Duidelijke uitleg ook.quote:
Nee, dat is wel logisch.quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:38 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Een volle Kuip een vECL-wedstrijd spelen tegen FK Dynamo Glasnost-Vodka brengt natuurlijk geen premies op en heel weinig tv-gelden.
Hoogstens zal het kaartverkoop niet tegenvallen, maar dat is meer omdat dit voor het eerst zal zijn dat De Kuip op 100% capaciteit gebruikt mag worden (met de huidige maatregelen).
Het contract is niet openbaar, dus niemand weet wat er in staat. Uiteraard moet iemand precies krijgen (of niet krijgen) wat er in een contract staat. Maar gezien Joris van Benthem een prima jurist is, kan ik me niet voorstellen dat dit contract zo slecht in elkaar zit dat er geen verdere specificatie is dan 'Europees voetbal'.quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat is wel logisch.
Maar er word nu gedaan alsof het logisch is dat je alleen bij het bereiken van het hoofdtoernooi een bonus krijgt terwijl dat niet expliciet in het contract zou staan (aanname). Ik snap de gedachtengang van Feyenoord wel, maar dan zou ik dat ook opnemen in het contract. En schijnbaar is dat niet gedaan want anders kan ik me niet voorstellen dat er iemand over zou vallen (Dick in dit geval dus).
Klopt, daarom zet ik er ook (aanname) bij en heb ik het over schijnbaar etc.quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het contract is niet openbaar, dus niemand weet wat er in staat.
We weten het niet.quote:Uiteraard moet iemand precies krijgen (of niet krijgen) wat er in een contract staat. Maar gezien Joris van Benthem een prima jurist is, kan ik me niet voorstellen dat dit contract zo slecht in elkaar zit dat er geen verdere specificatie is dan 'Europees voetbal'.
Dan moet je nu hopen dat de rechtszaak doorgaat, want komt het bedrag sowieso boven water in de openbare stukken.quote:Op donderdag 8 juli 2021 13:59 schreef Scrummie het volgende:
Om wat voor bedrag zou zo'n bonus gaan?
Dat lijkt mij ook aannemelijk, maar dat weten we dus niet. En als de ECL er niet in staat, dan is er dus ook geen bonus. Maar alles valt of staat met hoe het in het contract staat.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:17 schreef TornadoDK het volgende:
Ik neem aan dat het gespecificeerd is naar toernooi.
Ik zou denken dat je voor kwalificatie CL een hoger bonus krijgt dan EL.
En als er staat Europees voetbal, dan wel.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook aannemelijk, maar dat weten we dus niet. En als de ECL er niet in staat, dan is er dus ook geen bonus. Maar alles valt of staat met hoe het in het contract staat.
quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:34 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Ik heb een stream gevonden van deze godenpot.
Eens!quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:52 schreef Adames het volgende:
[..]
En als er staat Europees voetbal, dan wel.
Argument dat het enkel voorronde is, slaat ook nergens op. Dat zou ook zo zijn bij een 2e plek, waar je dan afhankelijk bent van je opvolger om daadwerkelijk Europees te halen en dus om aan de eisen van je bonus te voldoen.
Blij als dat gezeik voorbij is.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:24 schreef Maastoren het volgende:
Berghuis moet zich maandag weer melden bij de club dus dan zal er wel snel duidelijkheid komen.
Naar mijn mening moet er nog heel veel bij.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:18 schreef Pleun2011 het volgende:
Is er reden tot zorg over de sterkte van de selectie? Of kunnen we nog wat transfers verwachten.. Bannis of Bozenik als optie voor de spitspositie..daar word ik niet enthousiast van. Dat moet je toch niet willen als je enige ambitie hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |