quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:53 schreef JohnBercow het volgende:
Hahaha die beveiliger bij dat ziekenhuis
Wat dsnquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:53 schreef JohnBercow het volgende:
Dat is er 1tje van Tempo Team!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:53 schreef JohnBercow het volgende:
Ja dikke bullshitquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:53 schreef _The_General_ het volgende:
Geruchten dat zussen Holleeder vanavond zijn aangevallen. Wie weet meer?
Je mag d'r altijd bellen hoor ik zojuist.quote:
Dat heeft op Feestboek gestaan. Niet meer dan dat.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:53 schreef _The_General_ het volgende:
Geruchten dat zussen Holleeder vanavond zijn aangevallen. Wie weet meer?
Die man heeft groot gelijk. Weg met de hypocriete aasgieren.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen met zo'n v'tje zijn zo intens vermoeiond altijd.
Nou ja.... na de moord op de advocaat en de moord op de broer van de kroongetuige riepen ze hetzelfde. Criminelen lijkt het huidige beleid weinig af te schrikken, niet?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:43 schreef heywoodu het volgende:
Nou ja, dit komt ongetwijfeld vanuit de criminele wereld, dus wat stel je voor behalve het bestrijden van de criminele wereld?
Waarom kijk je dat dan? Ik vermijd dat altijd.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb ik wel ja, maar ik heb net ook de beelden gezien, daar heb ik nu buikpijn van
Komt wel heel dichtbij zoquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:53 schreef KingRoland het volgende:
Bij de NOS staat de woordvoerder dichtbij mijn huis
Maak livestream van livestream dan.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:53 schreef KingRoland het volgende:
Bij de NOS staat de woordvoerder dichtbij mijn huis
Natuurlijk, als het uit de hoek van de georganiseerde misdaad komt. Die zetten waarschijnlijk geen speedjunk met een zakmes in.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:49 schreef Confetti het volgende:
Dat de verdachte is weggekomen wijst erop dat het goed voorbereid was. Geen individuele gek.
Die beveiliger vond ik wel een baas.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:52 schreef Isdatzo het volgende:
Lol, beetje recalcitrant doen tegen de beveiliger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |