SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 juli 2021 11:32 schreef Makrelis het volgende:
Ik ben niet de moeilijkste maar deze liever niet.
Cecilie, 23 år og fra DalmoseGewoon rakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pfff. Die gifjes van die blote pens hebben we allemaal al lang gezien tochquote:Op maandag 5 juli 2021 11:18 schreef spinazieruiker het volgende:
16:33 "Bij 10.000 abonnees laat ik mijn pens zien"
Is dat een belofte of een dreigement?
helpquote:Op maandag 5 juli 2021 11:18 schreef spinazieruiker het volgende:
Mag het hopenquote:Op maandag 5 juli 2021 11:58 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Wordt gelijk van YouTube verwijderd ivm aanstootgevend.
quote:Op maandag 5 juli 2021 11:18 schreef spinazieruiker het volgende:
quote:
Of open een tiktok account waar je video's van je favoriete vlogger herupload en bestel van de donaties je eigen etenquote:
exactquote:Op maandag 5 juli 2021 12:19 schreef Verbruikersnaam het volgende:
60e x30 + vele male maaltijden, huurtoeslag en wajong... Sommige werkende mensen moeten het met minder doen.
Je vergeet de inkomstenbelastingquote:Op maandag 5 juli 2021 12:19 schreef Verbruikersnaam het volgende:
60e x30 + vele male maaltijden, huurtoeslag en wajong... Sommige werkende mensen moeten het met minder doen.
Niet slecht maar een vakantie naar Kreta zit er niet inquote:Op maandag 5 juli 2021 12:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ze krijgen wel veel heffingskortingen waar de werkende krom voor liggen. dus zo slecht bekeken hebben ze t nog niet
nee en wel huilen om mijn vakantie, snap nu waaromquote:Op maandag 5 juli 2021 12:30 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Niet slecht maar een vakantie naar Kreta zit er niet in
sjersjonisos.quote:Op maandag 5 juli 2021 12:30 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Niet slecht maar een vakantie naar Kreta zit er niet in
X30? Alsof hij dagelijks ¤60 bij elkaar bedeltquote:Op maandag 5 juli 2021 12:19 schreef Verbruikersnaam het volgende:
hij wilt van youtube kunnen leven dus ik denk dat die er wel veel voor over heeft.quote:Op maandag 5 juli 2021 12:35 schreef bamibij het volgende:
[..]
X30? Alsof hij dagelijks ¤60 bij elkaar bedelt
quote:Op maandag 5 juli 2021 11:18 schreef spinazieruiker het volgende:
Dat was zo te zien een kilootje of 50 minder.quote:
quote:Op maandag 5 juli 2021 12:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ze krijgen wel veel heffingskortingen waar de werkende krom voor liggen. dus zo slecht bekeken hebben ze t nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |