quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:43 schreef Revanches het volgende:
Hopelijk wordt die idioot gepakt, er hangen veel camera's in Amsterdam
Is alleen maar een simpel ventje waar er honderden van rondlopen in Amsterdam, voor een paar duizend euro doen ze alles.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:43 schreef Revanches het volgende:
Hopelijk wordt die idioot gepakt, er hangen veel camera's in Amsterdam
In dit opzicht is het vergelijkbaar met de liquidatie van Derk Wiersumquote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, juridisch adviseur zijn van een kroongetuige tegen 's Lands grootste crimineel is wel ff wat anders dan iemand die om zijn politieke voorkeuren afgeknald wordt
John zal ook wel slecht slapen vanavondquote:
Geen fan van hem geweest als persoon maar kon altijd wel waarderen wat hij deed.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:37 schreef MrBadGuy het volgende:
Als ik het filmpje moet beoordelen dan vrees ik met grote vrezen.... vreselijk
Eens. Ook de zaak Joran en Tanja Groen. Sterkte Peterquote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:46 schreef nils7 het volgende:
Hij had een zeer sterke mening maar wat hij in bepaalde zaken heeft gedaan zoals bijvoorbeeld Putten en Verstappen is ongeëvenaard.
Ik hoop dat hij het haalt maar met alle beschrijvingen vrees ik het ergste.
Een groot verlies voor heel Nederland en ben hier even stil van.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:46 schreef nils7 het volgende:
Hij had een zeer sterke mening maar wat hij in bepaalde zaken heeft gedaan zoals bijvoorbeeld Putten en Verstappen is ongeëvenaard.
Ik hoop dat hij het haalt maar met alle beschrijvingen vrees ik het ergste.
Een groot verlies voor heel Nederland en ben hier even stil van.
Het is vooral te hopen dat ze de opdrachtgever vinden.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:48 schreef Hexagon het volgende:
Pff heftig nieuws. Toch wel een jeugdheld. Hopelijk komt die er bovenop.
En pakken ze deze gangster
Verdachte aangehouden:quote:Misdaadjournalist Peter R. de Vries is vanavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat in Amsterdam. Een verdachte is aangehouden op de A2 bij Breukelen, bevestigen meerdere bronnen tegen deze site.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |