Ik hoopte eigenlijk dat ze zich nog naar buiten zouden begeven om de partytent op te ruimen zondag, maar helaas.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Whehe![]()
's Ochtends even een gebakken eitje met bacon langsbrengen 'hier, voor de kater'
Want dan had je wat gezegd?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk dat ze zich nog naar buiten zouden begeven om de partytent op te ruimen zondag, maar helaas.
Oh, ik had vooral gevraagd hoe het feestje was.quote:
Whehequote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik had vooral gevraagd hoe het feestje was.
Ze kwamen de dag ervoor aan de deur dat ze een feestje gingen hebben (toen waren ze al bezig met de partytent, dus we hadden al een donkerbruin vermoeden) en dat het rond een uur of twaalf wel klaar zou zijn. Geen probleem, we gingen zelf toch ook weg.
Toen ik thuiskwam rond half twee was het feestje nog in volle gang (wel binnen), dus dat was al later dan gedacht.
Ja.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Whehe![]()
Buren die van te voren aankondigen dat ze een feestje gaan geven
Ik ook wel. Vooral zin in wijn. Veel wijnquote:
werk en ict gaat ook niet samenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:51 schreef Tegan het volgende:
Kreeg programma niet open, reboot, nu werkt niets meer. Stomme werk-vpn.
Jaquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook wel. Vooral zin in wijn. Veel wijn
Heb ook wel weer zin in een storingquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:51 schreef Tegan het volgende:
Kreeg programma niet open, reboot, nu werkt niets meer. Stomme werk-vpn.
Of cocktails, jaquote:
Ik was zo bang dat IT ging zeggen dat ik fysiek langs moest komen met laptop. Huuuu reizen voor werk.quote:
Deze naīviteit, zo schattig.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Of cocktails, jaOmg
![]()
Nog minimaal 4 maanden wachten
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Of cocktails, jaOmg
![]()
Nog minimaal 4 maanden wachten
Ga je me nu zeggen dat ik niet direct na de bevalling aan de zuip kan?quote:
Tijdens de bevalling.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga je me nu zeggen dat ik niet direct na de bevalling aan de zuip kan?
Wel goeikoop zuupen, knockout na drie slokken.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga je me nu zeggen dat ik niet direct na de bevalling aan de zuip kan?
Je was okay.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:12 schreef Tegan het volgende:
Volgende probleem, stroom valt ineens uit in heel het complex. Echt wat een dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |