abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200269926
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:35 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik vind dit totaal niet logisch.
Duidelijke uitleg ook.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_200269955
quote:
7s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:38 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Een volle Kuip een vECL-wedstrijd spelen tegen FK Dynamo Glasnost-Vodka brengt natuurlijk geen premies op en heel weinig tv-gelden.

Hoogstens zal het kaartverkoop niet tegenvallen, maar dat is meer omdat dit voor het eerst zal zijn dat De Kuip op 100% capaciteit gebruikt mag worden (met de huidige maatregelen).
Nee, dat is wel logisch.

Maar er word nu gedaan alsof het logisch is dat je alleen bij het bereiken van het hoofdtoernooi een bonus krijgt terwijl dat niet expliciet in het contract zou staan (aanname). Ik snap de gedachtengang van Feyenoord wel, maar dan zou ik dat ook opnemen in het contract. En schijnbaar is dat niet gedaan want anders kan ik me niet voorstellen dat er iemand over zou vallen (Dick in dit geval dus).
pi_200269968
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:39 schreef H.FR het volgende:

[..]

Duidelijke uitleg ook.
:B
pi_200270104
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:40 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee, dat is wel logisch.

Maar er word nu gedaan alsof het logisch is dat je alleen bij het bereiken van het hoofdtoernooi een bonus krijgt terwijl dat niet expliciet in het contract zou staan (aanname). Ik snap de gedachtengang van Feyenoord wel, maar dan zou ik dat ook opnemen in het contract. En schijnbaar is dat niet gedaan want anders kan ik me niet voorstellen dat er iemand over zou vallen (Dick in dit geval dus).
Het contract is niet openbaar, dus niemand weet wat er in staat. Uiteraard moet iemand precies krijgen (of niet krijgen) wat er in een contract staat. Maar gezien Joris van Benthem een prima jurist is, kan ik me niet voorstellen dat dit contract zo slecht in elkaar zit dat er geen verdere specificatie is dan 'Europees voetbal'.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_200270128
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:48 schreef H.FR het volgende:

[..]

Het contract is niet openbaar, dus niemand weet wat er in staat.
Klopt, daarom zet ik er ook (aanname) bij en heb ik het over schijnbaar etc.
quote:
Uiteraard moet iemand precies krijgen (of niet krijgen) wat er in een contract staat. Maar gezien Joris van Benthem een prima jurist is, kan ik me niet voorstellen dat dit contract zo slecht in elkaar zit dat er geen verdere specificatie is dan 'Europees voetbal'.
We weten het niet.
pi_200270758
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 13:59 schreef Scrummie het volgende:
Om wat voor bedrag zou zo'n bonus gaan?
Dan moet je nu hopen dat de rechtszaak doorgaat, want komt het bedrag sowieso boven water in de openbare stukken.
  donderdag 8 juli 2021 @ 17:54:03 #283
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200270997
quote:
Prima interview weer, kan daar wel vrolijk van worden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_200271509
Slotgod

Straks even kijken :).
pi_200272028
Eigenlijk is het gewoon belachelijk dat je een bonus zou krijgen als je 5e zou eindigen met Feyenoord, ook met dit materiaal
pi_200272385
Ik neem aan dat het gespecificeerd is naar toernooi.

Ik zou denken dat je voor kwalificatie CL een hoger bonus krijgt dan EL.
Graag verwijderen
  donderdag 8 juli 2021 @ 19:25:39 #287
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_200272528
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:17 schreef TornadoDK het volgende:
Ik neem aan dat het gespecificeerd is naar toernooi.

Ik zou denken dat je voor kwalificatie CL een hoger bonus krijgt dan EL.
Dat lijkt mij ook aannemelijk, maar dat weten we dus niet. En als de ECL er niet in staat, dan is er dus ook geen bonus. Maar alles valt of staat met hoe het in het contract staat.
pi_200272586
die cor pot is ook maar een gezwel he
pi_200272855
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:25 schreef fetX het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook aannemelijk, maar dat weten we dus niet. En als de ECL er niet in staat, dan is er dus ook geen bonus. Maar alles valt of staat met hoe het in het contract staat.
En als er staat Europees voetbal, dan wel.
Argument dat het enkel voorronde is, slaat ook nergens op. Dat zou ook zo zijn bij een 2e plek, waar je dan afhankelijk bent van je opvolger om daadwerkelijk Europees te halen en dus om aan de eisen van je bonus te voldoen.

Aan de andere kant heeft Dick een plaat voor zijn hoofd als hij nog denkt dat hij een bonus verdient door makkelijk vijfde te worden.
pi_200272871
Eigenlijk dus wat hierboven al zes keer staat. Mooi verhaal weer.
pi_200273066
twitter

Drita kan er niks van.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_200273224
Prima interviewtje.
pi_200273438
twitter

Ik heb een stream gevonden van deze godenpot. _O_
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  donderdag 8 juli 2021 @ 20:40:31 #294
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_200273542
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 20:34 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]

Ik heb een stream gevonden van deze godenpot. _O_
twitter

Vergeet Skhupi vs Llapi niet _O_
pi_200274279
Berghuis moet zich maandag weer melden bij de club dus dan zal er wel snel duidelijkheid komen.
  donderdag 8 juli 2021 @ 22:09:56 #297
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_200275034
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:52 schreef Adames het volgende:

[..]

En als er staat Europees voetbal, dan wel.
Argument dat het enkel voorronde is, slaat ook nergens op. Dat zou ook zo zijn bij een 2e plek, waar je dan afhankelijk bent van je opvolger om daadwerkelijk Europees te halen en dus om aan de eisen van je bonus te voldoen.
Eens!
pi_200275220
quote:
14s.gif Op donderdag 8 juli 2021 21:24 schreef Maastoren het volgende:
Berghuis moet zich maandag weer melden bij de club dus dan zal er wel snel duidelijkheid komen.
Blij als dat gezeik voorbij is.
pi_200275227
Is er reden tot zorg over de sterkte van de selectie? Of kunnen we nog wat transfers verwachten.. Bannis of Bozenik als optie voor de spitspositie..daar word ik niet enthousiast van. Dat moet je toch niet willen als je enige ambitie hebt.
pi_200276033
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 22:18 schreef Pleun2011 het volgende:
Is er reden tot zorg over de sterkte van de selectie? Of kunnen we nog wat transfers verwachten.. Bannis of Bozenik als optie voor de spitspositie..daar word ik niet enthousiast van. Dat moet je toch niet willen als je enige ambitie hebt.
Naar mijn mening moet er nog heel veel bij.

Minstens één centrale verdediger, een spits, een vervanger voor Berghuis en het liefst nog een middenvelder omdat ik denk dat talenten als Antonnuci toch nog wat tekort gaan komen.

Met de huidige selectie gaan we het nog lastig krijgen om bij de eerste 6 te eindigen vrees ik.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')