https://www.parool.nl/ams(...)warsstraat~b13c1616/quote:Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat
Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.
Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.
Later meer...
https://www.geenstijl.nl/quote:Er is een man neergeschoten in Amsterdam en volgens de tamtam op Twitter - DUS ONBEVESTIGD - gaat het om Peter R. de Vries. Later meeerrrrrr. "Meerdere hulpdiensten zijn opgeroepen naar de plaats delict. De verdachte is voortvluchtig. Het slachtoffer is zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht."
Dat was nog voor zijn aanhouding, nu De Vries vertrouwenspersoon is van de kroongetuige zal het wel anders zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Taghi had toch een tijd terug naar buiten laten brengen dat Peter R geen doelwit voor hem was?
Edit: quotefaal. Nou ja, over waar mensen zo snel beelden vandaan halenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat gaat blijkbaar 'rond op Whatsapp' maar daar krijg ik dit soort shit echt helemaal nooit.
Ga er maar niet vanuit, het zag er echt niet goed uit hoe hij erbij lag.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:22 schreef Fugue het volgende:
Ieder ander zou dit niet overleven maar we hebben het wel over Peter R dus hopelijk zit die over 2 weken weer gewoon bij Boulevard
Lijkt me juist belangrijk dat iedereen weet hoe hij eruit zietquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:25 schreef Aanmodderfakker het volgende:
En foto's van de dader op TwitterWat een koala medium is dat toch.
Zo fake als wat zo te zien die screenshotquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:25 schreef Elan het volgende:
Geen idee of dat echt is maar heb app gezien van iemand die in OLVG werkt hij is dood
Hoe weet men nu dat dat de dader is? Heksenjacht online.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lijkt me juist belangrijk dat iedereen weet hoe hij eruit ziet
Hij zou maar ontkomen
Totdat je de verkeerde hebt natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lijkt me juist belangrijk dat iedereen weet hoe hij eruit ziet
Hij zou maar ontkomen
Waar heb jij dat gezien dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ga er maar niet vanuit, het zag er echt niet goed uit hoe hij erbij lag.
Zelf denk ik aan de hand van dat dat hij geen kans heeft gehad en daar al weg was.
Bron?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:26 schreef Elan het volgende:
Is de zus van Holleeder nou ook neergestoken? Wtffff
Dat bericht kreeg ik ook ja, Amstelveenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:26 schreef Elan het volgende:
Is de zus van Holleeder nou ook neergestoken? Wtffff
Ik had verkeerde reactie aangeklikt.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja dus? Dan mag je hem wel neerschieten? Doe normaal.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Heel triest uiteraard, maar het verschil is wel dat een John van de Heuvel permanent minstens vijf man om zich heen heeft. Uiteraard geen garantie op het voorkomen van dit soort praktijken, maar toch een verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |