abonnement bol.com Coolblue
pi_200230285

Game on!

Fokkers op Vinted:

Seven.
amaranta
SEMTEX
pi_200230314
Ga je nog openen CaVaBien? ;)
Echt overbodig, die vraag en ik zou niet reageren. Vanochtend had een koper geluk, ze kocht iets letterlijk een paar minuten voordat ik naar het pakketpunt zou vertrekken, dus haar bestelling kon direct mee
  dinsdag 6 juli 2021 @ 15:16:10 #3
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_200230358
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 14:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb net iets erop gezet dat ik in twee verschillende maten heb, maar ze hebben de 2e advertentie eraf gegooid omdat ik twee keer hetzelfde artikel aanbied volgens hen. Iemand tips?
Duidelijk verschillende foto's maken (+detailfoto van maatlabel)?
In de tekst zetten dat je het in 2 maten hebt (werkt soms ook voor kopers die er van houden hun kinderen te matchen, kopen ze meteen allebei)
pi_200254865
Ik heb maar eens een bh besteld, nieuw met kaartjes, in een model dat ik al heb. Dat soort dingen hou ik best aardig in de gaten, leuk shoppen zo.
Dpd en vinted werken op dit moment niet zo lekker samen qua tracking, maar goed, ik heb mijn dpd-koper maar even laten weten dat het al wel gewoon verstuurd is
pi_200409374
Koopt en verkoopt men nog wat? Ik ging vandaag een pakketje naar een UPSpunt brengen, waren ze gesloten vanwege vakantie. Ok, dan loop ik 5 minuten naar het andere punt, hangt er daar een briefje op dat ze tijdelijk op zaterdag alleen in de ochtend open zijn. Wtf 8)7
pi_200409396
Ik ben heel stil op vinted atm.
pi_200409469
Ik haalde gister nog een pakketje op.
Mooi jurkje, helaas past mijn C-cup er niet in.

Vandaag kreeg ik bericht dat een ander pakketje nu ook op te halen is, maar daar kom ik vandaag niet aan toe.
ik moet verrassend weinig
meestal totaal in verwarring achteruitlopend de toekomst in struikelend (vrij naar M. van Rossum)
pi_200409521
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 15:50 schreef sigme het volgende:
Ik haalde gister nog een pakketje op.
Mooi jurkje, helaas past mijn C-cup er niet in.

Vandaag kreeg ik bericht dat een ander pakketje nu ook op te halen is, maar daar kom ik vandaag niet aan toe.
Met jurkjes heb ik ook vaak het probleem dat mijn voorgevel er niet in past, die zou ik alleen durven kopen als ik het merk/model ken. De combi van brede schouders en cup E is best onhandig, jassen kopen is nog dramatischer.
Zet je zo’n jurkje zelf dan weer op Vinted?
pi_200409549
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 15:54 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Met jurkjes heb ik ook vaak het probleem dat mijn voorgevel er niet in past, die zou ik alleen durven kopen als ik het merk/model ken. De combi van brede schouders en cup E is best onhandig, jassen kopen is nog dramatischer.
Zet je zo’n jurkje zelf dan weer op Vinted?
Ik probeer er qua model wel wat rekening mee te houden, maar een C past een stuk vaker dan een E denk ik :D
Dus ik gok best vaak dat 't wel zal passen en dat is meestal ook wel zo.

Verkopen via Vinted heb ik helemaal geen zin an. Soms vind ik op fok wel iemand die het wel wil hebben, en anders gaat het in de grote puut die af en toe hier naar de wat sjiekere tweedehandsklerenwinkel gaat. Opbrengst van die winkel gaat naar een goed doel dus dan voel ik me ook heel verantwoord.
meestal totaal in verwarring achteruitlopend de toekomst in struikelend (vrij naar M. van Rossum)
pi_200616789
Is het eigenlijk toegestaan om iets te kopen en meteen weer door te verkopen? Ik zie regelmatig dingen die ik niets vind maar die wel goed geprijsd zijn en zo met winst te verkopen zijn. Voelt alleen toch een beetje matig tov degene die het aan mij heeft verkocht. :P
pi_200616930
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 15:18 schreef Raw85 het volgende:
Is het eigenlijk toegestaan om iets te kopen en meteen weer door te verkopen? Ik zie regelmatig dingen die ik niets vind maar die wel goed geprijsd zijn en zo met winst te verkopen zijn. Voelt alleen toch een beetje matig tov degene die het aan mij heeft verkocht. :P
Als diegene er graag vanaf wil en jij het risico wilt lopen dat je zelf lang met het artikel blijft zitten, dan zou ik er zelf niet zo’n moeite mee hebben.
Hier ligt het op dit moment helemaal stil, ik krijg alleen maar onzinnige biedingen uit Frankrijk. Komende week maar eens wat nieuwe dingen erop zetten, er ligt nog genoeg in de kasten en op zolder. Wel zelf 2 jurkjes besteld, mochten ze me echt niet passen, dan zet ik ze er tzt zelf wel weer op
pi_200617064
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juli 2021 15:25 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Als diegene er graag vanaf wil en jij het risico wilt lopen dat je zelf lang met het artikel blijft zitten, dan zou ik er zelf niet zo’n moeite mee hebben.
Hier ligt het op dit moment helemaal stil, ik krijg alleen maar onzinnige biedingen uit Frankrijk. Komende week maar eens wat nieuwe dingen erop zetten, er ligt nog genoeg in de kasten en op zolder. Wel zelf 2 jurkjes besteld, mochten ze me echt niet passen, dan zet ik ze er tzt zelf wel weer op
Nee dat is waar. Heb als voorbeeld vandaag een artikel verkocht voor 50 euro, waar meerdere mensen ong dat bedrag op boden maar kan twee exact deze artikelen voor ong 40 terugkopen :+ Het gaat ook maar om een pet, dus geen vervormde of verwassen trui oid. Heb misschien gewoon iets betere foto's gemaakt dan die andere twee, meer niet.
pi_200643902
Ik heb vandaag iemand verlost van 3 zijden blouses die er al meer dan 2 jaar op stonden :D.
Zij blij, ik blij denk ik. Ze was ook heul snel met het goedkeuren van de bundel.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 22:10:20 #14
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_200644991
Ik had er laatst wat babykleding geplaatst en binnen een uur was er iemand die alles in èèn keer kocht :D
Super handig :P

Ik kijk tegenwoordig eerst op Vinted en dan pas in de online winkels als ik iets wil kopen.
Had gister een vest gescored voor 12 euro, normaliter 70 pond in de online winkels zag ik. O+

En sommige merken wat kinderkleding betreft koop ik helemaal niet meer nieuw sinds Vinted.
Meeste kinderkleding is nog zo mooi en de prijsjes zijn zoveel leuker.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 22:14:02 #15
429226 arvensis
Moeder x 2
pi_200645055
De garderobe van m’n jongste komt voor zo’n 80% van Vinted, soms zelfs met kaartjes er nog aan. En 80% gaat ook weer weg via Vinted. Ideaal! Tot ze gaan kruipen en de broekjes kapotte knieën krijgen. :)

Ik heb nu 4 bestellingen die ik bij elkaar moet gaan zoeken.
Protège moi de mes désirs.
pi_200645149
Heb een paar mooie minimum jurken gekocht. Heel happy mee ♥️
  vrijdag 30 juli 2021 @ 22:21:55 #17
298315 SacreCoeur
pi_200645171
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 22:20 schreef Koettie het volgende:
Heb een paar mooie minimum jurken gekocht. Heel happy mee ♥️
Fotootje?

Leuk merk O+
Ik heb een winterjas in mijn favorieten.
Maar weet mijn maat nog niet voor aankomende winter.
pi_200645246
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 22:21 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Fotootje?

Leuk merk O+
Ik heb een winterjas in mijn favorieten.
Maar weet mijn maat nog niet voor aankomende winter.
Ja, ben groot fan. Fijne kwaliteit en stoffen. Welke jas heb je in gedachten?

pi_200645271
Oeh, die laatste O+
pi_200645316
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 22:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Oeh, die laatste O+
En die zwarte!!! Die heb ik al in het rood, zooo mooi. Mooie stof, goed model, zooo chill
  Moderator vrijdag 30 juli 2021 @ 22:39:18 #21
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_200645433
Heb vandaag een duur vest van Stone Island gekocht via Vinted. Ben een partijtje benieuwd.
Alles ziet er eerlijk uit. Bewijs van echtheid (label) is zichtbaar gefotografeerd en het is te zien dat het van dat vest is. En netjes. Positieve reviews.

We gaan kijken of dit iets is. Zo ja: 180 euro bespaard. Zo nee, laatste keer :+ !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 30 juli 2021 @ 22:41:02 #22
298315 SacreCoeur
pi_200645455
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 22:26 schreef Koettie het volgende:

[..]

Ja, ben groot fan. Fijne kwaliteit en stoffen. Welke jas heb je in gedachten?

Mooi! vooral de laatste.

Deze:

Camo teddycoat.
Moet maar net je smaak zijn zoiets, maar ik vind het leuk.
pi_200650116
Ik zou het zelf niet snel dragen maar vind hem wel heel leuk!
  zaterdag 31 juli 2021 @ 10:09:46 #24
208890 June.
Seriously?
pi_200651142
Ben ook fan van Vinted, vaak nieuwe dingen voor leuke prijs. Helaas vragen veel mensen voor Z8 nog wel de hoofdprijs..
Shine bright like a diamond.
pi_200652767
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 10:09 schreef June. het volgende:
Ben ook fan van Vinted, vaak nieuwe dingen voor leuke prijs. Helaas vragen veel mensen voor Z8 nog wel de hoofdprijs..
Ik zag dat er een jurkje bij de laatste collectie zat die extreem gewild is. Mensen betalen gewoon makkelijk een tientje bovenop de salesprijs. Dit zag ik overigens op Facebook.
abonnement bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')