Oh dat is ook leuk toch? Ik snap het wel hoor ik zou het ook niet doen. Maar ik ben niet zo van de vakantiesquote:Op woensdag 14 juli 2021 09:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
lekker lekker.
Ga je nog weg denk je?
Ik niet. Vind het allemaal te riskant met de stijgende besmettingen en de kans dat als je dan weggaat dat je mogelijk 10 dagen in quarantaine moet. Heel je vakantie naar de klote.
Dus ga wat daagjes er tussenuit en wat leuks doen met de kleine. Misschien een paar dagen een hotel ergens ofzo
ik vind het wel lekker om er tussenuit te zijn maar ik hoef ook niet perse weg. als ik ga dan ga ik wel vaak ergens heen waar wat leuks te zien is qua natuur enzo.quote:Op woensdag 14 juli 2021 09:08 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh dat is ook leuk toch? Ik snap het wel hoor ik zou het ook niet doen. Maar ik ben niet zo van de vakantiesdagjes weg hou ik wel van, maar slaap toch liever in mijn eigen bed in mn eigen huis. Vind het maar niks om zo lang van huis te zijn
2 daagjes wil nog wel maar daarna pff
Dus nee ik ga niet weg
Nee dat lijkt mij ook niks. Natuur is altijd wel mooi jaquote:Op woensdag 14 juli 2021 09:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik vind het wel lekker om er tussenuit te zijn maar ik hoef ook niet perse weg. als ik ga dan ga ik wel vaak ergens heen waar wat leuks te zien is qua natuur enzo.
Beetje een week of 2 in zo'n all in zitten vind ik ook niks
mijn richtingsgevoel is ook niet zo geweldig in het bos. gelukkig is de gps op m'n telefoon nog wel goed genoeg om het dan terug te vinden .quote:Op woensdag 14 juli 2021 09:11 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee dat lijkt mij ook niks. Natuur is altijd wel mooi jaof naja ligt ook aan waar je bent natuurlijk. Maar daar hou ik ook wel van. Vorige vakantie 3 keer naar het bos geweest, heerlijk! Alleen mn moeder en ik waren bang te verdwalen want we waren al in de avond dus zijn we niet al te ver geweest
Behalve waar we het kende dan
Ja zo is dat !quote:Op woensdag 14 juli 2021 09:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
mijn richtingsgevoel is ook niet zo geweldig in het bos. gelukkig is de gps op m'n telefoon nog wel goed genoeg om het dan terug te vinden .
Ja, hadden beter overdag kunnen gaanquote:Op woensdag 14 juli 2021 09:24 schreef dud0r het volgende:
Maar in het donker wordt het wel vervelend inderdaad. Dan zie je toch minder goed waar je heen gaat
volgende keer dus weer overdag wandelen in het bosquote:Op woensdag 14 juli 2021 09:25 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja, hadden beter overdag kunnen gaan
Iddquote:Op woensdag 14 juli 2021 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
volgende keer dus weer overdag wandelen in het bos
Dat snap ik wel. Daarom ben ik er op een gegeven moment mee gestopt.quote:
niks veranderd dus daar.quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:58 schreef greysbones het volgende:
jeuhhhhhhh
Als de goeden een ban krijgen en de trollen door mogen gaan
dan is het voor mij klaar
Dat krijg je ervan als die trolls zich schouderdiep ingelikt hebben in de reten van FA'squote:Op woensdag 14 juli 2021 13:58 schreef greysbones het volgende:
jeuhhhhhhh
Als de goeden een ban krijgen en de trollen door mogen gaan
dan is het voor mij klaar
FF heeft vakantiequote:Op woensdag 14 juli 2021 14:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als die trolls zich schouderdiep ingelikt hebben in de reten van FA's
Ik heb ook al eens een ban gehad voor terechte tegenspraak tegen bepaalde trollen om hun fantasme aan te tonen
Man man man, moet niet gekker wordenquote:
een heleboel hadden dat liever gezienquote:Op woensdag 14 juli 2021 14:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Man man man, moet niet gekker worden![]()
Ik had liever gezien dat mch een ban kreeg.
ik heb nog nooit een ban gehadquote:Op woensdag 14 juli 2021 14:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als die trolls zich schouderdiep ingelikt hebben in de reten van FA's
Ik heb ook al eens een ban gehad voor terechte tegenspraak tegen bepaalde trollen om hun fantasme aan te tonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |