel.
Peter deed zo veel meer dan dat.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:02 schreef Pleun2011 het volgende:
Als ik misdaadjournalist was dan zou ik er denk ik direct mee kappen
Inside job van RTL?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:04 schreef KingRoland het volgende:
Ik denk dat het niet om Holleeder of Taghi gaat, maar een inside job. Maar goed we zijn niet in BNW/TRU, dus ik laat het hierbij.
Verder condoleer ik alvast de nabestaanden van Peter R. De vries.
Misschien moeten we dat eens gaan reguleren dan.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als Taghi er niet meer is doet een ander het wel.
De bron van al dit zijn al die klanten die poeders en pillen consumeren. Die brengen de geldstroom op gang.
Zou het?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:01 schreef Duiveltja het volgende:
Dit kan niet anders dan klaar zijn. Wat Hiddema zegt, 5x geschoten, dan ben je wel echt erop uit om iemand te vermoorden.
GS? Wie? Ga mij even uitleggen wat het protocol isquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:59 schreef Handleiding het volgende:
[..]
deaud? We zitten niet op GS....
Is gewoon protocol in zo'n situatie alleen al de vraag "hoe gaat het met Peter R" is een PersCo waard.
Kat in het nauw maakt rare sprongen, maar een Taghi lijkt me waarschijnlijker.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:05 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ja dan weet je nu zeker dat je gepakt wordt
Nee, daar was de dader te jong voor.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:04 schreef MaJo het volgende:
Het is vooral hot omdat het om Peter gaat, vanwege alles wat hij doet.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Afrekeningen in het criminele circuit zijn tot daar aan toe, afrekeningen uit het criminele circuit op normale mensen, laat staan BN'ers, doen nogal wat stof opwaaien
De laatste tweet van Martin KokGOATquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:03 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ik was na Martin Kok al gestopt, en een andere identiteit aangenomen aan de andere kant van de wereld.
Volg de zaak eens beter er is maar 1 aasgier, en dat is de getuige, luister voor de grap eens willem podcast.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:56 schreef Pedroso het volgende:
Kunnen ze die Taghi niet preventief ruimen ? Een ongelukje kan in een klein hoekje zitten. Bespaart ons een hoop ellende. Advocaat van de kroongetuige zal zich nu ook wel terugtrekken en die aasgieren van advocaten als Weski en Ficq (+ kantoorgenoten) zullen nu wel voor vrijspraak gaan voor die arme jongen Taghi.
Als ie echt al zo dichtbij was dan was de dader natuurlijk al gepaktquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:05 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ja dan weet je nu zeker dat je gepakt wordt
Tiplijn Tanja Groen was wat dat betreft een dingetje van de weekquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:04 schreef MaJo het volgende:
Maar de dader is zelden de opdrachtgever.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, daar was de dader te jong voor.
Want de dader kan geen opdracht krijgen?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het kan altijd nog iemand zijn die ingehuurd is?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Maar de zaken die nog niet afgerond zijn, die mensen zitten nu ook vanquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:05 schreef Revanches het volgende:
[..]
Ja, hij heeft zich voor heel veel zaken ingezet, waarvoor velen hem dankbaar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |