Herhalingsgevaar?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:32 schreef de_boswachter het volgende:
de nieuwe Misa is uit!!!!! kan iemand die linken in Misa topic!!! Dank
Niet na dit jaar...dan stopt hij per direct!quote:Op maandag 5 juli 2021 21:55 schreef Federer-fan het volgende:
Mijn wens voor de herenfinale is dat Federer in de finale in vijf sets wint van Djokovic nadat Djokovic matchpoints heeft gehad. Stel dat Federer wint, zou hij dan stoppen met tennis na dit jaar?
Ach, zelfs onze Zandschulp maakte het Berrettini best lastig. Hehe nee hoor, die staat ze best goed te raken.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:00 schreef Szura het volgende:
Nou ik denk dat het een zware kluif wordt als hij tegen Berrettini moet, dat is al het hele toernooi mijn beoogde finalist uit de onderste helft
Waarom zou hij dat doen? Hij heeft al gezegd dat hij de OS nog gaat spelen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:08 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Niet na dit jaar...dan stopt hij per direct!
ik zat ook te zoeken ja. Wel interessante damespartijen vandaag, maar zeker niet de huidige!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:39 schreef Federer-fan het volgende:
Medvedev-Hurcacz is nog nergens te zien toch? Hopelijk zo op BBC 1.
O toch wel? Dat zou hij eerst niet doen, toch?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat doen? Hij heeft al gezegd dat hij de OS nog gaat spelen.
Hij had aanvankelijk gezegd dat hij pas na Wimbledon zou besluiten of hij meedoet maar heeft het nu dus al bekendgemaakt.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
O toch wel? Dat zou hij eerst niet doen, toch?
Ja dan gaat hij wel door idd.
Ik vind het allemaal niks. Camilla, Coco en Emma liggen er alle drie uit.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
ik zat ook te zoeken ja. Wel interessante damespartijen vandaag, maar zeker niet de huidige!
Ik ben nu in arren moede aan het kijken op Unibet. Wat een klein schermpje is dat zeg.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:43 schreef Norrage het volgende:
Hurkacz breakt de eerste game meteen, nadat ie gisteren in totaal maar 1 BP heeft gemaakt....
Ai ai voor Meddy.
ES1 is bij Medvedev - Hurkacz nu. Geen idee hoe langquote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ben nu in arren moede aan het kijken op Unibet. Wat een klein schermpje is dat zeg.
Top, bedankt heer.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ES1 is bij Medvedev - Hurkacz nu. Geen idee hoe lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |