abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200822259
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 22:57 schreef ludovico het volgende:

[..]

Tov 2018 is het aantal sterftes als procentueel cijfer van bepaalde leeftijdscategorieën van de bevolking gelijk aan 2020....

Het aantal sterftes is juist totaal niet bijzonder...
Klopt :)
pi_200822577
En er zijn nogal veel 65+ers deze gaan binnenkort gewoon sterven aan ouderdom, niks vreemds aan.
Het is vreemd dat we aan de oneindige band leeftijd rekken rekken rekken, er is niks mis om de gemiddeld levensverwachting een aantal jaar terug te dringen. in 1950 werden we gemiddeld 8 jaar minder oud.
Interessant he ?
  maandag 9 augustus 2021 @ 22:35:58 #253
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_200837365
Nu al een paar keer gehad dat mensen vroegen wanneer ik gevaccineerd was. Nou niet dus.. en dan gelijk die discussie aan willen gaan. Dat mag natuurlijk maar ik bespeurde iets van woede op den duur, alsof ik verantwoording aan hun af moest leggen. Echt bemoei je lekker met je eigen zaken ofzo.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 17:12:24 #254
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_200847594
Tot nu toe heb ik in mijn omgeving alleen nog "normale" reacties gekregen om mijn wens geen vaccinatie te nemen.. anders dan ik zie op de vele topics hier.

Een regelrechte Middeleeuwse Heksenjacht is er niets bij _O-
pi_200847682
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 17:12 schreef 5thencounter het volgende:
Tot nu toe heb ik in mijn omgeving alleen nog "normale" reacties gekregen om mijn wens geen vaccinatie te nemen.. anders dan ik zie op de vele topics hier.

Een regelrechte Middeleeuwse Heksenjacht is er niets bij _O-
Nou inderdaad zeg, als je de reacties hier leest ben je blij dat je niet 81 jaar geleden leeft. Wat was dat een drama geworden. Mijn grootouders draaien zich om in hun graf.
pi_200847745
Ben steeds meer over vaccinatie aan het denken nou.

Maar ik moet dus eind deze maand naar Nederland, en zelfs al zou ik nou een prik nemen dan heb ik daar alsnog niks aan voor mijn reis naar NL want dat is te kortdag. Dus ik wacht wel tot ik weer terug ben uit NL en dan ga ik eens kijken.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_200848175
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 17:22 schreef sirdanilot het volgende:
Ben steeds meer over vaccinatie aan het denken nou.

Maar ik moet dus eind deze maand naar Nederland, en zelfs al zou ik nou een prik nemen dan heb ik daar alsnog niks aan voor mijn reis naar NL want dat is te kortdag. Dus ik wacht wel tot ik weer terug ben uit NL en dan ga ik eens kijken.
Na twee weken biedt zelfs één prik al een behoorlijke bescherming hoor.
pi_200848525
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 17:54 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Mijn immuunsysteem ook
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_200848536
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 23:38 schreef Zwolsboy het volgende:
En er zijn nogal veel 65+ers deze gaan binnenkort gewoon sterven aan ouderdom, niks vreemds aan.
Het is vreemd dat we aan de oneindige band leeftijd rekken rekken rekken, er is niks mis om de gemiddeld levensverwachting een aantal jaar terug te dringen. in 1950 werden we gemiddeld 8 jaar minder oud.
Dat kwam deels door kindersterfte, niet geheel door ouderen.
pi_200851744
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 17:54 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Hoeveel % bescherming 1ste Pfizer-prik na 2 weken?
pi_200851864
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:09 schreef Rambolin het volgende:

[..]

Hoeveel % bescherming 1ste Pfizer-prik na 2 weken?
Daar is van alles over te vinden op internet:

quote:
Vaccins Pfizer en Moderna beschermen even goed bij 3 weken (Pfizer) of 4 weken (Moderna) tussen eerste en tweede vaccinatie

Na de vaccinatie maakt je lichaam antistoffen aan. Eén tot twee weken na de eerste vaccinatie met Pfizer of Moderna is 90% van de mensen beschermd tegen corona. We weten nog niet precies hoe lang de bescherming duurt. Na een aantal weken nemen de antistoffen af en is de bescherming wat minder goed. Daarom is nog een tweede vaccinatie nodig, die krijg je 4 tot 6 weken na de eerste vaccinatie. Door de tweede vaccinatie worden er meer antistoffen aangemaakt, die langer aanwezig blijven en het virus beter kunnen aanpakken. https://www.rivm.nl/covid(...)chtergronden/werking
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 22:02:59 #263
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_200852944
quote:
Een gemiddeld immuunsysteem is prima in staat zelf met dat virus af te handelen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_200853808
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 22:02 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Een gemiddeld immuunsysteem is prima in staat zelf met dat virus af te handelen.
Ja, alleen is niet te voorspellen hoe jouw immuunsysteem er mee om zal gaan. Er zijn wel indicatoren die aangeven dat je er meer moeite mee zou kunnen hebben, maar het blijft een gokje. Er is echter wel een manier om de kans dat je immuunsysteem effectief met een blootstelling aan het virus om zal gaan.
pi_200854395
pi_200854812
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 22:02 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

De IC-bezetting in de wappiestaten van de VS is het niet met je eens.
pi_200855330
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 18:25 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Mijn immuunsysteem ook
Je hebt covid gehad?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_200855624
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 00:52 schreef Wantie het volgende:

[..]

Je hebt covid gehad?
Niet dat ik weet, maar ik ben maar 28 jaar oud joh. En niet morbide obees.
pi_200856159
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 01:45 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Niet dat ik weet, maar ik ben maar 28 jaar oud joh. En niet morbide obees.
Je afweer kan ook te heftig reageren en daardoor schade aanrichten.
Dat je jong en fit bent is geen garantie dat de ziekte een mild verloop zal hebben.
pi_200856247
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 16:43 schreef Zwolsboy het volgende:

[..]

Zeker wel, maar de media lult alsof we een gigantische oversterfte hebben de wereldbevolking is letterlijk NIKS afgenomen tov bijv 2010 en nu....
Men kijkt totaal niet naar de voordelen van minder mensen op de wereld, stel het knalt in 1 jaar naar 5 miljard.
Woningprobleem wordt minder, wereldwijde honger wordt minder, eerlijkere verdeling van rijk en arm op de wereld.

Daar teken ik wel voor, nu is het rijke landen moeten gered worden van covid maar de honger in Afrika laten we aan het lot over... ik heb 10x liever dat een oude bejaarden van 70+ het loodje legt aan covid en dat geld gepompt wordt in hongerbestrijding bij kinderen in afrika. Maar nee de bejaarde wil ikke ikke ikke Afrika kan stikken.
Als jij na anderhalf jaar nog steeds het sterftecijfer als argument gebruikt doe je eigenlijk niet meer mee. Probeer het later nog eens.
pi_200856280
De specifieke covid-19 vaccinaties worden inmiddels al een jaar getest. Ik zie de doelpaal al weer verschuiven als we nog een jaar verder zijn: ‘ja wacht maar op de lange termijn komen die bijwerkingen wel!’ Vijf jaar later: ‘ja wacht maar op de lange termijn konen die bijwerkingen wel!’

Doet me een beetje aan de verkiezingen in de US. Steeds weer werd HET moment uitgesteld waarin de beloofde grootschalige fraude zou worden bewezen en we wachten nog steeds...

Lijkt sowieso wel wat overlap te zitten tussen deze twee ‘groeperingen’.
pi_200856284
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 16:43 schreef Zwolsboy het volgende:

[..]

Zeker wel, maar de media lult alsof we een gigantische oversterfte hebben de wereldbevolking is letterlijk NIKS afgenomen tov bijv 2010 en nu....
Men kijkt totaal niet naar de voordelen van minder mensen op de wereld, stel het knalt in 1 jaar naar 5 miljard.
Woningprobleem wordt minder, wereldwijde honger wordt minder, eerlijkere verdeling van rijk en arm op de wereld.

Daar teken ik wel voor, nu is het rijke landen moeten gered worden van covid maar de honger in Afrika laten we aan het lot over... ik heb 10x liever dat een oude bejaarden van 70+ het loodje legt aan covid en dat geld gepompt wordt in hongerbestrijding bij kinderen in afrika. Maar nee de bejaarde wil ikke ikke ikke Afrika kan stikken.
De bevolking in Afrika groeit explosief, wat een van de redenen is dat kinderen daar ondervoed zijn.
Men verwacht een verdubbeling van het aantal inwoners in 30 jaar tijd.
Dat wil jij oplossen door Europeanen te laten sterven op hun 70e, terwijl we in Europa juist een bevolkingskrimp hebben...
pi_200857315
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 07:04 schreef Wantie het volgende:

[..]

Je afweer kan ook te heftig reageren en daardoor schade aanrichten.
Dat je jong en fit bent is geen garantie dat de ziekte een mild verloop zal hebben.
Er is maar één garantie in het leven
Raad eens welke dat is
pi_200857614
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 09:19 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Er is maar één garantie in het leven
Raad eens welke dat is
Belastingdienst?
pi_200858754
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 09:36 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Belastingdienst?
Nee. dat je ooit dood gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')