Schaaltje magere yoghurt met wat gemengde notenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 17:01 schreef Boze_Eend het volgende:
wil gewoon iets maken dat ik paar dagen achter elkaar eet zodat ik niet altijd hoef te koken ik ben blij en dan ga ik verkeerde dingen eten
een van de weinigen in klb met verstand lolquote:
Lol, dat waren juist recepten waar je geen ene reet voor hoefde te doenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 17:08 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik ben geen kok of zo ik zoek gewoon iets goedkoops en makkelijks dat ik kan invriezen.
ik heb nu chili con carne
en tikka masala (met groene boontjes)
ik zoek nog een paar recepten wat ik gewoon makkelijk kan maken in groete hoeveelheid
zeg maar ik eet dat gewoon 3 dagen.
dag 1 van maken
dag 2 uit de koelkast
dag 3 uit de koelkast
misschien een dag 4 uit diepvries maar weet niet.
zal kijken of ik je linkjes nog kan vinden.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 17:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol, dat waren juist recepten waar je geen ene reet voor hoefde te doen
Maar soep is ook een goeie voor paar dagen eten, stoofpotjes, chili dus inderdaad, rijstgerechten.
Sorry, deed even een klein dutje. Ik had een shaslick van de grill met twee gepofte aardappels met lookboter en zelfgemaakte appelcompote. Als toetje had ik Galia meloen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten? en nu je zo vroeg bent neem je later nog een keer avondeten?
Je had Instant Pot toch? Dan heb ik sowieso 2 lekkere rijstgerechten voor je waar je amper iets zelf voor hoeft te doen. En 2/3 dagen van kan etenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 17:26 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
zal kijken of ik je linkjes nog kan vinden.
Wat hebben die twee met elkaar te maken lolquote:Op dinsdag 6 juli 2021 17:23 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
een van de weinigen in klb met verstand lol
moet jij trouwens niet Zuid-Afrikaanse apartheid gaan goedpraten ofzo ergens
bedankt ik ga mijn boodschappen lijstje aanpassenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 17:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je had Instant Pot toch? Dan heb ik sowieso 2 lekkere rijstgerechten voor je waar je amper iets zelf voor hoeft te doen. En 2/3 dagen van kan eten
https://eatinginstantly.c(...)ecipe-container-1716
https://www.thekitchn.com(...)burrito-bowls-248311
gokte dat je op pferdfahrer was aan het kotsen omdat hij een van de weinige linkse users in klb is die niet bang is zijn bek open te trekken tegen domrechtse downiesquote:Op dinsdag 6 juli 2021 17:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat hebben die twee met elkaar te maken lol
Die met courgette ga ik toevallig straks zelf ook makenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 17:31 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
bedankt ik ga mijn boodschappen lijstje aanpassenik denk dat ik die ga maken. courgette is sowieso wel lekker tenminste dacht dat zuchini dat was. alleen even mikeytt voor hulp met de cups vragen
pferfahrer maakte laatst ook racistisch topic en auschwitz grappen beter neemt hij een voorbeeld aan Mikeyttquote:Op dinsdag 6 juli 2021 17:32 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
gok dat je op pferdfahrer kotst omdat hij een van de weinige linkse users in klb is die niet bang is zijn bek open te trekken tegen domrechtse downies
Nee. Ik vind paardenkut gewoon een smerig drankje.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 17:32 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
gokte dat je op pferdfahrer was aan het kotsen omdat hij een van de weinige linkse users in klb is die niet bang is zijn bek open te trekken tegen domrechtse downies
het ziet er we goed uit ik ga die eens proberen. maar instant pot is wel goed idee. Dan kan ik gewoon voor twee of drie dagen maken. instant pot is wel makkelijk ik moet kijken of er meer instant pot gerechten zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 17:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die met courgette ga ik toevallig straks zelf ook makendie is erg goed, en als je er beetje tzaiziki bij neemt nog lekkerder
Youtube staat er vol van, heb je ook nog beeld zodat je stap voor stap gewoon mee kan kijken/kokenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 17:34 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
het ziet er we goed uit ik ga die eens proberen. maar instant pot is wel goed idee. Dan kan ik gewoon voor twee of drie dagen maken. instant pot is wel makkelijk ik moet kijken of er meer instant pot gerechten zijn.
bedankt habibo ik heb hem heel weinig gebruikt laatste tijd ik maakte altijd een recept... maar die ben ik kwijt was ook een soort burito bowlquote:Op dinsdag 6 juli 2021 17:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Youtube staat er vol van, heb je ook nog beeld zodat je stap voor stap gewoon mee kan kijken/koken
r/Instantpot is ook goeie
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 17:32 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
pferfahrer maakte laatst ook racistisch topic en auschwitz grappen beter neemt hij een voorbeeld aan Mikeytt
quote:
negersex is ook een vorm van humor volgens dannyquote:Op dinsdag 6 juli 2021 17:45 schreef pferdfahrer het volgende:
Ik heb gewoon een donkere vorm van humor habibi
Negersex is wel racistisch ja, maar omdat er een admin in die SC zit wordt het wel getolereerd want die is onderdeel van dat amoebeclubjequote:Op dinsdag 6 juli 2021 17:46 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
[..]
negersex is ook een vorm van humor volgens danny
Bedoel je @GGMM ?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 17:56 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Negersex is wel racistisch ja, maar omdat er een admin in die SC zit wordt het wel getolereerd want die is onderdeel van dat amoebeclubje
bans worden niet besproken mag niet van @GGMMquote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:06 schreef Solotovski het volgende:
En ik krijg een ban van 3 dagen voor racistisch gepost omdat ik zeg wat er in dit filmpje wordt gezegd
Moet @pferdfahrer ook terminale longkanker gaan faken dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 17:32 schreef Boze_Eend het volgende:
beter neemt hij een voorbeeld aan Mikeytt
miemiemiemiemiequote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:06 schreef Solotovski het volgende:
En ik krijg een ban van 3 dagen voor racistisch gepost omdat ik zeg wat er in dit filmpje wordt gezegd
ik ga zometeen een uurtje sporten mag ik je dan mentionen? en ik zie dat je mij niet meer mentionedquote:
Mijn excuses, ik vergeet steeds dat jij bestaatquote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:17 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik ga zometeen een uurtje sporten mag ik je dan mentionen? en ik zie dat je mij niet meer mentioned![]()
Ja lekker boeiequote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:17 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
bans worden niet besproken mag niet van @:ggmm
Zo he, we hebben een badass over herequote:
Pizza tochquote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:23 schreef datismijnmening het volgende:
Heeft de bretsj gister zowaar salade gegeten?
hij heeft mij verbannenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:32 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Misschien wil debradge wel met je chillen
wil je wel met mij chillen?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:32 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Paar blaadjes sla op z'n pizza shoarmaquote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:23 schreef datismijnmening het volgende:
Heeft de bretsj gister zowaar salade gegeten?
Wijs die jongen nou niet af, zo creëer je een Rodger voedingsbodem.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:32 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Speknekquote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:36 schreef Nine. het volgende:
[..]
Die nek en kin van hem groeien meer en meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |