SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Citizen.Erased op 06-07-2021 10:30:11 ]
Wat voor koekjes?quote:
Gevulde koek is wel lekkerquote:
Geef koekjes en worstenbroodjesquote:
Turkie much.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar goed, de gridgirls en rondemissen zijn weg.
Daar staat nu zo’n Japanner met een plu.
Een mooie meisje wordt toch iedereen blijer van?
Ja lekker!!!quote:
quote:
Ziet Stallone überhaupt wat met dat rare hoofd van 'm?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:02 schreef UitStraling het volgende:
Toen ik er was liep Sylvester Stallone er rond maar die had geen oog voor de pitspoezen, ik ben terug gereden met de rest van mijn bedrijf, hadden in de buurt nog een etentje en ik was er wel klaar mee ook, ik heb nog wel even een kijkje in de retourbus met pitspoezen gekeken, die was lang niet zo vol als op de heenreis
Praten lukt iig niet zo goed meer, niet dat ie ooit een groot spreker was.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ziet Stallone überhaupt wat met dat rare hoofd van 'm?
Viel ook wat tegen voor de meisjes in latex pakjes dat hij meer interesse had in de autootjes.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ziet Stallone überhaupt wat met dat rare hoofd van 'm?
Op zich is dat niet heel gek, hij heeft toch ook ooit een "F1" film gemaakt?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Viel ook wat tegen voor de meisjes in latex pakjes dat hij meer interesse had in de autootjes.
Als ik een keer in de buurt ben kom ik dat wel doenquote:
Zoveel oordelen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ken persoonlijk wel wat pitspoezen (promotiedames). En heb wel een paar keer VIP in de potestaat gezeten.
Vind er zelf niet veel aan.
En die wijven zijn meestal gewoon enorme sletten, een paar werden wel netjes huismoeder.
Sletten? Ze hebben gewoon seks, net als die kerels daarquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ken persoonlijk wel wat pitspoezen (promotiedames). En heb wel een paar keer VIP in de potestaat gezeten.
En die wijven zijn meestal gewoon enorme sletten, een paar werden wel netjes huismoeder.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:07 schreef UitStraling het volgende:
Maar ja dat was 2012-2013 gok ik zo, tijdje geleden maar herinner me nog wel als de dag van gisteren de geur van oestrogeen en voorpret in die bus![]()
En die kutbus schoot maar niet op
Ja dat is het ultieme doel ook maar dan van een miljonair, sommige van die meisjes ook gewoon voor de spanning en de seks hoor en een paar vonden het simpelweg leuk om "veilig" hun lichaam te showen, of voor de centjes, net echte mensen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:05 schreef Lospedrosa het volgende:
je bent wel de opperklager hier volgens mijquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Onderburen zijn verhuisd, maar hebben de ramen open laten staan. En die staan nu te klapperen![]()
Ik haat mensen.
Wacht even, er is een kans dat we gelijktijdig op Spa waren?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:07 schreef UitStraling het volgende:
Maar ja dat was 2012-2013 gok ik zo, tijdje geleden maar herinner me nog wel als de dag van gisteren de geur van oestrogeen en voorpret in die bus![]()
En die kutbus schoot maar niet op
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Jawel, maar in de niet zo feministische bewoordingen was dat vroeger het slet type.
Nu de krachtige zelfstandige vrouw. Ik weet het.
Dat ligt geheel aan je eigen referentiekaderquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Jawel, maar in de niet zo feministische bewoordingen was dat vroeger het slet type.
Nee, dan is m'n weekje vrij net weer om.quote:
En de kerels zijn de helden zeker?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Eeeuhm in die race voor de F1 (Hamilton won) crashte er toen een blauwe auto voor de hoofdtribune?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wacht even, er is een kans dat we gelijktijdig op Spa waren?
Wat denk jij?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel benieuwd naar de vrouw van Los nu.
Je weet tegen wie je het hebt he..quote:
Dan was het geen 2012 of 2013, want toen wonnen Button en Vettel.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeeuhm in die race voor de F1 (Hamilton won) crashte er toen een blauwe auto voor de hoofdtribune?
Denk binnenkort bij dit programma:quote:
Ja, true. Sommigen zijn gewoon achterlijk.quote:
Langer geleden als dat ik dacht, 2010 dus.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan was het geen 2012 of 2013, want toen wonnen Button en Vettel.
Haha ben je op je clit getrapt?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, true. Sommigen zijn gewoon achterlijk.
Dank voor deze constatering, ik waardeer jou ook.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:13 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
je bent wel de opperklager hier volgens mij
Rare types zijn dat altijd.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk binnenkort bij dit programma:
https://www.avrotros.nl/het-mooiste-meisje-van-de-klas/home/
Of 2015, toen won HAM én er was een crash in een supportklasse.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Langer geleden als dat ik dacht, 2010 dus.
Zo'n linnen tasje van Albert Heijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Oké een veiliger onderwerp.
Welk tasje hebben jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |