quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik rijd alles dood wat ik zie
Helaas geen kinderen in gta
2 likes binnen de 15 seconde na posten, mijn e-penis is gegroeidquote:
De een zijn dood is de ander zijn pizzaquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:45 schreef Dries4Ever het volgende:
vanavond pizzatje om te vieren dat deze vid 5k views heeft?
over de rug van peter
Wtf 5k alquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:45 schreef Dries4Ever het volgende:
over de rug van peter
Verheerlijking van wanstallig kutvolkquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:30 schreef Fok-it het volgende:
Mocro Maffia is wel een van de gruwelijkste series vanuit Nederlands makelarij
Die pakt zijn kansje natuurlijk voor wat extra eten vannacht en morgen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:45 schreef Dries4Ever het volgende:
over de rug van peter
Dan denk ik dat je The Sopranos, Narcos, Breaking Bad, Peaky Blinders etc etc ook niet kijkt?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Verheerlijking van wanstallig kutvolk
Nee bedankt
Review bij de librijequote:
peaky blinders zijn blank, dat is andersquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je The Sopranos, Narcos, Breaking Bad, Peaky Blinders etc etc ook niet kijkt?
Jawel daar is allemaal niks mis mee.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je The Sopranos, Narcos, Breaking Bad, Peaky Blinders etc etc ook niet kijkt?
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:49 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Die pakt zijn kansje natuurlijk voor wat extra eten vannacht en morgen.
Goh, verrassendquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jawel daar is allemaal niks mis mee.
wat een nostalgie opeens, soldier of fortune 2 was een van de eerste multiplayer games die ik speelde en goed veel ookquote:
Ohquote:
Eriksen? Toen voelde ik me echt naar wel hele middagquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet zo best. Vind dit best wel schokkend. Heb ik lang niet gehad bij zoiets
Daar was redelijk snel van bekend dat hij bij bewustzijn wasquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eriksen? Toen voelde ik me echt naar wel hele middag
Ja klopt welquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar was redelijk snel van bekend dat hij bij bewustzijn was
eensquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet zo best. Vind dit best wel schokkend. Heb ik lang niet gehad bij zoiets
Was wel heftig ff ja maar de hele middag?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, vanaf het moment tot einde dat je zeker wist dat hij okay was danquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Was wel heftig ff ja maar de hele middag?
Keek de wedstrijd niet, hoorde het pas toen het al weer beter gingquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is voor afhalen. De bretsj doet alleen aan bezorgen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:54 schreef Dries4Ever het volgende:
[ afbeelding ]
zou je ook een fictief adres kunnen gebruiken voor deze korting? ik vraag dit voor meeleesbraad
Steek een sidderaal in je rectumquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:54 schreef Catkiller het volgende:
Moet je je vinger eens in het stopcontact duwen dat is pas schokkend hahaatjes.
Nee dit is wel voorbij voor hemquote:
vandaag nog voor 10 euro getanked, kan bestquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit is voor afhalen. De bretsj doet alleen aan bezorgen.
Steek een sidderaal in je rectumquote:
Jaquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee dit is wel voorbij voor hem
Advocaat, journalist. Aanslagen op medewerkers van een fruitbedrijf omdat toen ze coke vonden de politie belden
Walgelijk landje is dit
vergeet de broer van de kroongetuige nietquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Advocaat, journalist. Aanslagen op medewerkers van een fruitbedrijf omdat toen ze coke vonden de politie belden
Walgelijk landje is dit
Dat het goed met hem gaatquote:
Ja lekker duidelijkquote:
Toch snap ik niet dat hij geen beveiliging hadquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Walgelijk landje is dit
https://nos.nl/liveblog/2(...)-ziekenhuis-gebrachtquote:5 MINUTEN GELEDEN
23.00 uur persconferentie
Om 23.00 uur geeft de
Werken bij de NOSquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:00 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
https://nos.nl/liveblog/2(...)-ziekenhuis-gebracht
had hij wel, dit is niet te voorkomenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch snap ik niet dat hij geen beveiliging had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |