Ja, alleen de andere partij die nu bezig is, interesseert me nog minder. Ik hoop dat Federer-Hurkacz interessant wordt.quote:
Zou best kunnen. Die break nu voor Hurkacz voorspelt weinig goeds. Lijkt me zo geweldig als Federer zondag de finale van Djokovic wint. Maar moet je je voorstellen dat hij hem opnieuw verliest na championship points te hebben gehad...quote:Op woensdag 7 juli 2021 17:38 schreef macca728 het volgende:
Ik hoop het maar Fed zal het moeilijk krijgen wellicht.
Dat lijkt me niet toch? Wordt toch gewoon Djokovic in drie sets?quote:Op woensdag 7 juli 2021 17:46 schreef tennisboy het volgende:
Shapi moet Djokovic zeker kunnen overpoweren
Vorige gamequote:Op woensdag 7 juli 2021 18:24 schreef Federer-fan het volgende:
Federer had toch een break?In welke game is hij teruggebroken?
Julie vriend hier zit lekker op te letten.quote:
Waarom zit onze vriend bij jou?quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Julie vriend hier zit lekker op te letten.
Nee, je begrijpt me verkeerd. Ik ben het welke jullie vriend is.quote:
Die in 2019 tegen Djoko was nog matiger volgens mijquote:Op woensdag 7 juli 2021 18:46 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dit zal toch by far de slechtste tiebreak van Federer zijn?Tering, verliest hem met 7-4, maar had hem met 7-2 moeten winnen
. Dit lijkt me exit.
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:06 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Dit is vast de beste grand slam die je ooit hebt meegemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |