Duidelijk verschillende foto's maken (+detailfoto van maatlabel)?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb net iets erop gezet dat ik in twee verschillende maten heb, maar ze hebben de 2e advertentie eraf gegooid omdat ik twee keer hetzelfde artikel aanbied volgens hen. Iemand tips?
Met jurkjes heb ik ook vaak het probleem dat mijn voorgevel er niet in past, die zou ik alleen durven kopen als ik het merk/model ken. De combi van brede schouders en cup E is best onhandig, jassen kopen is nog dramatischer.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:50 schreef sigme het volgende:
Ik haalde gister nog een pakketje op.
Mooi jurkje, helaas past mijn C-cup er niet in.
Vandaag kreeg ik bericht dat een ander pakketje nu ook op te halen is, maar daar kom ik vandaag niet aan toe.
Ik probeer er qua model wel wat rekening mee te houden, maar een C past een stuk vaker dan een E denk ikquote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Met jurkjes heb ik ook vaak het probleem dat mijn voorgevel er niet in past, die zou ik alleen durven kopen als ik het merk/model ken. De combi van brede schouders en cup E is best onhandig, jassen kopen is nog dramatischer.
Zet je zo’n jurkje zelf dan weer op Vinted?
Als diegene er graag vanaf wil en jij het risico wilt lopen dat je zelf lang met het artikel blijft zitten, dan zou ik er zelf niet zo’n moeite mee hebben.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:18 schreef Raw85 het volgende:
Is het eigenlijk toegestaan om iets te kopen en meteen weer door te verkopen? Ik zie regelmatig dingen die ik niets vind maar die wel goed geprijsd zijn en zo met winst te verkopen zijn. Voelt alleen toch een beetje matig tov degene die het aan mij heeft verkocht.
Nee dat is waar. Heb als voorbeeld vandaag een artikel verkocht voor 50 euro, waar meerdere mensen ong dat bedrag op boden maar kan twee exact deze artikelen voor ong 40 terugkopenquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Als diegene er graag vanaf wil en jij het risico wilt lopen dat je zelf lang met het artikel blijft zitten, dan zou ik er zelf niet zo’n moeite mee hebben.
Hier ligt het op dit moment helemaal stil, ik krijg alleen maar onzinnige biedingen uit Frankrijk. Komende week maar eens wat nieuwe dingen erop zetten, er ligt nog genoeg in de kasten en op zolder. Wel zelf 2 jurkjes besteld, mochten ze me echt niet passen, dan zet ik ze er tzt zelf wel weer op
Fotootje?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 22:20 schreef Koettie het volgende:
Heb een paar mooie minimum jurken gekocht. Heel happy mee ♥️
Ja, ben groot fan. Fijne kwaliteit en stoffen. Welke jas heb je in gedachten?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 22:21 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Fotootje?
Leuk merk![]()
Ik heb een winterjas in mijn favorieten.
Maar weet mijn maat nog niet voor aankomende winter.
Mooi! vooral de laatste.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 22:26 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ja, ben groot fan. Fijne kwaliteit en stoffen. Welke jas heb je in gedachten?
Ik zag dat er een jurkje bij de laatste collectie zat die extreem gewild is. Mensen betalen gewoon makkelijk een tientje bovenop de salesprijs. Dit zag ik overigens op Facebook.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:09 schreef June. het volgende:
Ben ook fan van Vinted, vaak nieuwe dingen voor leuke prijs. Helaas vragen veel mensen voor Z8 nog wel de hoofdprijs..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |