Gutmensch.quote:
+1quote:
Was gewoon nutteloos ookquote:
Italie heeft het moeilijkquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:38 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Als italie doorgaat bestel ik 3 pizzas en extra friet
Nouja vond vooral teleurstellend dat ik soldier of fortune 1 en 2 gewend was waar de ledematen en darmen er tenminste uitgeknald konden worden. Hier schiet je met een machinegeweer en er gebeurt geen kut.quote:
Pfoe idd ja soldier of fortunequote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:39 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Nouja vond vooral teleurstellend dat ik soldier of fortune 1 en 2 gewend was waar de ledematen en darmen er tenminste uitgeknald konden worden. Hier schiet je met een machinegeweer en er gebeurt geen kut.
Omdat het nergens toe leidde. Het had geen toevoeging, behalve sensatie. Vind zo'n gamelevel zieker dan Mocro Maffiaquote:
Omdat je undercover zat bij een Russische groepering en zo hun vertrouwen won duhquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom onschuldige mensen neerschieten
Mijn opa is overleden tijdens de holocaust ja, van de wachttoren gekankerdquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zit bij jou natuurlijk een beetje in de genen gezien je opa z'n werk tijdens de holocaust
Ja goed gelukt vriendquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Omdat je undercover zat bij een Russische groepering en zo hun vertrouwen won duh
Gvd vet man.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat het nergens toe leidde. Het had geen toevoeging, behalve sensatie. Vind zo'n gamelevel zieker dan Mocro Maffia
Uiteindelijk niet echt neequote:
In GTA probeer ik honden te ontwijken met auto welquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Gvd vet man.
En wtf lekker erg man.. in gta doe je niet anders dan onschuldigen neerknallen
Goeie grap haagsquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:41 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Mijn opa is overleden tijdens de holocaust ja, van de wachttoren gekankerd
Zeker 2nd amendment per direct invoerenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:35 schreef Stepperoller het volgende:
Jullie denken zeker ook dat wapenbezit het er veiliger op maakt, want je moet jezelf toch kunnen beschermen.
Ik rijd alles dood wat ik ziequote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In GTA probeer ik honden te ontwijken met auto wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |