abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200343776
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 12:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Alles met zaadjes is fruit, heb ik ooit geleerd.
Dus ja, ook de paprika's, courgettes, aubergines zijn allemaal fruit.

Ik heb zin in allemaal slecht eten :{ Voel me mega meh.
:* wat is het? Uit je ritme, vermoeid, slaapgebrek, de blues, heftige dingen?
pi_200343801
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 13:18 schreef Doedezemaar het volgende:

:* wat is het? Uit je ritme, vermoeid, slaapgebrek, de blues, heftige dingen?
Niets heftigs, gewoon vermoeid en slaapgebrek en dan gaat mijn zelfdiscipline regelmatig overboord :X
tot nu toe alleen nog gezond eten gehad. Vanavond verjaardag, hopelijk krijg ik niet de neiging alle schalen met hapjes op tafel naar binnen te schuiven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200345696
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 13:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Niets heftigs, gewoon vermoeid en slaapgebrek en dan gaat mijn zelfdiscipline regelmatig overboord :X
tot nu toe alleen nog gezond eten gehad. Vanavond verjaardag, hopelijk krijg ik niet de neiging alle schalen met hapjes op tafel naar binnen te schuiven.
Gewoon het serviesgoed ook mee naar binnen schuiven ;)
pi_200346244
Hier hielp een dutje wat. Lijstje!

O muesli, chia-/lijnzaad, amandelmelk
L crackers met zuivelspread
T noten, gojibessen, blauwe bessen, blokje extra puur, bak groente met wat dressing (komkommer, nat zaad tomaat, paprika, augurk)
D ovengroente met zoete aardappel, vega worst, iets om aan te vullen want zit hiermee pas rond de 1500
B klein stukje fietsen, miss wandelen en/of core
pi_200346261
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 16:00 schreef Holyme het volgende:
Hier hielp een dutje wat. Lijstje!

O muesli, chia-/lijnzaad, amandelmelk
L crackers met zuivelspread
T noten, gojibessen, blauwe bessen, blokje extra puur, bak groente met wat dressing (komkommer, nat zaad tomaat, paprika, augurk)
D ovengroente met zoete aardappel, vega worst, iets om aan te vullen want zit hiermee pas rond de 1500
B klein stukje fietsen, miss wandelen en/of core
Lekker feta bij je ovengroente doen
pi_200346286
Hier ook maar eens een lijstje van vandaag
Ontbijtkoek met pindakaas
Restje pastasalade van gisteren
Kwark met een vleugje vanille, van Campina, geen aanrader, het smaakt vooral chemisch en zelfs dat vleugje is nergens te bekennen
Paar koekjes (cafe noir)
Sushi
pi_200347398
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 16:01 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Lekker feta bij je ovengroente doen
T werd/wordt zo'n zakje zalm with a twist op crackers, en havermout met vanille, maanzaad, rozijn en amandelmelk :9
pi_200349066
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200349987
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 19:13 schreef Declan-Harp het volgende:
LIF / ASR Vitality (Cadeaubonnen sparen dmv beweging)

Kan ik hier op houden te spammen ;)
Vind dit wel echt tof. De vorige keer dat het erover ging heb ik het ook opgezocht. Volgende keer als ik zorgverzekeraar verander maar eens in de gaten houden.
pi_200350036
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 20:13 schreef Myraela het volgende:

[..]

Vind dit wel echt tof. De vorige keer dat het erover ging heb ik het ook opgezocht. Volgende keer als ik zorgverzekeraar verander maar eens in de gaten houden.
Je kan meedoen zónder een ASR zorgverzekering!
pi_200350167
Ik vergat vandaag te eten op kantoor. En dacht uit wat TGTG wel avond te kunnen eten, maar ik kreeg alleen dingen met vlees of zoetigheid mee. Dus precies niets normaals gegeten vandaag. :') Maar boeiend.

T: Hele bak blauwe bessen
T: Notenreep
D: Chocolade croissant, kaneelbroodje en een mango yoghurt

Zo moet het dus niet.

Morgen:
L: Roerei van twee eieren met courgette
T: Stukje millionaires shortbread
D: Uiteten: soort Italiaanse 'tapas', volgens mij mag je 5 dingen van de kaart kiezen en dan krijg je daar dus kleinere versies van. En ja, ik ben zo'n idioot die de kaart altijd al helemaal heeft bestudeerd voordat ze ergens naartoe gaat. :')
pi_200350265
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 20:16 schreef Declan-Harp het volgende:
Je kan meedoen zónder een ASR zorgverzekering!
"a.s.r. Vitality sluit je altijd af in combinatie met een van de deelnemende verzekeringen."

Al staat er wel dat als je binnen een jaar van plan bent over te stappen naar een van de deelnemende verzekeringen, dat het dan ook al mag. Maar ik weet niet, dat vind ik dan toch nog een beetje onzeker. Wacht liever even af totdat ik zeker weet of ik echt over wil stappen.

In de voorwaarden lees ik dat ze je abonnement gewoon stopzetten als je niet binnen een jaar bij een deelnemende verzekering zit. Dus het lijkt ook weer niet zo dat je al direct vast aan die verzekering zit. Hmmm.
pi_200350877
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 20:27 schreef Myraela het volgende:

[..]

"a.s.r. Vitality sluit je altijd af in combinatie met een van de deelnemende verzekeringen."

Al staat er wel dat als je binnen een jaar van plan bent over te stappen naar een van de deelnemende verzekeringen, dat het dan ook al mag. Maar ik weet niet, dat vind ik dan toch nog een beetje onzeker. Wacht liever even af totdat ik zeker weet of ik echt over wil stappen.

In de voorwaarden lees ik dat ze je abonnement gewoon stopzetten als je niet binnen een jaar bij een deelnemende verzekering zit. Dus het lijkt ook weer niet zo dat je al direct vast aan die verzekering zit. Hmmm.
Klopt, ik betaal 3,50 per maand om mee te doen. In principe tot december, zodat ik een mooie korting heb voor m'n koffieautomaat ;)
Ik kán niet eens overstappen van zorgverzekering en ze kunnen je écht niet dwingen :D

Balen van je TGTG zeg! -O-
pi_200350999
https://www.asr.nl/vitality/lidmaatschap
Je kunt kiezen voor Vitality Only, dat mag een jaar lang.
pi_200351931
Ik heb mezelf en m'n vriend aangemeld. :D Hij zat blijkbaar zelfs al bij een van de deelnemende verzekeringen. Het lijkt mij wel een stukje extra motivatie.

Maar ik zal nu ook hierover ophouden in dit topic en verder posten in je nieuwe topic.
pi_200352775
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 20:22 schreef Myraela het volgende:
Ik vergat vandaag te eten op kantoor. En dacht uit wat TGTG wel avond te kunnen eten, maar ik kreeg alleen dingen met vlees of zoetigheid mee. Dus precies niets normaals gegeten vandaag. :') Maar boeiend.

T: Hele bak blauwe bessen
T: Notenreep
D: Chocolade croissant, kaneelbroodje en een mango yoghurt

Zo moet het dus niet.

Morgen:
L: Roerei van twee eieren met courgette
T: Stukje millionaires shortbread
D: Uiteten: soort Italiaanse 'tapas', volgens mij mag je 5 dingen van de kaart kiezen en dan krijg je daar dus kleinere versies van. En ja, ik ben zo'n idioot die de kaart altijd al helemaal heeft bestudeerd voordat ze ergens naartoe gaat. :')
Welk restaurant is dat? Ik ben dol op kleine verschillende maaltijdjes. :9
ROBODEMONS..................|:(
pi_200354638
Goedemorgen :)

Weegschaal was weer eens lief *O* Het is wel jammer dat ik het idee heb dat het niet zichtbaar is of zo. Ik merk het wel aan mijn kleding, energie en dat soort dingen, maar ik zou het graag in de spiegel ook zien. Dat is natuurlijk een kwestie van geduld en doorzetten :)

Mijn lijstje is zoals altijd :) morgen naar de diëtiste en ik vraag haar dan gelijk tips voor afwisseling.
  woensdag 14 juli 2021 @ 08:57:32 #218
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_200355352
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 06:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen :)

Weegschaal was weer eens lief *O* Het is wel jammer dat ik het idee heb dat het niet zichtbaar is of zo. Ik merk het wel aan mijn kleding, energie en dat soort dingen, maar ik zou het graag in de spiegel ook zien. Dat is natuurlijk een kwestie van geduld en doorzetten :)

Mijn lijstje is zoals altijd :) morgen naar de diëtiste en ik vraag haar dan gelijk tips voor afwisseling.
Jeej voor de weegschaal!

Dat niet zien herken ik. Ik kom van 96.4 wat straks gewoon bijna 40kg verschil is en ik zie het niet.
Natuurlijk merk ik het aan mijn kleding, voel ik wel met mijn handen dat alles dunner is en zeggen mensen om mij heen dat ik super veel ben afgevallen.
Maar echt zien in de spiegel doe ik het nog niet, dit had ik de vorige keer ook en had echt best wat tijd nodig.
Nu als ik foto's terugkijk van 6 jaar geleden denk ik dat ik dunner ben dan nu :') terwijl ik nu minder weeg.
Het zit allemaal in ons hoofd.
pi_200355738
Wat jammer dat jullie zelfbeeld nog steeds zo in de war is.. ;( Hopelijk houdt het jullie niet tegen om door te zetten! :*

O: Proteïnereep
L: Kwark met mango en blauwe bessen + boterham filet americain
T: Radijsjes met houmous/zuivelspread
T: Plakje zelfgemaakte cake
D: Tortellini met Italiaanse groente/saus en vega gehakt

Morgen geen lijstje want dan gaan we een dagje Slagharen doen *O*
pi_200355801
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 22:47 schreef Morrigan het volgende:
Welk restaurant is dat? Ik ben dol op kleine verschillende maaltijdjes. :9
Ik ook! Meer proeven is altijd het beste. :9 Het is Aperitivo in Leiden.
  woensdag 14 juli 2021 @ 11:09:05 #221
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200356954
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 09:36 schreef Declan-Harp het volgende:
Wat jammer dat jullie zelfbeeld nog steeds zo in de war is.. ;( Hopelijk houdt het jullie niet tegen om door te zetten! :*

O: Proteïnereep
L: Kwark met mango en blauwe bessen + boterham filet americain
T: Radijsjes met houmous/zuivelspread
T: Plakje zelfgemaakte cake
D: Tortellini met Italiaanse groente/saus en vega gehakt

Morgen geen lijstje want dan gaan we een dagje Slagharen doen *O*
Leuk! Veel plezier!
  woensdag 14 juli 2021 @ 11:12:12 #222
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200356996
Lijstje;

L: Coleslaw
T: Banaan met pindakaas
D: Wokschotel met halloumi, noodels, paprika, champignons, ananas en zelfgemaakte zoet zure woksaus.

Ik zie al een poos geen verandering op de weegschaal. Wel qua omtrek. (Ik meet mezelf af en toe)
pi_200357157
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 11:12 schreef LPFAN het volgende:
Lijstje;

L: Coleslaw
T: Banaan met pindakaas
D: Wokschotel met halloumi, noodels, paprika, champignons, ananas en zelfgemaakte zoet zure woksaus.

Ik zie al een poos geen verandering op de weegschaal. Wel qua omtrek. (Ik meet mezelf af en toe)
Jouw D _O_
Eet je niet te weinig? Misschien staat je lichaam in spaarstand. Of is dat ook alweer achterhaald? :@
  Moderator woensdag 14 juli 2021 @ 11:40:13 #224
5428 crew  miss_sly
pi_200357425
Gisteren was het weer drama. Om 8 uur ontbeten, daarna in de auto om naar mijn moeder te rijden (1,5 uur) om haar op te halen en naar het ziekenhuis te gaan. Het zou een eenvoudige mammografie worden, maar het werd een hele toestand met extra echo, gesprek met de chirurg en een biopsie.

Uiteindelijk waren we dus pas om 15 uur weer thuis. Met schreeuwende honger inmiddels, natuuriljk. Dus geluncht en toen kwam mijn jarige neefje met versgebakken brownie en straciatella ijs en heb ik ook daarvan gesnoept. Wel een salade als avondeten van 173 kcal, dus dat was netjes, maar later thuis toch ook nog wat snoepjes. Toch een beetje emoties wegeten, denk ik. Dat mocht ik gisteren van mezelf dan maar, maar dat moet nu wel weer klaar zijn.

Dus vandaag weer netjes verder waar ik was gebleven, dus O en eerste T volgens mijn lijstje zitten er alweer in.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 14 juli 2021 @ 11:42:49 #225
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200357461
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 11:23 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Jouw D _O_
Eet je niet te weinig? Misschien staat je lichaam in spaarstand. Of is dat ook alweer achterhaald? :@
Jaaa zin in. Zou best eens kunnen ja. Ik eet idd weinig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')