Feitelijk dus, dat jouw ouders je lidmaatschap op de staat voor je 7de hadden moeten opzeggen. En nu verdient de staat aan jouw naam en verhandelen ze jou als het ware op Wall Street.quote:
Het zijn woorden die ik denk wanneer ik tussen slapen en wakker zijn in zit.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:08 schreef MevrouwCactus het volgende:
Dat filmpje![]()
Die mevrouw had een eclectische verzameling van woorden die uit haar mond kwamen
Begrijpelijk dat je moe bent.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:21 schreef Vicky het volgende:
Uhhhh dat filmpje..... shoot me..
I survived!! Wat een dag. Superleuk, intensief, emotioneel.. ik ben kapot.
Vanmiddag lag ik op de achterbank van een limousine 🤣
Diploma uitreiking was super, de musical was geweldig... ik ben kapot.
Das best gek.. ik heb er 12 jaar rondgelopen.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:36 schreef _NIKKI_ het volgende:
Oh my... die vrouw. Hoe krijgt ze het verzonnen.![]()
@:Vicky fijn dat het een geslaagde dag was. Nog maar heel even en dan heb je gewoon geen kinderen meer op de basisschool.
Dat is gewoon asociaal.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:41 schreef mefke79 het volgende:
O en om in lijn met het vorige deel te blijven: er wordt momenteel ergens geschuurd, met de ramen wijd open in een leeg huis.![]()
Laat ik het zo formuleren: zo word je niet mijn favoriete buren. Ah, kennelijk moesten ze ook nog boren.
Dit ja. Je mag best je grenzen aangeven.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:49 schreef Limone het volgende:
.. het is waarschijnlijk ook in strijd met de geluidsnormen van je gemeente. Je kan de politie bellen.
Wat irritant zeg. Zo houd je wel die reputatie van ‘ze komen toch niet’ in stand, iets wat de pliesie ook niet wil volgens mij..quote:Op maandag 5 juli 2021 22:53 schreef LeSage het volgende:
[..]
Dit ja. Je mag best je grenzen aangeven.
Hoewel ik eens op een woensdagnacht om half 2 belde omdat er verderop in de straat een karaokefeest was in de tuin en ik letterlijk mee kon doen. Toen vroeg de politie of ik zelf even aan kon gaan bellen.
Ik lag in bed. In mijn pyjama. Want het was woensdagnacht half 2. Ik kende heel die mensen niet, waren van een ander blok en een paar huizen ertussen.
De politie ging er niets aan doen
Jaaaaquote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:43 schreef Roomsnoes het volgende:
Over crushes. Hebben jullie die zanger van Måneskin gezien? Die van het songfestival? Manman. Ben met de verkeerde getrouwd.
Ok geen echte real life crush. Maar toch een crush
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |