Jajajajaja ff voor de vorm wat water drinkenquote:
Altijd dat demonstratief water drinken op stream.quote:
Alle eerdere verwijderingen hebben bijgedragen aan de reputatie die een stevig fundament blijkt onder het huidige succesquote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:57 schreef Solotovski het volgende:
Tjah je kan zeggen wat je wilt maar zn kanaal loopt wel lekker
Als ie deze delete is t echt een enorme kanjermongool
Dan ben je alsnog moddervet (lol)quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Om te beginnen weeg ik drie keer zo weinig
Dan weeg je alsnog 100.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Om te beginnen weeg ik drie keer zo weinig
WITHEETquote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:07 schreef okselzweet het volgende:
Gvd man zie nu die vreetreview van gisteren
Hij vreet even in 1 avond genoeg voor 4 personen op![]()
![]()
Laat je je begraven of cremeren braddie?
cremeren, is goedkoperquote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:07 schreef okselzweet het volgende:
Gvd man zie nu die vreetreview van gisteren
Hij vreet even in 1 avond genoeg voor 4 personen op![]()
![]()
Laat je je begraven of cremeren braddie?
Wat zal dat een hoop CO² uitstotenquote:
Moet hij wetenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:15 schreef praadje het volgende:
Breaking. Peter R de Vries is neergeschoten
Waarom bestelt die uitkeringstrekker eigenlijk altijd blikjes drinken erbij? Kan ie toch net zo goed in de supermarkt halen?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:57 schreef Disruptr het volgende:
[..]
Altijd dat demonstratief water drinken op stream.![]()
"Ik heb een pizza met patat, en voor de lekker nog een kapsalon. En natuurlijk een blikje cola want dat is lekker fris om alles mee weg te spoelen"
Ziet er niet al te best uit.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:15 schreef praadje het volgende:
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:15 schreef praadje het volgende:
Doe ik ook altijd, om bezorgkosten te voorkomen :p daar spelen die hele winkels op in ook.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom bestelt die uitkeringstrekker eigenlijk altijd blikjes drinken erbij? Kan ie toch net zo goed in de supermarkt halen?
De dag waarvan je wist dat die zou komen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:15 schreef praadje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |