Heb jij een gym mattiequote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:57 schreef Mortaxx het volgende:
Is ook wel belangrijk voor je rug. Nu ik grootste deel van de dag op een bureaustoel zit ben ik echt last gaan krijgen van rug. Beetje spieren trekt dat ook weer recht
Ik heb de video gezien, moeilijk te zeggen of die nog in leven zou zijn, maar vond de heftigheid meevallenquote:
Ja niks aan de handquote:Op woensdag 7 juli 2021 16:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb de video gezien, moeilijk te zeggen of die nog in leven zou zijn, maar vond de heftigheid meevallen
Inderdaad, die loopt volgende week weer fluitend langs het Leidsepleinquote:
Met of zonder beveiligingquote:Op woensdag 7 juli 2021 16:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaad, die loopt volgende week weer fluitend langs het Leidseplein
Ach ja wat moet de beveiliging doen, de kogel vangen? (lol)quote:
Eventueelquote:Op woensdag 7 juli 2021 16:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach ja wat moet de beveiliging doen, de kogel vangen? (lol)
Denk je dat die een kogelvrij vest droegquote:
Lijkt mij nietquote:Op woensdag 7 juli 2021 16:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk je dat die een kogelvrij vest droeg
Blijkbaar heeft die er eentjequote:
Beetje een amateurtje geweest ditquote:Op woensdag 7 juli 2021 16:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft die er eentje
https://www.nu.nl/288024/(...)-nooit-aangehad.html
Alleen nooit aan. Ach ja als je je door je kop knallen heb je er ook niet veel aan
Lijkt op een beunhaas inderdaad. Gelukkig!quote:Op woensdag 7 juli 2021 16:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Beetje een amateurtje geweest dit
Of hij moest het overleven ivm een lagere straf
Het schrikt sowieso af, als je iemand dood wil hebben knal je hem wel drie keer door zn hoofd, zou je denkenquote:Op woensdag 7 juli 2021 16:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lijkt op een beunhaas inderdaad. Gelukkig!
Dat laatste lijkt me stug
Heb een flinke donatie gedaan laatst.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
FOK! is echt lekker snel tegenwoordig
Heerlijk hoor
Bedankt maatquote:Op woensdag 7 juli 2021 18:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb een flinke donatie gedaan laatst.
Nou beter van nietquote:Op woensdag 7 juli 2021 18:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bedankt maatWaren er maar meer zoals jij
Laat ik het anders verwoorden: op gebied van vrijgevigheidquote:
Misschien zijn ze er wel maar lopen ze er net als ik liever niet mee te koopquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Laat ik het anders verwoorden: op gebied van vrijgevigheid
(lol)
Als dat gaat gebeuren word ik 110% #ANTI-HUGOquote:Op donderdag 8 juli 2021 17:19 schreef Mortaxx het volgende:
@:chevycaprice grand Prix van Zandvoort afgelast wegens cojona
Maar anders zet het buitenland ons op rood!quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als dat gaat gebeuren word ik 110% #ANTI-HUGO
Meer testen, meer besmettingen, niks aan de hand.
Die coronarisiconiveaus die worden toegekend aan landen zijn nu dan ook compleet waardeloosquote:Op donderdag 8 juli 2021 17:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar anders zet het buitenland ons op rood!
Dat gaat zomaar nietquote:Op donderdag 8 juli 2021 17:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die coronarisiconiveaus die worden toegekend aan landen zijn nu dan ook compleet waardeloos
Nee dit is wappie praat.quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Meer testen, meer besmettingen, niks aan de hand.
Doe maar zo.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee dit is wappie praat.![]()
Geloof Hugo. Hij heeft het beste met ons voor.
Levenslang lockdown!! Vanaf nu mogen mensen alleen nog maar in een plastic bal naar buiten!!!quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe maar zo.
In een week is het aantal positieve testen vertienvoudigd! Tijd voor een nieuwe lockdown
Hangt er van af wiens leven.quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Levenslang lockdown!! Vanaf nu mogen mensen alleen nog maar in een plastic bal naar buiten!!!
Als het één leven redt.!!!!!!![]()
We zitten gezellig in KLBSC, kom je ook?quote:
Nu pas?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Net voor de helft PFIZERED
Mr Gates is trots op me
Ik ben 12 en wat is ditquote:
Is dit serieus een vraag die je moet stellen gast? Ik ga toch niet tussen kneuzen zitten die een stijve krijgen als ze voor 50 euro aan snackbarrommel voor de bradge bestellen.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
We zitten gezellig in KLBSC, kom je ook?
Nee, jij gaat tussen huismoeders, alcoholisten, en laaggeletterden zitten die een woedeaanval krijgen als de TT aangepast isquote:Op maandag 12 juli 2021 15:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Is dit serieus een vraag die je moet stellen gast? Ik ga toch niet tussen kneuzen zitten die een stijve krijgen als ze voor 50 euro aan snackbarrommel voor de bradge bestellen.
als ik zie in dat voor aids slowchats jij zit, valt dit toch reuze mee?quote:Op maandag 12 juli 2021 15:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Is dit serieus een vraag die je moet stellen gast? Ik ga toch niet tussen kneuzen zitten die een stijve krijgen als ze voor 50 euro aan snackbarrommel voor de bradge bestellen.
KLB is toch wel echt het afvoerputje, misschien ONZ nog met DJMO maar vind die lui die genieten van Bradge's vetzucht nog wel een tikkeltje erger.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, jij gaat tussen huismoeders, alcoholisten, en laaggeletterden zitten die een woedeaanval krijgen als de TT aangepast is
Daar kan je ook in doorslaan ja, eens eensquote:Op maandag 12 juli 2021 15:37 schreef MCH het volgende:
[..]
KLB is toch wel echt het afvoerputje, misschien ONZ nog met DJMO maar vind die lui die genieten van Bradge's vetzucht nog wel een tikkeltje erger.
Heb jij nog wat beleefd op je 16m2?quote:Op maandag 12 juli 2021 15:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar kan je ook in doorslaan ja, eens eens
24 he, zo klein woon ik nou ook weer nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de racefiets weer opgepakt na bijna een jaar afwezigheid
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op maandag 12 juli 2021 15:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
24 he, zo klein woon ik nou ook weer nietGenoten van Engeland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de racefiets weer opgepakt na bijna een jaar afwezigheidEmotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 12 juli 2021 15:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
24 he, zo klein woon ik nou ook weer nietErg goed. Staan je prestaties al op Strava of eerst gewoon weer even kijken of je het nog leuk vindt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de racefiets weer opgepakt na bijna een jaar afwezigheid
Nou eerst maar weer aan de fiets zelf wennen ja, ik wilde hem eigenlijk wegdoen na mijn gebroken polsje maar begon het toch beetje te missen afgelopen weken. En nee, ik heb Komoot. Erg leuke app is dat wel.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Erg goed. Staan je prestaties al op Strava of eerst gewoon weer even kijken of je het nog leuk vindt?
Zekerquote:
Lol.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ZekerLeuk potje ook wel. En die achterlijke fans gun je het toch ook echt niet. Wat een chavs allemaal daar
Nou ja, die spelers misgun ik het verder niet. Zitten paar prima spelertjes bij. Sneu voor Rashford ook.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lol.
Sky gaf Saka een 10.
Ben blij dat die Downies verloren hebben. Hopelijk winnen ze volgend jaar ook niet.
Te hard gevuistneukt?quote:Op maandag 12 juli 2021 15:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou eerst maar weer aan de fiets zelf wennen ja, ik wilde hem eigenlijk wegdoen na mijn gebroken polsje maar begon het toch beetje te missen afgelopen weken. En nee, ik heb Komoot. Erg leuke app is dat wel.
Nee van die fiets afgetieft natuurlijk hehequote:
Hoop dat de pijn meevielquote:Op maandag 12 juli 2021 15:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee van die fiets afgetieft natuurlijk hehe
Niet echt. Pols was al gebroken toen ik kind was dus, gecompliceerde breuk, complicaties bij operatie. Was 1 groot feestquote:
Fappen lukt wel goed?quote:Op maandag 12 juli 2021 16:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet echt. Pols was al gebroken toen ik kind was dus, gecompliceerde breuk, complicaties bij operatie. Was 1 groot feest
Rashie had maar 1 taakquote:Op maandag 12 juli 2021 15:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, die spelers misgun ik het verder niet. Zitten paar prima spelertjes bij. Sneu voor Rashford ook.
is toch allang genezen joh. Zit nog wel lelijk litteken.quote:
Vinden de vrouwtjes leukquote:Op maandag 12 juli 2021 16:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
is toch allang genezen joh. Zit nog wel lelijk litteken.
quote:Op maandag 12 juli 2021 15:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, die spelers misgun ik het verder niet. Zitten paar prima spelertjes bij. Sneu voor Rashford ook.
Beginnen jij en @Lokasenna al aan kinderen?quote:
Deus vultquote:Op maandag 12 juli 2021 21:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Beginnen jij en @:lokasenna al aan kinderen?
Zij is wel cute ja.quote:
Ik beleef dat toch andersquote:Op maandag 12 juli 2021 22:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha niemand vindt je posts de moeite
Waarom zou je meldingen willen hebben van dat stomme bladquote:
Werk je in het circus?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 02:36 schreef CharlesKinbote het volgende:
[ afbeelding ]
vinden jullie mijn kleren leuk?
nee, maar zou wel kunnen met mijn gigantische leuter dus terechte vraagquote:
Hier is een topic voorquote:Op dinsdag 13 juli 2021 02:36 schreef CharlesKinbote het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ben jij nietquote:Op dinsdag 13 juli 2021 02:36 schreef CharlesKinbote het volgende:
[ afbeelding ]
Denk jij van wel danquote:
Zou ook @UitStraling of een verovering van charles kunnen zijn inderdaadquote:
Rood op roze vloekt als de tyfus manquote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hier is een topic voor
Erg leuk verder, de riem maakt het echt af
waar zie jij roodquote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Rood op roze vloekt als de tyfus man
Moet je maar eerder remmenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Godverdomme had zo'n slechte league race gister
In mijn eerste stint lette ik even een seconde niet op en gaf ik mijn voorganger een tikje nadat ik iets te laat remde, meteen strategie naar de klote omdat mijn front wing kapot was
Wat kan ik daarvan balen zeg
Woon jij nog thuis?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:41 schreef Solotovski het volgende:
Heeft mn moeder skeere melk gehaald ipv Arla
Nee, maar ik heb corona en mn moeder had wat boodschappen voor me gedaanquote:
Moedermelk drinkenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:41 schreef Solotovski het volgende:
Heeft mn moeder skeere melk gehaald ipv Arla
Samen met je vriendin in quarantaine of kun je die nu ook een tijdje niet zien?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb corona en mn moeder had wat boodschappen voor me gedaan
Lief.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
beterschap mattiequote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Klopt.quote:
Iedereen woont toch thuis? Mits diegene onderdak heeftquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iedereen woont toch thuis? Mits diegene onderdak heeft
Die heeft ook een test gedaan jaquote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Samen met je vriendin in quarantaine of kun je die nu ook een tijdje niet zien?
Kun je door Corona niet meer begrijpend lezen?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:45 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die heeft ook een test gedaan ja
Krijgt morgen uitslag
Cokemandquote:
Ohquote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Kun je door Corona niet meer begrijpend lezen?
Bedankt, ouwe rakkerquote:
Die neem je toch niet serieusquote:
Blank en trotsquote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:37 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
typische homofobe queerfobe witte cishet man... ga je schamen...
Is dit een grap of echt?quote:
Die gaat maar lekker thuis op de zolderkamer in een safe space zittenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:43 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
http://aynouktan.com/Omgevingsvisie.mp4
Die moeten toch gewoon wegquote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:40 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Aandacht heeft ze zeker. Als het een ze is. Wat is haar preferred pronoun?
Kom je dan wel buiten denk je?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die gaat maar lekker thuis op de zolderkamer in een safe space zitten![]()
Alhoewel ik het wel eens ben met vrouwen die topless over straat mogen. Is gewoon bloedgeil
Ja.quote:
Ik ga gewoon neuken dit weekendquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens morgen F1 2021
Ik ga hem kopen
Nou enquote:
Echte mannen lopen er niet mee te koop dat ze neukenquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Computerspelletjes doe je als je 12 bent, echte mannen neuken
Erg veel plezierquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik heb de beta alvast gespeeld en de handeling is toch aardig veranderd, dus ik kijk er naar uit om te spelen!
Algemeen bekend dat mch geen echte man isquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Echte mannen lopen er niet mee te koop dat ze neuken
Dat is meer iets voor jongetjes van 12
Dankje maatquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Echte mannen lopen er niet mee te koop dat ze neuken
Dat is meer iets voor jongetjes van 12
quote:
Kan dat in DTS ook al naast puntjes pakken?quote:
Ik zal jouw puntje eens pakkenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan dat in DTS ook al naast puntjes pakken?
Die heeft nu Covid van Braddie gekregenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wil wel een keer puntje pakken met @:solotovski
Stuk appelgebak zeker?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wil wel een keer puntje pakken met @:solotovski
was je getuige, rechter, advocaat, dader of slachtoffer?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:14 schreef Solotovski het volgende:
Vanmiddag telefonische zitting gehad.
20 uur taakstraf
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:14 schreef Solotovski het volgende:
20 uur taakstraf
De stomme kanjermongoolquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:15 schreef MCH het volgende:
[..]
was je getuige, rechter, advocaat, dader of slachtoffer?
???quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:14 schreef Solotovski het volgende:
20 uur taakstraf
3 keer rijden zonder geldig rijbewijs omdat ik te laks was om te verlengenquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
3 keer rijden zonder geldig rijbewijs omdat ik te laks was om te verlengen
onderzoek bij CBR ook of dat niet?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Is Europese verordering he van rijbewijzenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:29 schreef Haags het volgende:
Zaken als paspoorten/ID-kaart, rijbewijs verlengen in coronatijd is ook best een ramp soms. De tering.
Klopt.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is Europese verordering he van rijbewijzen
Yes. Maar ja, sommige mensen zijn ook wel teringdom dat ze daar niet over nadenken dat dat wat langer kan duren met corona en een dag van tevoren besluiten: Goh, laat ik eens mijn rijbewijs gaan verlengenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Klopt.
Maar dat van die 7 maanden extra geldig is wel al voorbij volgens mij.
True en je krijgt ook gewoon ruim van tevoren netjes een brief thuis dat het verloopt ook.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Yes. Maar ja, sommige mensen zijn ook wel teringdom dat ze daar niet over nadenken dat dat wat langer kan duren met corona en een dag van tevoren besluiten: Goh, laat ik eens mijn rijbewijs gaan verlengen![]()
IND heeft achterstanden al wel bijgewerkt overigens
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:39 schreef Azula het volgende:
[..]
Alsof dat iets nieuws is. Klb en onz is 1 pot nat.
Nee, was geen reden toe. Was al die keren gewoon nuchterquote:
Mijn ribba was al 3 jaar verlopen..quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:29 schreef Haags het volgende:
Zaken als paspoorten/ID-kaart, rijbewijs verlengen in coronatijd is ook best een ramp soms. De tering.
Niemand gelooft dit.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee, was geen reden toe. Was al die keren gewoon nuchter
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mijn ribba was al 3 jaar verlopen..
Lucky. Anders had je je rekening mogen plunderenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee, was geen reden toe. Was al die keren gewoon nuchter
Met blazen en fouilleren niks naar voren gekomenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lucky. Anders had je je rekening mogen plunderen
Heb je corona niet de schuld gegeven?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Was gewoon mn eigen schuldquote:Op zaterdag 17 juli 2021 00:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je corona niet de schuld gegeven?
Heb inmiddels al weer tijdje een geldig ribba hoorquote:Op zaterdag 17 juli 2021 00:25 schreef Azula het volgende:
[..]
Hij kan denk ik beter eerst naar de gemeente gaan.
Rijd je net zo´n waggie als Braddie?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 00:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb inmiddels al weer tijdje een geldig ribba hoor
En hoe zien de zijkanten eruit?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 00:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb inmiddels al weer tijdje een geldig ribba hoor
Pak gewoon een pakket en regel ondertussen je theorie, zo moeilijk is het allemaal niet. Anders ben je gewoon kneus.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 00:44 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
@:Azula @:Solotovski Ga beginnen met automaat rijbewijs, tips? Ook wat theorie betreft, eerst dat halen of tegelijkertijd beginnen met lessen?
Automaatrijbewijs kun je op de kermis halen. Doe gewoon schakelen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 00:44 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
@:Azula @:Solotovski Ga beginnen met automaat rijbewijs, tips? Ook wat theorie betreft, eerst dat halen of tegelijkertijd beginnen met lessen?
Lekker beetje leunen op die schoffelquote:Op zaterdag 17 juli 2021 00:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Kan gebeuren, sterkte met schoffelen of voedsel bedienen aan bejaarden
Krijg je geen straf dan als je in die 20 uur geen goede inzet hebt?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 00:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Lekker beetje leunen op die schoffel
Dan ga je de bak in iddquote:Op zaterdag 17 juli 2021 00:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Krijg je geen straf dan als je in die 20 uur geen goede inzet hebt?
2,5 dagjes verlof pakken en weer klaarquote:
dat heft de taakstraf niet op toch?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 00:56 schreef Azula het volgende:
Zou liever 1 nachtje zitten dan 20 uur schoffelen.
Oh geen idee ben geen crimineel zoals Solo.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 00:56 schreef MCH het volgende:
[..]
2,5 dagjes verlof pakken en weer klaar
[..]
dat heft de taakstraf niet op toch?
Is automaat binnen zes weken haalbaar met volle focus?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 00:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Pak gewoon een pakket en regel ondertussen je theorie, zo moeilijk is het allemaal niet. Anders ben je gewoon kneus.
2 uur werken equals 1 dag brommenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 00:56 schreef MCH het volgende:
[..]
2,5 dagjes verlof pakken en weer klaar
[..]
dat heft de taakstraf niet op toch?
Maar snap je de theorie dan ook echt? En wil binnen zes weken rijbewijs hebben vandaar automaat, is sowieso de toekomst van autorijden.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 00:48 schreef Azula het volgende:
[..]
Automaatrijbewijs kun je op de kermis halen. Doe gewoon schakelen.
Maar zou turbo theorie iets doen. Om 7 uur aanwezig zijn en dan eind van de middag je theorie in de pocket.
Alleen als de instructeur verder amper klennies heeft.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 00:57 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Is automaat binnen zes weken haalbaar met volle focus?
Vanwege roosters enzo dus niet vanwege niveau?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 00:58 schreef Azula het volgende:
[..]
Alleen als de instructeur verder amper klennies heeft.
Geen crimineel zijnquote:Op zaterdag 17 juli 2021 00:56 schreef Azula het volgende:
[..]
Oh geen idee ben geen crimineel zoals Solo.
Maxie weer grind aan het happen?quote:Op zondag 18 juli 2021 16:32 schreef scrupuleus het volgende:
Hamilton kan er niks van @:chevycaprice
Straf?quote:
Oh jee. Hier heeft @Kaneelstokje een pittige mening overquote:
Ja, want ik ben zo'n fan van F1.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh jee. Hier heeft @:Kaneelstokje een pittige mening over
Niet zo'n fan van BlM-Lewisquote:
Sowieso niet.quote:
Ja je weet dat ik daar altijd anders naar kijk dan jijquote:Op zondag 18 juli 2021 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sowieso niet.
Huilebalk.
Moet zeggen dat ik laatste jaar bijna geen sport heb gekeken. Weet nog niet of ik Olympische spelen ga pakken. Doen mij teveel jankballen mee die er hun politiek podium van willen maken. Dat plus aids-onderdelen als 3-op-3 basketbal. En mannen mogen meedoen bij de vrouwen, waardoor je de onderdelen net zo goed kunt schrappen. Lekker man.
Vooral de Britse sporters.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je weet dat ik daar altijd anders naar kijk dan jijik kijk er toch wel naar uit moet ik zeggen. Wie zijn die jankballen dan? Alleen die Amerikaanse voetbalster toch?
En is 1 bij het gewichtheffen inderdaaddat las ik gister ook. Maar ze voldoet wel aan bepaalde waarden verder, en nog niet eens favoriet voor goud. Dus dat voor bulstronk daar nog boven uit stijgt
Oh. Nja hou dat allemaal niet bijquote:
Misschien als ik me enorm verveel. Heb in principe zat te doen.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh. Nja hou dat allemaal niet bijblijft iets moois om de 4 jaar. Tijdsverschil is wel beetje antigenot maar Discovery plus heeft elke dag on demand om terug te kijken zag ik
Over 3 jaar in Parisquote:Op zondag 18 juli 2021 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien als ik me enorm verveel. Heb in principe zat te doen.
Maar tijdsverschil is altijd wel een issue met die dingen, inderdaad.
Laten we het mademoiselle @Fugue vragenquote:Op zondag 18 juli 2021 17:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zal Parijs dan nog niet gevallen zijn?
Zal volgende week even kijkenquote:Op zondag 18 juli 2021 17:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laten we het mademoiselle @:Fugue vragen
Olympische spelen in Timbuktu niks mis mee.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zal Parijs dan nog niet gevallen zijn?
Ga je volgende week daarheen? Wat leukquote:
Ben je haar sub ofzoquote:Op zondag 18 juli 2021 17:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laten we het mademoiselle @:Fugue vragen
quote:
Ja meteen 3 vakanties geboekt toen het weer konquote:Op zondag 18 juli 2021 17:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je volgende week daarheen? Wat leukwil er ook weer eens heen
Toe maar. Wel met de trein hoop ik?quote:Op zondag 18 juli 2021 17:24 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja meteen 3 vakanties geboekt toen het weer kon
Maar het kan helemaal niet meer!quote:Op zondag 18 juli 2021 17:24 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja meteen 3 vakanties geboekt toen het weer kon
Ik doe voorzichtigquote:Op zondag 18 juli 2021 17:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maakt niet uit je kunt nog steeds long covid krijgen
Gaat niet om jouquote:Op zondag 18 juli 2021 17:50 schreef Fugue het volgende:
Denk dat de kans groter is dat ik in Nederland longcovid krijg dan op vakantie
Gaan zijn kansen om wereldkampioen te wordenquote:Op zondag 18 juli 2021 18:21 schreef Mortaxx het volgende:
F1 topic is al mooi. Allemaal woest omdat Max als laatste geëindigd is
Niet iedereen heeft zo'n waardeloos leven als jijquote:Op zondag 18 juli 2021 18:21 schreef Mortaxx het volgende:
F1 topic is al mooi. Allemaal woest omdat Max als laatste geëindigd is
Staat nog eerste volgens mijquote:Op zondag 18 juli 2021 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaan zijn kansen om wereldkampioen te worden
Ach, de meeste slaan wel enorm door hoor.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zo'n waardeloos leven als jij
Klopt maar dat krijg je als de strafmaat oneerlijk voeltquote:Op zondag 18 juli 2021 18:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, de meeste slaan wel enorm door hoor.
Nou dit topic zit er vol mee (lol)quote:Op zondag 18 juli 2021 18:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zo'n waardeloos leven als jij
Naja doodverwensingen gaan dan wel stapje te verquote:Op zondag 18 juli 2021 18:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Klopt maar dat krijg je als de strafmaat oneerlijk voelt
Heb klein beetje hoop dat ik ooit een huis kan kopenquote:Op zondag 18 juli 2021 18:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Klopt maar sommigen hebben nog hoop (lol)
Moet lukken toch, gewoon tweeverdieners.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb klein beetje hoop dat ik ooit een huis kan kopen
hahahaha "You'll own nothing and be happy. Rent the pod and eat the bugs"quote:Op zondag 18 juli 2021 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb klein beetje hoop dat ik ooit een huis kan kopen
2x net boven minimum loon.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:20 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Moet lukken toch, gewoon tweeverdieners.
Docent krijgt 1400 per maand whutquote:Op zondag 18 juli 2021 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2x net boven minimum loon.
Krapjes. Kunnen met mazzel met een huisje kopen in een dorp. Kleiner Dan waar we wonen. Lasten dubbel zo hoog.
Dat mag ik hopen ja.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik. Leraar zit daar wel iets boven
ik sta hierbovenquote:Op zondag 18 juli 2021 19:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik. Leraar zit daar wel iets boven
Ach je hebt een vd leukste foksters, fuck materialismequote:Op zondag 18 juli 2021 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2x net boven minimum loon.
Krapjes. Kunnen met mazzel met een huisje kopen in een dorp. Kleiner Dan waar we wonen. Lasten dubbel zo hoog.
Wie?quote:Op zondag 18 juli 2021 20:16 schreef Mortaxx het volgende:
@:fok-it zie ik weer een fokster op Tinder
quote:Op zondag 18 juli 2021 20:16 schreef Mortaxx het volgende:
En zij jouquote:Op zondag 18 juli 2021 20:16 schreef Mortaxx het volgende:
@ChevyCaprice grijp je kansquote:Op zondag 18 juli 2021 20:19 schreef Fok-it het volgende:
Krullenbolletje is niet op zoek naar een date. Die is op zoek naar een money piggie
Vertel ons allesquote:Op zondag 18 juli 2021 20:21 schreef Fok-it het volgende:
Heb een keer haar twitter gezien. Sugargirls
Gewoon simpele cucks die haar kleding etentjes en vakanties betalenquote:
Oh dat ben ik niet van planquote:Op zondag 18 juli 2021 20:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon simpele cucks die haar kleding etentjes en vakanties betalen
True.quote:Op zondag 18 juli 2021 20:15 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ach je hebt een vd leukste foksters, fuck materialisme
Gaat lastig worden daar een babykamer te maken jaquote:Op zondag 18 juli 2021 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
True.
Maar zou ook graag een volgende stap willen zetten.
@:Fok-it weet hoe ik woon. En snapt dat een kind hier hebben bekant onmogelijk is.
Zet een huis gewoon uit je hoofd. We hebben volgend jaar weer 50k asielzoekers te huisvestenquote:Op zondag 18 juli 2021 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
True.
Maar zou ook graag een volgende stap willen zetten.
@:Fok-it weet hoe ik woon. En snapt dat een kind hier hebben bekant onmogelijk is.
Welke provincie woon je?quote:Op zondag 18 juli 2021 20:36 schreef scrupuleus het volgende:
Dan maar naar een durp ja
Huur hier heerlijk, met wajong, een ruime eengezinswoning
En dan nog duurder hok terug kopen?quote:Op zondag 18 juli 2021 20:40 schreef The_Emotion het volgende:
Wanden zijn geschilderd, alleen de deuren nog. Dan m'n hok met dikke overwaarde verkopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |