Je kan al hele dag doorbrengen in Uffiziquote:Op maandag 5 juli 2021 23:10 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ik bedoel om de hoogtepunten van de stad te kunnen zien.
quote:Op maandag 5 juli 2021 23:11 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Besef wel dat je voor een lekkere spaghetti beter naar een steegje in Frankrijk kunt gaan.
Een dag is vaak veel te kort om de hoogtepunten van een stad te kunnen zien. Geldt ook voor de meeste Nederlandse steden. Je kunt misschien de typische plekken bezoeken waar de meeste toeristen zich ophouden maar dat geeft je nog geen goede indruk van een stad.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:10 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ik bedoel om de hoogtepunten van de stad te kunnen zien.
Ja, worden twee dagen denk ik.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:17 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Een dag is vaak veel te kort om de hoogtepunten van een stad te kunnen zien. Geldt ook voor de meeste Nederlandse steden. Je kunt misschien de typische plekken bezoeken waar de meeste toeristen zich ophouden maar dat geeft je nog geen goede indruk van een stad.
Een stad als Florence heeft genoeg te bieden om een dag prima te vermaken. Heb je meer tijd dan zou ik wat langer blijven. En anders later nog eens terugkomen.
Leuk! Het is één van de steden in Italië waar ik nog nooit ben geweest, mede vanwege het massatoerisme. Wat de drukte betreft is dit jaar nog een mooi moment om er naar toe te gaan.quote:
Ja ik wil dolgraag de hoogtepunten van Hilversum, Kortenhoef, Loosdrecht en Vreeland waarvan al 15x dezelfde video is gemaakt graag een keer in het echt aanschouwenquote:Gaan jullie nog op vakantie eigenlijk? Roadtrip Hilversum?
Of gewoon buiten het hoogseizoen gaan. Heb je wel vaker slechter weerquote:Op maandag 5 juli 2021 23:33 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Leuk! Het is één van de steden in Italië waar ik nog nooit ben geweest, mede vanwege het massatoerisme. Wat de drukte betreft is dit jaar nog een mooi moment om er naar toe te gaan.
[..]
Ja ik wil dolgraag de hoogtepunten van Hilversum, Kortenhoef, Loosdrecht en Vreeland waarvan al 15x dezelfde video is gemaakt graag een keer in het echt aanschouwen
Heb je het nu over Florence of over het Gooi?quote:Op maandag 5 juli 2021 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of gewoon buiten het hoogseizoen gaan. Heb je wel vaker slechter weer
Je zal maar echt gebonden zijn aan hetzelfde kutommetje elke keer weer. Waardeloos.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:33 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Leuk! Het is één van de steden in Italië waar ik nog nooit ben geweest, mede vanwege het massatoerisme. Wat de drukte betreft is dit jaar nog een mooi moment om er naar toe te gaan.
[..]
Ja ik wil dolgraag de hoogtepunten van Hilversum, Kortenhoef, Loosdrecht en Vreeland waarvan al 15x dezelfde video is gemaakt graag een keer in het echt aanschouwen
quote:Op maandag 5 juli 2021 23:38 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Heb je het nu over Florence of over het Gooi?![]()
Mijn ervaring met steden als Rome en Venetië is dat het loont om na wat verplichte bezoekjes aan wat toeristische uithangborden de wat rustiger straatjes en pleintjes op te zoeken. Kun je veel beter de sfeer van de stad proeven. Een hapje of drankje wordt dan ook betaalbaar.
Of Sienaquote:Op maandag 5 juli 2021 23:45 schreef spinazieruiker het volgende:
Een stad hoeft niet super bekend te zijn om een leuke tijd te hebben met mooie bezienswaardigheden. Ik heb op vakanties in Italië dagen rondgeslenterd in bergdorpjes en meer genoten van kerken, musea en pleinen dan bijvoorbeeld de keren dat ik in Venetië was.
Voor een dagje naar een Toscaanse stad zou ik misschien eerder naar Lucca gaan dan naar Firenze.
Sienna is ook leuk en veel rustiger dan Florencequote:Op maandag 5 juli 2021 23:45 schreef spinazieruiker het volgende:
Een stad hoeft niet super bekend te zijn om een leuke tijd te hebben met mooie bezienswaardigheden. Ik heb op vakanties in Italië dagen rondgeslenterd in bergdorpjes en meer genoten van kerken, musea en pleinen dan bijvoorbeeld de keren dat ik in Venetië was.
Voor een dagje naar een Toscaanse stad zou ik misschien eerder naar Lucca gaan dan naar Firenze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op maandag 5 juli 2021 23:49 schreef Fok-it het volgende:
Of PisaKun je een foto maken zodat het lijkt alsof je die toren om duwtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 juli 2021 23:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kun je een foto maken zodat het lijkt alsof je die toren om duwt
Ik moet zeggen dat Praag een toffe stad isquote:Op maandag 5 juli 2021 23:50 schreef spinazieruiker het volgende:
Wie het massatoerisme wil vermijden kan beter naar Tsjechië gaan
Praaggodquote:Op maandag 5 juli 2021 23:52 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat Praag een toffe stad is
Stukje extra motivering om van je luie reet af te komen. Als je met een uitkering prima kunt leven en op vakantie kan gaan, waarom dan voor minimumloon werken?quote:Op maandag 5 juli 2021 23:39 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Je zal maar echt gebonden zijn aan hetzelfde kutommetje elke keer weer. Waardeloos.
Is het ookquote:Op maandag 5 juli 2021 23:52 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat Praag een toffe stad is
Kijk een kennerquote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:09 schreef Fok-it het volgende:
Vond Budapest minder dan Praag tbh. Maar dat badhuis in Budapest is wel onwijs tof om een dagje te vertoeven
Verder nog niet echt veel oostelijker geweestquote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:11 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Kijk een kennerheerlijk groot en lekker een middagje ontspannen.
Tallinn was om erg mooi.
Dat zou in theorie prima kunnen werken, in de praktijk maakt het echter weinig uit en pakken ze toch wel als ze willen pakken. Je geeft ze daar alleen maar meer stokken mee.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:01 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Stukje extra motivering om van je luie reet af te komen. Als je met een uitkering prima kunt leven en op vakantie kan gaan, waarom dan voor minimumloon werken?
@Dvenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verder nog niet echt veel oostelijker geweest![]()
Ja Bulgarije, maar Sunny Beach telt niet mee. En Sofia is echt een grafstad
Ik was inderdaad 16quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:15 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
@:Dven
Sunny Beach, was je 16 ofzo?Wel lekker goedkoop.
650 Kč is 25 euroquote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:16 schreef spinazieruiker het volgende:
@:Meeleesbraddie Er komen dit jaar nog track days aan op het circuit van Brno. Misschien leuk voor je road trip!
https://www.automotodrombrno.cz/en/car-track-daysi/
Zou leuk zijn voor de ervaring als ze je dan een auto meegeven waar één wiel niet van is vastgemaakt, of dat er met aftanken iets niet goed is gegaan.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:18 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
650 Kč is 25 euro
Daarvoor mag je 25 minuten de baan op. Koopje!
Meegeven?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:20 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn voor de ervaring als ze je dan een auto meegeven waar één wiel niet van is vastgemaakt, of dat er met aftanken iets niet goed is gegaan.
Jaaahaaaa had je research moeten doen
Dat zal vast spectaculair worden ja, zo'n 1.4 16vquote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:22 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Meegeven?
Het is de bedoeling dat je zelf je auto meeneemt.
Dus even de Clio flink de sporen geven!
Of hij kan daar in de buurt een andere leuke auto huren maar dan moeten er wel wat donaties komen schat ik.
Dan is met de Opel Astra door een Duits winkelcentrum crossen toch een stuk leuker.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:29 schreef spinazieruiker het volgende:
Als fan van racegames moet dit toch tot de verbeelding spreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |