quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alles met zaadjes is fruit, heb ik ooit geleerd.
Dus ja, ook de paprika's, courgettes, aubergines zijn allemaal fruit.
Ik heb zin in allemaal slecht etenVoel me mega meh.
Niets heftigs, gewoon vermoeid en slaapgebrek en dan gaat mijn zelfdiscipline regelmatig overboordquote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:18 schreef Doedezemaar het volgende:
wat is het? Uit je ritme, vermoeid, slaapgebrek, de blues, heftige dingen?
Gewoon het serviesgoed ook mee naar binnen schuivenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niets heftigs, gewoon vermoeid en slaapgebrek en dan gaat mijn zelfdiscipline regelmatig overboord
tot nu toe alleen nog gezond eten gehad. Vanavond verjaardag, hopelijk krijg ik niet de neiging alle schalen met hapjes op tafel naar binnen te schuiven.
Lekker feta bij je ovengroente doenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:00 schreef Holyme het volgende:
Hier hielp een dutje wat. Lijstje!
O muesli, chia-/lijnzaad, amandelmelk
L crackers met zuivelspread
T noten, gojibessen, blauwe bessen, blokje extra puur, bak groente met wat dressing (komkommer, nat zaad tomaat, paprika, augurk)
D ovengroente met zoete aardappel, vega worst, iets om aan te vullen want zit hiermee pas rond de 1500
B klein stukje fietsen, miss wandelen en/of core
T werd/wordt zo'n zakje zalm with a twist op crackers, en havermout met vanille, maanzaad, rozijn en amandelmelkquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Lekker feta bij je ovengroente doen
Vind dit wel echt tof. De vorige keer dat het erover ging heb ik het ook opgezocht. Volgende keer als ik zorgverzekeraar verander maar eens in de gaten houden.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:13 schreef Declan-Harp het volgende:
LIF / ASR Vitality (Cadeaubonnen sparen dmv beweging)
Kan ik hier op houden te spammen
Je kan meedoen zónder een ASR zorgverzekering!quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vind dit wel echt tof. De vorige keer dat het erover ging heb ik het ook opgezocht. Volgende keer als ik zorgverzekeraar verander maar eens in de gaten houden.
"a.s.r. Vitality sluit je altijd af in combinatie met een van de deelnemende verzekeringen."quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:16 schreef Declan-Harp het volgende:
Je kan meedoen zónder een ASR zorgverzekering!
Klopt, ik betaal 3,50 per maand om mee te doen. In principe tot december, zodat ik een mooie korting heb voor m'n koffieautomaatquote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
"a.s.r. Vitality sluit je altijd af in combinatie met een van de deelnemende verzekeringen."
Al staat er wel dat als je binnen een jaar van plan bent over te stappen naar een van de deelnemende verzekeringen, dat het dan ook al mag. Maar ik weet niet, dat vind ik dan toch nog een beetje onzeker. Wacht liever even af totdat ik zeker weet of ik echt over wil stappen.
In de voorwaarden lees ik dat ze je abonnement gewoon stopzetten als je niet binnen een jaar bij een deelnemende verzekering zit. Dus het lijkt ook weer niet zo dat je al direct vast aan die verzekering zit. Hmmm.
Welk restaurant is dat? Ik ben dol op kleine verschillende maaltijdjes.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:22 schreef Myraela het volgende:
Ik vergat vandaag te eten op kantoor. En dacht uit wat TGTG wel avond te kunnen eten, maar ik kreeg alleen dingen met vlees of zoetigheid mee. Dus precies niets normaals gegeten vandaag.Maar boeiend.
T: Hele bak blauwe bessen
T: Notenreep
D: Chocolade croissant, kaneelbroodje en een mango yoghurt
Zo moet het dus niet.
Morgen:
L: Roerei van twee eieren met courgette
T: Stukje millionaires shortbread
D: Uiteten: soort Italiaanse 'tapas', volgens mij mag je 5 dingen van de kaart kiezen en dan krijg je daar dus kleinere versies van. En ja, ik ben zo'n idioot die de kaart altijd al helemaal heeft bestudeerd voordat ze ergens naartoe gaat.
Jeej voor de weegschaal!quote:Op woensdag 14 juli 2021 06:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Weegschaal was weer eens liefHet is wel jammer dat ik het idee heb dat het niet zichtbaar is of zo. Ik merk het wel aan mijn kleding, energie en dat soort dingen, maar ik zou het graag in de spiegel ook zien. Dat is natuurlijk een kwestie van geduld en doorzetten
Mijn lijstje is zoals altijdmorgen naar de diëtiste en ik vraag haar dan gelijk tips voor afwisseling.
Ik ook! Meer proeven is altijd het beste.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:47 schreef Morrigan het volgende:
Welk restaurant is dat? Ik ben dol op kleine verschillende maaltijdjes.
Leuk! Veel plezier!quote:Op woensdag 14 juli 2021 09:36 schreef Declan-Harp het volgende:
Wat jammer dat jullie zelfbeeld nog steeds zo in de war is..Hopelijk houdt het jullie niet tegen om door te zetten!
![]()
O: Proteïnereep
L: Kwark met mango en blauwe bessen + boterham filet americain
T: Radijsjes met houmous/zuivelspread
T: Plakje zelfgemaakte cake
D: Tortellini met Italiaanse groente/saus en vega gehakt
Morgen geen lijstje want dan gaan we een dagje Slagharen doen
Jouw Dquote:Op woensdag 14 juli 2021 11:12 schreef LPFAN het volgende:
Lijstje;
L: Coleslaw
T: Banaan met pindakaas
D: Wokschotel met halloumi, noodels, paprika, champignons, ananas en zelfgemaakte zoet zure woksaus.
Ik zie al een poos geen verandering op de weegschaal. Wel qua omtrek. (Ik meet mezelf af en toe)
Jaaa zin in. Zou best eens kunnen ja. Ik eet idd weinig.quote:Op woensdag 14 juli 2021 11:23 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Jouw D
Eet je niet te weinig? Misschien staat je lichaam in spaarstand. Of is dat ook alweer achterhaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |