Wat is HET ziekenhuis van Adam dan? Bij hersentrauma ga je gewoon naar een academisch zkhquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Omdat de VU zich wil positioneren als DE HET ziekenhuis van Amsterdam, terwijl dat niet het geval is en nooit zal zijn.
Hetzelfde met de VU en terwijk de UvA dat is.
Johquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:00 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dit is geen civiel delict, maar een strafrechtelijk delict.
Nou, inderdaad.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:56 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die gozert op de scooter die vanaf het plaats delict komt aanvliegen zou wel eens de verdachte kunnen zijn
50 cent werd volgens mij negen keer beschoten.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:01 schreef Duiveltja het volgende:
Dit kan niet anders dan klaar zijn. Wat Hiddema zegt, 5x geschoten, dan ben je wel echt erop uit om iemand te vermoorden.
Dacht je dat er een ander doel was dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:01 schreef Duiveltja het volgende:
dan ben je wel echt erop uit om iemand te vermoorden.
volgens mij niet. Zo konden wij foutparkeerders niet weg laten slepen, als deze op onze parkeerplekken stonden op het ziekenhuisterrein. buiten het terrein weer wel.quote:
Die moeten ook eten hequote:
Nog niet officieel bevestigd.quote:
Voor jezelf de vraag beantwoorden of je mét beveiligign wil leven.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:02 schreef Pleun2011 het volgende:
Als ik misdaadjournalist was dan zou ik er denk ik direct mee kappen
Valt me mee dat ze niet meteen de naam van de bigmac naar PeterBurger veranderen daar.quote:
maar wat is HET zkh van Adam dan ?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:02 schreef KingRoland het volgende:
Wat een gezeik op 1 spelfout. Iedereen die het nodig vindt om anderen te corrigeren hebben een kleine piemel.
Ik was na Martin Kok al gestopt, en een andere identiteit aangenomen aan de andere kant van de wereld.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:02 schreef Pleun2011 het volgende:
JLAW.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:02 schreef Pleun2011 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |