Heb jij een gym mattiequote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:57 schreef Mortaxx het volgende:
Is ook wel belangrijk voor je rug. Nu ik grootste deel van de dag op een bureaustoel zit ben ik echt last gaan krijgen van rug. Beetje spieren trekt dat ook weer recht
Ik heb de video gezien, moeilijk te zeggen of die nog in leven zou zijn, maar vond de heftigheid meevallenquote:
Ja niks aan de handquote:Op woensdag 7 juli 2021 16:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb de video gezien, moeilijk te zeggen of die nog in leven zou zijn, maar vond de heftigheid meevallen
Inderdaad, die loopt volgende week weer fluitend langs het Leidsepleinquote:
Met of zonder beveiligingquote:Op woensdag 7 juli 2021 16:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaad, die loopt volgende week weer fluitend langs het Leidseplein
Ach ja wat moet de beveiliging doen, de kogel vangen? (lol)quote:
Eventueelquote:Op woensdag 7 juli 2021 16:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach ja wat moet de beveiliging doen, de kogel vangen? (lol)
Denk je dat die een kogelvrij vest droegquote:
Lijkt mij nietquote:Op woensdag 7 juli 2021 16:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk je dat die een kogelvrij vest droeg
Blijkbaar heeft die er eentjequote:
Beetje een amateurtje geweest ditquote:Op woensdag 7 juli 2021 16:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft die er eentje
https://www.nu.nl/288024/(...)-nooit-aangehad.html
Alleen nooit aan. Ach ja als je je door je kop knallen heb je er ook niet veel aan
Lijkt op een beunhaas inderdaad. Gelukkig!quote:Op woensdag 7 juli 2021 16:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Beetje een amateurtje geweest dit
Of hij moest het overleven ivm een lagere straf
Het schrikt sowieso af, als je iemand dood wil hebben knal je hem wel drie keer door zn hoofd, zou je denkenquote:Op woensdag 7 juli 2021 16:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lijkt op een beunhaas inderdaad. Gelukkig!
Dat laatste lijkt me stug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |