https://www.parool.nl/ams(...)warsstraat~b13c1616/quote:Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat
Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.
Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.
Later meer...
https://www.geenstijl.nl/quote:Er is een man neergeschoten in Amsterdam en volgens de tamtam op Twitter - DUS ONBEVESTIGD - gaat het om Peter R. de Vries. Later meeerrrrrr. "Meerdere hulpdiensten zijn opgeroepen naar de plaats delict. De verdachte is voortvluchtig. Het slachtoffer is zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht."
Hij scheen erg woke te zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:09 schreef Fugue het volgende:
[..]
Is wel zo. Die vent staat op meerdere dodenlijsten.
Ja zag het ookquote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:09 schreef Fugue het volgende:
[..]
Is wel zo. Die vent staat op meerdere dodenlijsten.
Straks even de socials checken: het lijkt mij sterk dat er iemand op het Leidseplein neergeknald wordt en dat niemand het heeft opgemerkt.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:10 schreef Fugue het volgende:
[..]
Uhu. Daar knal je geen random nobody neer lijkt mij.
Door zijn hoofd nog ook. Dat is vaak niet zo goed voor je.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:10 schreef trein2000 het volgende:
https://www.parool.nl/ams(...)warsstraat~b13c1616/
Parool meldt het ook.
Tja...dat kan bijna niet goed aflopen als dat waar is...quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:11 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Door zijn hoofd nog ook. Dat is vaak niet zo goed voor je.
Kan wel, kan ook door zijn kaak zijn ofzo.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Tja...dat kan bijna niet goed aflopen als dat waar is...
Beetje jammer jaquote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Van sommige reacties word ik nu al intens verdrietig, maar ja FOK!
kleine kans op overlevenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Tja...dat kan bijna niet goed aflopen als dat waar is...
Valt nu nog wel mee toch? Of is er al veel gemod?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Van sommige reacties word ik nu al intens verdrietig, maar ja FOK!
Ik snap nog steeds niet wat dit betekent. Wakker zoals wappies zichzelf vinden?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hij scheen erg woke te zijn inderdaad.
Tja, daar zijn meerdere mogelijkheden voor.quote:
Dat, of de Mocro Maffiaquote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:18 schreef onlogisch het volgende:
Iemand heeft zijn schuld bij De Neus ingelost.
U las het hier voor het eerst.
Hier sluit ik mij bij aan.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:17 schreef Fok-it het volgende:
Wel heftig zeg, boh
Wat een pedante lul het ook is af en toe, ik hoop toch dat hij het overleeft heeft
Hij is juridisch adviseur van de kroongetuige, waarvan dus al zijn broer en advocaat zijn geliquideerd.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:17 schreef Pedroso het volgende:
Zal dan wel een oude rekening zijn die nog open stond, de laatste jaren hield hij zich niet meer bezig met de zware misdaad volgens mij.
Peter R. gaat dit niet overleven, of die schutter kan niet richtenquote:Bronnen in advocatenkringen zeggen tegen de NOS dat er vijf schoten zijn gelost
quote:De politie is in de omgeving op zoek naar een lichtgetinte man met een tenger postuur, een donkergroene jas met camouflagevlekken en een zwarte pet. Mensen wordt gevraagd om hem niet zelf te benaderen en alarmnummer 112 te bellen als ze hem zien.
Ja, ziet er niet goed uit. Vrouw zegt wel "hij leeft nog", maar hoe hij erbij ligt belooft niet veel goeds.quote:
Uiteraard weer een of andere mongool lopen filmen. Tijd dat hier ook wordt opgetredenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:25 schreef Erasmus het volgende:
Er gaat nu een heftig grafisch filmpje rond op WhatsApp van een neergeschoten De Vries... hoe hij erbij lag denk ik niet dat hij het zal redden. Ik hoop op een wonder
Deze Tweet is niet beschikbaar.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:25 schreef mabo11 het volgende:
https://twitter.com/Anonlop/status/1412477220577329152
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht % gewijzigd door Lonaa op 06-07-2021 20:37:25 ]
De/een foto staat iig gewoon op de NOS websitequote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:31 schreef opreis het volgende:
Hoe komt iedereen al zo snel aan filmpjes en foto's hiervan? :S
Überhaupt het idee om iemand die op straat ligt te sterven te gaan filmen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:32 schreef Fok-it het volgende:
Gelijk ook op Twitter foto's/filmpjes gooien, wat bezielt zulke mensen, echt
Nou ja, juridisch adviseur zijn van een kroongetuige tegen 's Lands grootste crimineel is wel ff wat anders dan iemand die om zijn politieke voorkeuren afgeknald wordtquote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:21 schreef Postbus100 het volgende:
Getsie zeg. Ik hoop geen Theo van Gogh of Pim Fortuyn-toestanden opnieuw. Weer een bericht dat een BN'er is neergeschoten, omdat hij niet gewenst was vanwege zijn ideeën. Brr. Ik hoop echt dat ie het overleeft en dat 6 juli niet in het rijtje komt van 2 november en 6 mei.
Kreeg net ook al meteen filmpjes doorgestuurd. Echt rot op idiotenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:32 schreef Fok-it het volgende:
Gelijk ook op Twitter foto's/filmpjes gooien, wat bezielt zulke mensen, echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |