Hij bestelt al extra friet bij zijn (grote) pizza om bezorgkosten te voorkomen. Dat blikje lijkt me niet nodig.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:19 schreef pferdfahrer het volgende:
Doe ik
[..]
Doe ik ook altijd, om bezorgkosten te voorkomen :p daar spelen die hele winkels op in ook.
Nee inderdaad. Voor de ingang van Boulevard. Schijnt dat hij door zijn hoofd is geschoten maar dat zijn speculaties.quote:
Hij haalt nooit cola in huis. Dat wordt gebracht.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom bestelt die uitkeringstrekker eigenlijk altijd blikjes drinken erbij? Kan ie toch net zo goed in de supermarkt halen?
Gvd dat klinkt wel heel lekkerquote:Op dinsdag 6 juli 2021 17:29 schreef praadje het volgende:
[..]
Sorry, deed even een klein dutje. Ik had een shaslick van de grill met twee gepofte aardappels met lookboter en zelfgemaakte appelcompote. Als toetje had ik Galia meloen.
En nee, ik heb straks geen honger maar eet dan wel voor het lekkere een bakje yoghurt
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat je als vrouw achteraf spijt hebt maakt het nog niet strafbaar.
Zou dat daardoor komen, too much traffic? Ff serieus... Waar zijn al die donaties goed voorquote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:56 schreef Solotovski het volgende:
Tyfus man, dit kan toch gewoon niet dat fok er elke keer uitligt als er maar iets gebeurt
Goed verhaal, lekker kort.quote:
Pizza shoarma en kapsalonsquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:01 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Zou dat daardoor komen, too much traffic? Ff serieus... Waar zijn al die donaties goed voor
Wss voor de boodschappen van de familie roodbolquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:01 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Zou dat daardoor komen, too much traffic? Ff serieus... Waar zijn al die donaties goed voor
Dit soort eenlingen omhoog hypen werkt natuurlijk ook niet echt mee aan minder polarisatie. Alsof zulke gekkies het algemene denkbeeld bepalenquote:
Lijkt nu wel stuk sneller te zijnquote:
Twitter is echt het grootste riool van Nederlandquote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door mijn werk zit ik extreem dicht bij de bron.
Die vent is toch wel zo lachwekkend hequote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:18 schreef Modus het volgende:
Fok's eigen pathologische leugenaar weet het allemaal ook alweer uiteraard.
[..]
[..]
Zo dacht Peter er zelf ook over hoor.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit soort eenlingen omhoog hypen werkt natuurlijk ook niet echt mee aan minder polarisatie. Alsof zulke gekkies het algemene denkbeeld bepalen
Het gaat erom dat je door zo'n random tweetje te delen meteen een beeld krijgt en een hekel krijgt aan een hele grote groep terwijl het om een kleine minderheid gaat die zo denkt, is gewoon jammerquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo dacht Peter er zelf ook over hoor.
Die is ms wel nog erger dan onze huisvlogger.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die vent is toch wel zo lachwekkend he
Heb sws een bloedhekel aan mensen die random tweetjes hier plaatsen. Als het me interesseert wat Henkie uit Veendam vindt zoek ik zelf die Twitter wel opquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je door zo'n random tweetje te delen meteen een beeld krijgt en een hekel krijgt aan een hele grote groep terwijl het om een kleine minderheid gaat die zo denkt, is gewoon jammer
Wat, dat zei een jonge vrouw op TikTok hoor.quote:
Dat krijg je ervan als iedereen pizza's aan Braddy doneert i.p.v. servers aan Dannyquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:03 schreef Solotovski het volgende:
Godverdomme danny doe eens wat aan die hoerenservers van je
Sloom kutforum van je
Heeft UitStraling toevallig ook een kennis bij het OLVG?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:18 schreef Modus het volgende:
Fok's eigen pathologische leugenaar weet het allemaal ook alweer uiteraard.
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:27 schreef pferdfahrer het volgende:
Maar ze mogen van mij wel series als mocromaffia verbieden, die series wekken alleen maar de interesse op bij dat soort figuren en denken dat het cool is.
Dit is echt een @datismijnmening meningquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:27 schreef pferdfahrer het volgende:
Maar ze mogen van mij wel series als mocromaffia verbieden, die series wekken alleen maar de interesse op bij dat soort figuren en denken dat het cool is.
Nee maar het is net als met die series over Escobar, het wordt zwaar geromantiseerd allemaal.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent ook tegen schietspellen zeker.
Ongetwijfeld, en ws ook de nummers van Kanye en Putin onder de speeddial.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:25 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Heeft UitStraling toevallig ook een kennis bij het OLVG?
Hoe hij aan zijn einde komt, dood en alleen terwijl mensen lachend poseren met zijn lijk? Echt wel romantisch ja.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:28 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Nee maar het is net als met die series over Escobar, het wordt zwaar geromantiseerd allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |