konijnenmans snapt hetquote:Op woensdag 14 juli 2021 14:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom delen als hij ook kan meedoen![]()
![]()
ach vervelendquote:Op woensdag 14 juli 2021 14:32 schreef dud0r het volgende:
Ik moet eigenlijk nog een beetje wandelen vandaag.
Beetje erg weinig bewogen nog.
Maar heb een ziek kind thuis dus kan niet even eruit nu.
quote:
ok okquote:
hij is uit zichzelf op de bank gaan liggen onder een deken om te gaan slapen net dus hij heeft het wel te pakken ja.quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2021 14:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
hij is uit zichzelf op de bank gaan liggen onder een deken om te gaan slapen net dus hij heeft het wel te pakken ja.
quote:
wordt ik nu ff keihard gedumpthierquote:Op woensdag 14 juli 2021 14:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kom konijnenmans we gaan wel weer met @:haags en @:wereldgozer afspreken.
Daar kunnen we gewoon op los gaan met de nine tails en de paddles
Ahw beterschap!quote:Op woensdag 14 juli 2021 14:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
hij is uit zichzelf op de bank gaan liggen onder een deken om te gaan slapen net dus hij heeft het wel te pakken ja.
ik wist niet dat je Dom was.quote:Op woensdag 14 juli 2021 14:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
wordt ik nu ff keihard gedumpthier
Haags is subquote:Op woensdag 14 juli 2021 14:46 schreef greysbones het volgende:
je hebt dus liever een Dom als @:Haags
quote:
Konijnenmans weet wel beter. Haags bukt maar al te graag terwijl z'n handjes en voetjes gekneveld zijn met een ballgag in z'n mondquote:
Aaah kijk jij vind het wel een goed ideequote:
De originele haagse hopjesquote:Op woensdag 14 juli 2021 15:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Konijnenmans weet wel beter. Haags bukt maar al te graag terwijl z'n handjes en voetjes gekneveld zijn met een ballgag in z'n mond
Zolang ik iedereen snoeihard domineer vind ik het sowieso een goed idee!quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aaah kijk jij vind het wel een goed idee
als hij zo door de kelder heen hopt met z'n smekende zaadvragende oogjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |