SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Citizen.Erased op 06-07-2021 10:30:11 ]
Wat voor koekjes?quote:
Gevulde koek is wel lekkerquote:
Geef koekjes en worstenbroodjesquote:
Turkie much.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar goed, de gridgirls en rondemissen zijn weg.
Daar staat nu zo’n Japanner met een plu.
Een mooie meisje wordt toch iedereen blijer van?
Ja lekker!!!quote:
quote:
Ziet Stallone überhaupt wat met dat rare hoofd van 'm?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:02 schreef UitStraling het volgende:
Toen ik er was liep Sylvester Stallone er rond maar die had geen oog voor de pitspoezen, ik ben terug gereden met de rest van mijn bedrijf, hadden in de buurt nog een etentje en ik was er wel klaar mee ook, ik heb nog wel even een kijkje in de retourbus met pitspoezen gekeken, die was lang niet zo vol als op de heenreis
Praten lukt iig niet zo goed meer, niet dat ie ooit een groot spreker was.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ziet Stallone überhaupt wat met dat rare hoofd van 'm?
Viel ook wat tegen voor de meisjes in latex pakjes dat hij meer interesse had in de autootjes.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ziet Stallone überhaupt wat met dat rare hoofd van 'm?
Op zich is dat niet heel gek, hij heeft toch ook ooit een "F1" film gemaakt?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Viel ook wat tegen voor de meisjes in latex pakjes dat hij meer interesse had in de autootjes.
Als ik een keer in de buurt ben kom ik dat wel doenquote:
Zoveel oordelen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ken persoonlijk wel wat pitspoezen (promotiedames). En heb wel een paar keer VIP in de potestaat gezeten.
Vind er zelf niet veel aan.
En die wijven zijn meestal gewoon enorme sletten, een paar werden wel netjes huismoeder.
Sletten? Ze hebben gewoon seks, net als die kerels daarquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ken persoonlijk wel wat pitspoezen (promotiedames). En heb wel een paar keer VIP in de potestaat gezeten.
En die wijven zijn meestal gewoon enorme sletten, een paar werden wel netjes huismoeder.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:07 schreef UitStraling het volgende:
Maar ja dat was 2012-2013 gok ik zo, tijdje geleden maar herinner me nog wel als de dag van gisteren de geur van oestrogeen en voorpret in die bus![]()
En die kutbus schoot maar niet op
Ja dat is het ultieme doel ook maar dan van een miljonair, sommige van die meisjes ook gewoon voor de spanning en de seks hoor en een paar vonden het simpelweg leuk om "veilig" hun lichaam te showen, of voor de centjes, net echte mensen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:05 schreef Lospedrosa het volgende:
je bent wel de opperklager hier volgens mijquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Onderburen zijn verhuisd, maar hebben de ramen open laten staan. En die staan nu te klapperen![]()
Ik haat mensen.
Wacht even, er is een kans dat we gelijktijdig op Spa waren?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:07 schreef UitStraling het volgende:
Maar ja dat was 2012-2013 gok ik zo, tijdje geleden maar herinner me nog wel als de dag van gisteren de geur van oestrogeen en voorpret in die bus![]()
En die kutbus schoot maar niet op
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Jawel, maar in de niet zo feministische bewoordingen was dat vroeger het slet type.
Nu de krachtige zelfstandige vrouw. Ik weet het.
Dat ligt geheel aan je eigen referentiekaderquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Jawel, maar in de niet zo feministische bewoordingen was dat vroeger het slet type.
Nee, dan is m'n weekje vrij net weer om.quote:
En de kerels zijn de helden zeker?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Eeeuhm in die race voor de F1 (Hamilton won) crashte er toen een blauwe auto voor de hoofdtribune?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wacht even, er is een kans dat we gelijktijdig op Spa waren?
Wat denk jij?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel benieuwd naar de vrouw van Los nu.
Je weet tegen wie je het hebt he..quote:
Dan was het geen 2012 of 2013, want toen wonnen Button en Vettel.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeeuhm in die race voor de F1 (Hamilton won) crashte er toen een blauwe auto voor de hoofdtribune?
Denk binnenkort bij dit programma:quote:
Ja, true. Sommigen zijn gewoon achterlijk.quote:
Langer geleden als dat ik dacht, 2010 dus.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan was het geen 2012 of 2013, want toen wonnen Button en Vettel.
Haha ben je op je clit getrapt?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, true. Sommigen zijn gewoon achterlijk.
Dank voor deze constatering, ik waardeer jou ook.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:13 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
je bent wel de opperklager hier volgens mij
Rare types zijn dat altijd.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk binnenkort bij dit programma:
https://www.avrotros.nl/het-mooiste-meisje-van-de-klas/home/
Of 2015, toen won HAM én er was een crash in een supportklasse.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Langer geleden als dat ik dacht, 2010 dus.
Zo'n linnen tasje van Albert Heijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Oké een veiliger onderwerp.
Welk tasje hebben jullie?
doet me beetje denken aan reunie van de basisschool. Sommige mensen waren sinds die tijd niet veel veranderd.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk binnenkort bij dit programma:
https://www.avrotros.nl/het-mooiste-meisje-van-de-klas/home/
Oude brombeerquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dank voor deze constatering, ik waardeer jou ook.
Sinds de basisschool niet veel veranderd? Da's knap 🤔quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:22 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
doet me beetje denken aan reunie van de basisschool. Sommige mensen waren sinds die tijd niet veel veranderd.
Ik heb een handige totebag als ik even snel boodschappen ga doen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Oké een veiliger onderwerp.
Welk tasje hebben jullie?
Klas vol lilliputters.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Sinds de basisschool niet veel veranderd? Da's knap 🤔
het is ook geen goed teken danquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Sinds de basisschool niet veel veranderd? Da's knap 🤔
Valt nog mee, denk dat US zo’n mansepurse heeft?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo'n linnen tasje van Albert Heijn.
Hahaha ja denk het ookquote:
Mwah, ik groeide in de brugklas nog een beetje, maar daarna was het wel over in de lengte.quote:
Tas vol wiebeldansjes en gekke kikkers.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Valt nog mee, denk dat US zo’n mansepurse heeft?
Nee zeker niet, dan ben je aardig saai 🤔quote:
En een kwok.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tas vol wiebeldansjes en gekke kikkers.
Ik was in groep 7 al groter dan de juf. En dat zat haar blijkbaar erg dwars, want ze had nogal de pik op mequote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, ik groeide in de brugklas nog een beetje, maar daarna was het wel over in de lengte.
Jij had ook wel een zwaar leven hè?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was in groep 7 al groter dan de juf. En dat zat haar blijkbaar erg dwars, want ze had nogal de pik op me
Een juf met een pikquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was in groep 7 al groter dan de juf. En dat zat haar blijkbaar erg dwars, want ze had nogal de pik op me
Whut.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krijgen nog een pakje wickie mee van hun mama?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:22 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
doet me beetje denken aan reunie van de basisschool. Sommige mensen waren sinds die tijd niet veel veranderd.
Daarom ben ik nu de opperklager aka ouwe brombeer.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij had ook wel een zwaar leven hè?
Ga aan het werk joh gek.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:29 schreef Easy-Rider het volgende:
Wind valt mee zeker geen windkracht 8 en er is een zonnetje. Prima hangmat weer
Denk dat je zeeziek wordt in je hangmat vandaag.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:29 schreef Easy-Rider het volgende:
Wind valt mee zeker geen windkracht 8 en er is een zonnetje. Prima hangmat weer
Het schommelt wel leuk.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat je zeeziek wordt in je hangmat vandaag.
sommigen hadden het wel nodig. Spreek nog maar een vriendin heel af en toe. Meeste vrienden komen van middelbare school en universiteit.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Krijgen nog een pakje wickie mee van hun mama?
Terrasverwarmer erboven en draaien maar tot je mooi geroosterd bentquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het schommelt wel leuk.
Maar mij te fris, dan moet ik meer kleren aan.
je hebt net je lingerie aangetrokkenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het schommelt wel leuk.
Maar mij te fris, dan moet ik meer kleren aan.
Nee, dat was 4EBE toch?quote:
Plasjewaterdraakje.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Terrasverwarmer erboven en draaien maar tot je mooi geroosterd bent
busje pur bij de bouwmarkt halenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik word echt gek van dat geklapperAls dat vannacht nog zo is, doe ik geen oog dicht.
Ah gossiequote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik word echt gek van dat geklapperAls dat vannacht nog zo is, doe ik geen oog dicht.
Wat heb je aan dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb in ieder geval niets veranderd qua kleding de afgelopen drie uur.
Ga ze even dicht doen danquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Ipv van klagen even naar je buren lopen en praatje maken. Terloops eens melden goh hoorde jij ook ramen klapperen?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Er woont niemand; het huis staat leeg. Lezen is ook niet zo moeilijk, Los.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ipv van klagen even naar je buren lopen en praatje maken. Terloops eens melden goh hoorde jij ook ramen klapperen?
Moeilijk is het niet Buda.
Met de ladder omhoog is makkelijkerquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik zal even langs de gevel omlaag abseilen.
Soort spidermanquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik zal even langs de gevel omlaag abseilen.
@bitterbal weet raad.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:35 schreef Budapestenaar het volgende:
I wanna know! 😁quote:
dicht purren, die hele flatquote:
Ohquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er woont niemand; het huis staat leeg. Lezen is ook niet zo moeilijk, Los.
Ik wil eerst even m'n planten in bloei zien hoor.quote:
De verhuurderquote:
Ja, dat heb ik net gedaan.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh
Maar dan nog, de VVE of de verhuurder moet dit regelen, ramen kunnen kapotslaan met storm.
Ff bellen jongen.
Ik heb een waterig zonnetje hier. Houd de regen maar daar.quote:
In de hotelkamer ernaast klapperde iemand een paar keer met de kledingkastdeuren en toen werd ze echt vies madquote:
Aaaaah, check!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De verhuurder
Ik had al een mail gestuurd, maar ik heb net maar even gebeld. Ook aangegeven dat me dit niet al te best lijkt voor de ramen.
Dan hak ik die deur open.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Uw aanvraag zal binnen vijf werkdagen behandeld worden"
Hahaha, zou ik ook wel kunnen wordenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In de hotelkamer ernaast klapperde iemand een paar keer met de kledingkastdeuren en toen werd ze echt vies mad
Is het niet van een woningcorporatie?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Als in de leegstandperiode naast mij een probleem was opgetreden, hadden we dus geen idee gehad wie we zouden kunnen contacteren. Had al via politie ofzo gemoeten.
Een of andere investeringsmaatschappij. Is nu ook verhuurd via een makelaar, dus nog steeds geen idee wie de eigenaar is.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is het niet van een woningcorporatie?
Kun je opvragen bij het kadaster voor 2,50 euroquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een of andere investeringsmaatschappij. Is nu ook verhuurd via een makelaar, dus nog steeds geen idee wie de eigenaar is.
Denk dat ik bij nood toch gewoon een hulpdienst bel.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je opvragen bij het kadaster voor 2,50 euro
doe maar brandweerquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk dat ik bij nood toch gewoon een hulpdienst bel.Volgens mij kan dat prima via een niet-spoednummer, even melden dat er een boom op het dak van adres x ligt, om maar wat te noemen.
Wel op tijd je kettingzaag opbergen danquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk dat ik bij nood toch gewoon een hulpdienst bel.Volgens mij kan dat prima via een niet-spoednummer, even melden dat er een boom op het dak van adres x ligt, om maar wat te noemen.
blauwe brandweer?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doe maar brandweer
de rode, niet de blauwe
Oh, net wat het zou zijn, bij een ingetikt raampje gespot de blauwen, bij stormschade de rooien.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doe maar brandweer
de rode, niet de blauwe
nee, brandweer zijn de rode, ambulance zijn de witte en politie zijn de blauwequote:
Alsof Joop me die vast laat houden.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel op tijd je kettingzaag opbergen dan
ambulances zijn meer geel dan witquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, brandweer zijn de rode, ambulance zijn de witte en politie zijn de blauwe
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alsof Joop me die vast laat houden.
Hebben pas weer een nieuw design gekregen op de buitenkant zag ik.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
in de meldkamers zijn ze nog steeds de witte
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:12 schreef UitStraling het volgende:
Ik las de TT verkeerdom en nu lust ik mijn koffie niet meer, Poetspis.
Hoe oud is die dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo maar eens wat gaan eten met een oud collega
Padamtsjjjquote:
Die 'tamme heks' heb je erbij verzonnen, past er niet bij.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:26 schreef UitStraling het volgende:
Lees een reactie van een wappie over IC opnames door de jaren heen en dat Covid-19 helemaal niet bestaat.
Daaronder de reactie van haar moeder;
Kind ik schaam me werkelijk kapot voor je, ik wist al vroeg dat je een vreemde was maar je bent toch niet zwakzinnig, we hebben je toch netjes naar school laten gaan, tamme heks.
Zo...duidelijke taalquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:26 schreef UitStraling het volgende:
Lees een reactie van een wappie over IC opnames door de jaren heen en dat Covid-19 helemaal niet bestaat.
Kind ik schaam me werkelijk kapot voor je, ik wist al vroeg dat je een vreemde was maar je bent toch niet zwakzinnig, we hebben je toch netjes naar school laten gaan, tamme heks.
Staat er toch echt, nu weet ik dat zij "heks" als beroep heeft, vandaar dat het er staat denk ik.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die 'tamme heks' heb je erbij verzonnen, past er niet bij.
wie ben je en wat heb je met ballie gedaan?quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:26 schreef UitStraling het volgende:
Vangen en loslaten bij balletje in de Maas.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:33 schreef Easy-Rider het volgende:
Volgens mij hebben de hoentjes nog een nestje gemaakt ik zie weer 3 ukkies
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
wie ben je en wat heb je met ballie gedaan?
Even doorschakelen naar verkeersbalquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tot zover het weerbericht van MeteoBal. Nu naar de verkeersinformatie.
verkeerde topicquote:
quote:
Het is zeer rustig op de weg. in Rotterdam heeft u de meeste kans dood gereden te worden.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tot zover het bericht van MeteoBal. Nu naar de verkeersinformatie.
hoe is op je werkquote:
Breaking News; Twee onschuldige kwoks omgekomen bij voetbal met dieren.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tot zover het weerbericht van MeteoBal. Nu naar de verkeersinformatie.
Er is een bitterbal gesignaleerd. Blijf rechts rijden en waarschuw met lichtsignalen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is zeer rustig op de weg. in Rotterdam heeft u de meeste kans dood gereden te worden.
wie is hoe en waarom is die op ballie haar werkquote:
tijd gaat langzaam vandaag hequote:
Neeeequote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Breaking News; Twee onschuldige kwoks omgekomen bij voetbal met dieren.
Vrees dat die juist naar de lichtjes toe huppelen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er is een bitterbal gesignaleerd. Blijf rechts rijden en waarschuw met lichtsignalen.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrees dat die juist naar de lichtjes toe huppelen.
Stoelen en tafels in het water. Klanten er achteraanquote:
Feestquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Stoelen en tafels in het water. Klanten er achteraan
niet verankert dusquote:
gewichtsvest aan zodat jij er niet achteraan waaitquote:
Bikini aantrekken, flinke paraplu kopen en hard omhoog springen in de wind, over een paar uurtjes land je in Zuid-Thailand op het strand.quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bikini aantrekken, flinke paraplu kopen en hard omhoog springen in de wind, over een paar uurtjes land je in Zuid-Thailand op het strand.
K zit met touwtje vast aan de barquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
gewichtsvest aan zodat jij er niet achteraan waait
Hahaha, zo'n elastisch koord?quote:
zijn ze bang dat je met een leuke klant naar huis gaat?quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
zijn ze bang dat je met een leuke klant naar huis gaat?
reële kansquote:
Dat zei ik toch al ...quote:
quote:
Nee dat k weg waaiquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
zijn ze bang dat je met een leuke klant naar huis gaat?
Ik ga straks maar met de bus op pad, met de fiets zal ik niet vooruit kunnen komen op bepaalde puntenquote:
Lijkt wel iets voor die eetscène uit Temple Of Doomquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kloppend slangenhart erin en een heel klein beetje gif voor het effect
Is ook vrij vies bah, dit heb ik wel eens gedaan;quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lijkt wel iets voor die eetscène uit Temple Of Doom
Waar komt dat uit ?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook vrij vies bah, dit heb ik wel eens gedaan;
We drink Mescal right from the bottle
Salt shaker, little lick a lime, oh
Throwin' down, down tryin' to reach the bottom
Where the guave worm, well he's mine, all mine
Ah ok ! Ken maar héél weinig van Van Halenquote:
Deed me ergens ook denken aan Fear and Loathing in Las Vegasquote:
Same vibequote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Deed me ergens ook denken aan Fear and Loathing in Las Vegas
Ja geweldige film ook !quote:
In een sloep zonder dak over een verlaten Amerikaanse snelweg, kitschy Amerikaanse glam-rockquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ah ok ! Ken maar héél weinig van Van Halen
Dat lijkt me wel de ultieme roadtripquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In aan sloep zonder dak over een verlaten Amerikaanse snelweg, kitschy Amerikaanse glam-rock![]()
Dit nummer hoort daar ook wel bij imoquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel de ultieme roadtrip
Yup, bijna dezelfde sound ook.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dit nummer hoort daar ook wel bij imo![]()
Yepquote:
quote:
Iedereen zit in meetings.quote:
Sorry, ik was buitenquote:
Met dak anders verbrand ik levend, maar verderquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In een sloep zonder dak over een verlaten Amerikaanse snelweg, kitschy Amerikaanse glam-rock![]()
Ga je mee? Mag je languit op de achterbank met een Cattleman Stetson op en af en toe een mooie levensanekdote vertellenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met dak anders verbrand ik levend, maar verder![]()
![]()
@Ama zie je wel hoe goor het isquote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tussen je tenen of naast je balletjes
quote:
Funny because it's true.quote:
Neequote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
@:Ama zie je wel hoe goor het is
Ik ook netquote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:05 schreef Easy-Rider het volgende:
Singing ayaa jippie jippie jeey, ik ben thuis
quote:I am still afraid of the dark
Even though there's a sky full of stars
I don't know where I'm going, but I'm on the run
Can you leave a little light on?
Neequote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:09 schreef Easy-Rider het volgende:
italie-spanje vanavond, ik zet een euro op Italie, denk dat zij wel winnen
Welke wilde plannen heb jij dan?quote:
voetbal kijkenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke wilde plannen heb jij dan?
Sinds wanneer trekken mensen bikini's aan in bed?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke kleur bikini trek je dan aan?
quote:
quote:
dat kan ik beterquote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sinds wanneer trekken mensen bikini's aan in bed?
Beetje #metoo -vraag hoor
Ik denk niet dat er ooit een moment komt in mijn leven dat ik vrijwillig om half zes de wekker zet.quote:
GA WEGquote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat kan ik beter
welke vibrator zet je aan dan
Ja, dit.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er ooit een moment komt in mijn leven dat ik vrijwillig om half zes de wekker zet.
Ook niet voor een vakantie?? Of is dat dan niet vrijwillig ...quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er ooit een moment komt in mijn leven dat ik vrijwillig om half zes de wekker zet.
Om een vlucht te pakken ofzo kan nog net dan jaquote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook niet voor een vakantie?? Of is dat dan niet vrijwillig ...
Nou ja, het kan ook zijn dat je een of andere excursie gaat doen en die dan rond die tijd begint, maar dat zou mijn voorkeur niet echt hebben.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik bedoelde inderdaad om een bus of vliegtuig te halen![]()
Straks maak je carrière als bakker en dan gaat het wekkertje gewoon om 03:00.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb 0 behoefte om het zelf te gaan bakken. Ik verkoop en eet het liever.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks maak je carrière als bakker en dan gaat het wekkertje gewoon om 03:00.
Toen ik bij de Peijnenburg werkte op de inpakafdeling, begon ik soms om 6 uur en toen waren de bakkers al bezig. Er werkte er zelfs 1 die toendertijd in Wageningen woonde . Die moest dus echt midden in de nacht op staan en naar Geldrop rijden..quote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:15 schreef Ama het volgende:
Maar meiden van de bakkerij beginnen vroeg ja.
Of je poept baby's uit die een nachtelijk hapje moeten eten, wekkertje om 01:00 en 06:00.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb 0 behoefte om het zelf te gaan bakken. Ik verkoop en eet het liever.
Ook geen behoefte aan.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of je poept baby's uit die een nachtelijk hapje moeten eten, wekkertje om 01:00 en 06:00.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |