Tuurlijk mag dat. Dat gehaat op TdT komt een beetje geforceerd over hier.quote:Op maandag 5 juli 2021 07:20 schreef Steven184 het volgende:
Jongens, mag ik zeggen dat ik heb genoten van de eerste Tour de Tietema aflevering die ik ooit heb gezien?
Waarschijnlijk meeste inzicht dat ik ooit in Primoz heb gezien
Primoz Jr.quote:Op maandag 5 juli 2021 07:20 schreef Steven184 het volgende:
Jongens, mag ik zeggen dat ik heb genoten van de eerste Tour de Tietema aflevering die ik ooit heb gezien?
Waarschijnlijk meeste inzicht dat ik ooit in Primoz heb gezien
Wel aardig. Maar dit weekend eerder 40u achter elkaar wakker geweest. Dat hakt er wel inquote:
Wen er maar aan. De komende 4 jaar ben je altijd moequote:Op maandag 5 juli 2021 10:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Wel aardig. Maar dit weekend eerder 40u achter elkaar wakker geweest. Dat hakt er wel in
Hoe heet jullie kleine wondertje?quote:Op maandag 5 juli 2021 10:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Wel aardig. Maar dit weekend eerder 40u achter elkaar wakker geweest. Dat hakt er wel in
Prima toch? Even bijkomen.quote:Op maandag 5 juli 2021 11:39 schreef Slobeend het volgende:
Eerste dag zonder noemenswaardige sport sinds ik weet niet hoe lang.
Klimtijdritje in de Giro d'Italia Donne is geen sport, jij vuige seksist??quote:Op maandag 5 juli 2021 11:39 schreef Slobeend het volgende:
Moet Sjeng Schalken niet grasveldjetennissen vandaag ofzo?quote:Op maandag 5 juli 2021 11:39 schreef Slobeend het volgende:
Transfăgărășan! https://ciclism.sibiu.roquote:Op maandag 5 juli 2021 11:39 schreef Slobeend het volgende:
Dat is wel goud hoor. Ik hoop dat ik dadelijk ook lekker in mijn vaderschapverlof op de bank zit.quote:Op maandag 5 juli 2021 12:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Even opladen voor Olympische Spelen straks met bijbehorende slaaptekort.
quote:Waar de Italiaanse krant Corriere della Sera Lewis Hamilton afschildert als ‘een rookie’ (een beginneling) met een schamele 5 als rapportcijfer, wordt Max Verstappen op het schild gehesen. De Limburger krijgt een ‘dikke 10' en alle lof na weer een ‘demonstratie’van macht en klasse.
,,Op hem staat deze weken geen maat", laat Corriere della Sera optekenen. ,,Op alle vlakken verplettert hij op 23-jarige leeftijd de records. Check zijn statistieken: 15 zeges, 50 keer op het podium. Hamilton had op die leeftijd 21 keer een podiumplek, legende Michael Schumacher zelfs maar 7. Als Verstappen straks ook Silverstone (zondag 18 juli, de GP van Groot-Brittannië, red) opblaast - toch het laatste onaangeroerde Mercedes-bolwerk - kan alleen een ongeluk van Bijbelse proporties hem nog van de wereldtitel afhouden.”
De krant, die bij Verstappen vanwege de oranje Red Bull Ring vergelijkingen ziet met de gekte rond grootheden als Alberto Tomba (slalomskiër) en Valentino Rossi (motorsport), deelde ook nog een sneer uit naar de Oranje-voetballers. ,,De supporters in Nederland werden vorige maand nog verraden door de voetballers van Oranje, maar hebben in SuperMax een nieuwe nationale God.”
Thessaquote:
Maar het zit al achter de decoderquote:Op maandag 5 juli 2021 12:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat is het toch een feest dat autootje rijden achter de decoder verdwijnt. Houdoe, en tot nooit meer ziens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |