SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb vorig jaar grof weggedonderd. Deed wel een beetje pijn.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:30 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
ik had vroeger een lade vol. Nu nog maar een paar.
Ik heb ook in die tijd geleefd ooitquote:Op zondag 4 juli 2021 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er was een tijd dat ik iedere vrijdag zes flesjes OPI mee naar huis nam. zelden iemand zo blij en gelukkig gezien.
Ik heb er een voor in de auto maar het was de bedoeling dat ik hem dan in de auto laat liggen. Maar ik heb m op dus neem hem steeds mee naar binnen. En dan de volgende keer in de auto "kut zonnebril vergeten".quote:Op zondag 4 juli 2021 18:31 schreef LTVDK het volgende: [..] Meerdere, sowieso in de auto al minstens 1 of 2
Voorheen altijd een stuk of 3. Nu een dure, wel een beetje afgeleerd om er op te zitten.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:29 schreef CherryLips het volgende: Leuke zonnebrillen gezien bij de Hema
Maar hoeveel heeft een mens er nodig
![]()
Jup, maar drogen is maar 30 seconden onder de lampquote:Op zondag 4 juli 2021 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar doen doe je basis , drogen, lak , drogen, lak drogen en dan coat ,drogen?
ik val meestal toch terug op dezelfde kleuren. Dus nu er maar een paar in huis. Doe ze me zelf altijd cadeau als ik jarig benquote:Op zondag 4 juli 2021 18:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar grof weggedonderd. Deed wel een beetje pijn.
Nu alleen nog gel, gewone van OPI en een paar van die mini's van Herome want die zijn ook lekker snel weer op
Oh ik laat gellak altijd zitten tot het uitgegroeid is.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh maar ben na een week de kleur toch wel zat.
En was 1 laag nak niet voldoende?quote:Op zondag 4 juli 2021 18:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jup, maar drogen is maar 30 seconden onder de lamp
Hé watquote:Op zondag 4 juli 2021 18:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ik laat gellak altijd zitten tot het uitgegroeid is.
Was verrekte handig ergens wel.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook in die tijd geleefd ooit
Ik denk dat je overal in de wereld zonnebrillen van mij kan vindenquote:Op zondag 4 juli 2021 18:37 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Voorheen altijd een stuk of 3. Nu een dure, wel een beetje afgeleerd om er op te zitten.
Daarom dus 2 in de autoquote:Op zondag 4 juli 2021 18:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er een voor in de auto maar het was de bedoeling dat ik hem dan in de auto laat liggen. Maar ik heb m op dus neem hem steeds mee naar binnen. En dan de volgende keer in de auto "kut zonnebril vergeten".
I have no shame... met openen en niet openen overigensquote:Op zondag 4 juli 2021 18:37 schreef Ama het volgende:
Maar als het te lang duurt bij mij moet je ook gerust nieuwe openen hoor, soms zie ik het niet en denk ik hey wat zijn jullie stil.
Helemaalquote:Op zondag 4 juli 2021 18:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ik laat gellak altijd zitten tot het uitgegroeid is.
Gewoon 1 hele lelijke in het dashboardkastje gooien als reservebrilquote:Op zondag 4 juli 2021 18:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ook dan heb ik snel 0 in de auto
O ik dacht tot hij helemaal uitgegroeid was na een jaarquote:Op zondag 4 juli 2021 18:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Na 2 à 3 weken als er teveel ruimte tussen te lak en je nagelriempje.
Een bril van 170 euro zal ik niet zo snel ergens laten slingeren.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat je overal in de wereld zonnebrillen van mij kan vindenVoornamelijk bij terassen, kleedhokjes, achtbanen en water
Heb ik ook wel beetje. Daarom ga ik tegenwoordig sowieso met een lijstje naar de Action.quote:
Gaat sneller dan je denkt hoor.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik dacht tot hij helemaal uitgegroeid was na een jaar
Daarom heb ik geen dure zonnebrillen.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:41 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Een bril van 170 euro zal ik niet zo snel ergens laten slingeren.
quote:
die van mij laat ik ook niet slingeren hahaquote:Op zondag 4 juli 2021 18:41 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 juli 2021 18:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik dacht tot hij helemaal uitgegroeid was na een jaar
Vorig jaar augustus nagels gelakt, pas ergens in januari eraf gehaaldquote:Op zondag 4 juli 2021 18:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gaat sneller dan je denkt hoor.
Tenzij teennagels, dat zit over 100 jaar nog goed.
Dat doe ik meestal met gel ook. Heb ik iets wat echt mega niet bij outfit past of niet gepast is in situatie lak ik ook nog wel eens met gewone erover.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Na 2 à 3 weken als er teveel ruimte tussen te lak en je nagelriempje.
Aceton en dan lekker wrappenquote:Op zondag 4 juli 2021 18:41 schreef bitterbal het volgende:
Wat heb je nodig om die gellak er weer af te krijgen?
quote:
quote:Op zondag 4 juli 2021 18:41 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Mooi hè?quote:Op zondag 4 juli 2021 18:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet wel wat ik cadeau moet geven nu.
waarom ben je weer een dag extra weg, maaarrr hier heb ik een limited edition kleur.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:42 schreef UitStraling het volgende:
Kijk daar ligt een kuikentje te sterven, ooooooh wat zielig maarrrrrrrr er is een nieuwe OPI kleur uit dus fuck dat kuikentje en wooohoeeeeee sop sop sop
Vlakschuurmachinequote:Op zondag 4 juli 2021 18:41 schreef bitterbal het volgende:
Wat heb je nodig om die gellak er weer af te krijgen?
Collectie US... Collectiequote:Op zondag 4 juli 2021 18:42 schreef UitStraling het volgende:
Kijk daar ligt een kuikentje te sterven, ooooooh wat zielig maarrrrrrrr er is een nieuwe OPI kleur uit dus fuck dat kuikentje en wooohoeeeeee sop sop sop
Paar afwijkende kleuren: een soort beige, twee keer rood, een paarse en een soort wetlook wit. En een oranje die veel feller is dan het potje beloofde. Verder ROZE. Vooral die nudes van essence en catrice was vaak "spaar ze allemaal". En dan sta je daar en denk je "had ik deze niet al?" En dan is het verschil ook gewoon minimaal.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:42 schreef Ama het volgende:
[..]![]()
Ik wel iets minder maar grootste gedeelte van 1 kleur is roze denk ik ja.
Dat wil niet met gelquote:Op zondag 4 juli 2021 18:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar remover zonder aceton is beter voor je nagels.
En dan komt er witte verf uit?quote:Op zondag 4 juli 2021 18:42 schreef UitStraling het volgende:
Waarom dinsdag?quote:Op zondag 4 juli 2021 18:45 schreef bitterbal het volgende:
oke heb lijstje gemaakt op bol. kan ik bestellen dinsdag
Waarom niet nu? Wat ga je bestellen?quote:Op zondag 4 juli 2021 18:45 schreef bitterbal het volgende:
gel?quote:Op zondag 4 juli 2021 18:45 schreef bitterbal het volgende:
Voor alle make-up.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:46 schreef datismijnmening het volgende:
Zijn we het er allemaal over eens dat geel een walgelijke kleur voor nagels is?
ja morgen dan niet thuis als het komtquote:Op zondag 4 juli 2021 18:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom niet nu? Wat ga je bestellen?
nee.... hoe doe ik dat?quote:Op zondag 4 juli 2021 18:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
gel?
Heb je ook alcohol of "iets" om het plakkerige laagje eraf te wipen?
Kun je geen bezorgdag aangeven?quote:Op zondag 4 juli 2021 18:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja morgen dan niet thuis als het komt
deze nagellak
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_17.25.ProductImage
en deze lamp
https://www.bol.com/nl/nl(...)_0_8.21.ProductImage
Zonder aceton droogt minder uit idd, al zit er ook weer de afweging achter dat langer weken met acetonloze remover óók weer uitdroogt.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar remover zonder aceton is beter voor je nagels.
Die heb ik ook niet. Oranje ook niet trouwens.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:46 schreef datismijnmening het volgende:
Geen led lamp?quote:Op zondag 4 juli 2021 18:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja morgen dan niet thuis als het komt
deze nagellak
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_17.25.ProductImage
en deze lamp
kleurrijk persoon vastquote:Op zondag 4 juli 2021 18:49 schreef CherryLips het volgende:
Vriendin van me had vroeger gele oogschaduw.
Nee.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:46 schreef datismijnmening het volgende:
Babypoepgroen?quote:Op zondag 4 juli 2021 18:50 schreef UitStraling het volgende:
Aan de kleur van de nagels kun je meestal wel zien wat voor een avond het gaat worden.
#gratistipvanUS.
Kijk uit voor vergeelde rokersnagelsquote:Op zondag 4 juli 2021 18:50 schreef UitStraling het volgende:
Aan de kleur van de nagels kun je meestal wel zien wat voor een avond het gaat worden.
#gratistipvanUS.
Beatrix had altijd roze nagellak. Wat zegt dat over haar avonden?quote:Op zondag 4 juli 2021 18:50 schreef UitStraling het volgende:
#gratistipvanUS.
Nagels met zwarte randen.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kijk uit voor vergeelde rokersnagels
#gratistipvanCE
Handig, kun je daar ook muggen mee vangen?quote:Op zondag 4 juli 2021 18:50 schreef bitterbal het volgende:
lamp
Dat zou handig zijn jaquote:Op zondag 4 juli 2021 18:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Handig, kun je daar ook muggen mee vangen?
Die zijn handig bij gel. Kan je overigens ook in een medische shop kopen want worden ook bij wondverzorging e.d. gebruikt.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:49 schreef bitterbal het volgende:
Dit?
https://www.bol.com/nl/nl(...)BfQ.0.1.ProductImage
Kost ook weer 9 euro
Gewoon vooral veel oogpotlood, jeweetz.quote:
Rokershoestje tijdens de blowjob.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kijk uit voor vergeelde rokersnagels
#gratistipvanCE
Anaal gegarandeerdquote:Op zondag 4 juli 2021 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beatrix had altijd roze nagellak. Wat zegt dat over haar avonden?
Dat ook ja.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon vooral veel oogpotlood, jeweetz.
Je moet 'm ook wel wassen natuurlijk.quote:
Heel je oog inkleurenquote:Op zondag 4 juli 2021 18:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon vooral veel oogpotlood, jeweetz.
Volgens mij UV. Je kan 'kiezen' tussen een UV lamp of een LED lamp. Volgens mij werkt niet alles per definitie met alles. Misschien dat IJs dat weet?quote:
Jij hebt vette nagels altijd, IJs ook trouwens.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:54 schreef bitterbal het volgende:
heeft Ger nou al gekeken naar de linkjes?
oh ja en ook een top en basecoat
637 euro verder
Ah dat bedoel je. Slimquote:Op zondag 4 juli 2021 18:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij UV. Je kan 'kiezen' tussen een UV lamp of een LED lamp. Volgens mij werkt niet alles per definitie met alles. Misschien dat IJs dat weet?
ik zou nog wel een base en een top zoeken en iets met alcohol
Hoera voor man in Amerika die alles voor mij meegenomen heeftquote:Op zondag 4 juli 2021 18:54 schreef bitterbal het volgende:
heeft Ger nou al gekeken naar de linkjes?
oh ja en ook een top en basecoat
637 euro verder
Klopt. Lak en lamp op elkaar afstemmen.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij UV. Je kan 'kiezen' tussen een UV lamp of een LED lamp. Volgens mij werkt niet alles per definitie met alles. Misschien dat IJs dat weet?
ik zou nog wel een base en een top zoeken en iets met alcohol
en een primerquote:Op zondag 4 juli 2021 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah dat bedoel je. Slim![]()
moet ik even naar kijken
Dat is wel handig inderdaad.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoera voor man in Amerika die alles voor mij meegenomen heeft![]()
Die is volgens mij belangrijker dan een topcoat met gel. Goede hechting aan de nagel zonder 'm te erg te vernaggelen enzo.quote:
Ligt eraan hoe lang je graag wil dat het blijft zitten. Als je niks prept kan het zijn dat het ook binnen een week er weer af ligt.quote:
Een van mijn collega's wil me ook als pakketpunt gebruiken als ik volgend jaar misschien naar de VS toe ga.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoera voor bezorgen in Hotels. Te vaak gebruik van gemaakt
Dat doet de base toch?quote:Op zondag 4 juli 2021 18:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die is volgens mij belangrijker dan een topcoat met gel. Goede hechting aan de nagel zonder 'm te erg te vernaggelen enzo.
Je kunt natuurlijk ook 2x 4 doen en er 4 achterhouden.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk acht flesjes nagellak uit de USA, ok vies neuken?
Ik doe het alleen bij mij man indien ik zelf niet mee gaquote:Op zondag 4 juli 2021 18:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een van mijn collega's wil me ook als pakketpunt gebruiken als ik volgend jaar misschien naar de VS toe ga.
Phallic van Illamasqua.quote:
Heb jij soms ook nagels?quote:Op zondag 4 juli 2021 18:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang je graag wil dat het blijft zitten. Als je niks prept kan het zijn dat het ook binnen een week er weer af ligt.
Ja hier ookquote:Op zondag 4 juli 2021 19:01 schreef Ama het volgende:
Kleurnaam weet ik zo niet maar iig alles wat roze en rood is.
Weet je al welke plek in de VS?quote:Op zondag 4 juli 2021 18:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een van mijn collega's wil me ook als pakketpunt gebruiken als ik volgend jaar misschien naar de VS toe ga.
Was dat?quote:Op zondag 4 juli 2021 19:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben nog aan het twijfelen of ik een bak geld aan Holo Taco wil uitgeven.
quote:Op zondag 4 juli 2021 19:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik ga binnenkort weer acrylnagels nemen, had ze altijd maar mn ex vond het maar niks, maar die relatie is uit, dus kan weer mezelf zijn
Doe.quote:Op zondag 4 juli 2021 19:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik ga binnenkort weer acrylnagels nemen, had ze altijd maar mn ex vond het maar niks, maar die relatie is uit, dus kan weer mezelf zijn
Nagellakmerk van een youtuber, maar het schijnen echt fijne lakjes te zijn.quote:
Nee, ja kan een beetje een vettige nagel hebben. Dus in theorie was je eerst goed je handen, goed afdrogen, zit je vervolgens nergens met je fikken aan en wacht je even. Alcohol erover wipen, dan gebruik je de primer, momentje wachten tot vervluchtigd, dan je basecoat en die hard je uit onder de lamp, lak en uitharden, nogmaals lak en uitharden indien niet dekkend, topcoat en uitharden en dan plakkerige laag eraf wipen met alcohol. tadaaaaa dikke 2 week geen omkijken naar.quote:
Boeie, als het je blij maakt.quote:Op zondag 4 juli 2021 19:01 schreef Ama het volgende:
Roze met een glitter topcoat vind ik geweldig maar voel me altijd wel beetje weer 16 ofzo als ik dat op doe.
Velletje tussen de klauwen.quote:Op zondag 4 juli 2021 19:02 schreef UitStraling het volgende:
De ultieme beloning is toch wel dat je die gelekte nagels om je geslachtsdeel geklemd ziet.
Het lezen is me al teveel werk, laat staan uitvoerenquote:Op zondag 4 juli 2021 19:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee, ja kan een beetje een vettige nagel hebben. Dus in theorie was je eerst goed je handen, goed afdrogen, zit je vervolgens nergens met je fikken aan en wacht je even. Alcohol erover wipen, dan gebruik je de primer, momentje wachten tot vervluchtigd, dan je basecoat en die hard je uit onder de lamp, lak en uitharden, nogmaals lak en uitharden indien niet dekkend, topcoat en uitharden en dan plakkerige laag eraf wipen met alcohol. tadaaaaa dikke 2 week geen omkijken naar.
Sommige mensen ruwen ook op met vijl ik doe dat niet want ik wil graag mijn nagels ook houden.
Ja ga ik ook zeker doen, teveel gelaten voor die gast stom genoegquote:
Ja dus ga dat van de week maar weer doen denk ik. Of een ander kleurtje. Moet toch nieuwe topcoat halen dus kans is dan wel erg groot dat ik vast ook wel een nieuw kleurtje meeneem.quote:
Graag gedaan.quote:Op zondag 4 juli 2021 19:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omg![]()
https://www.holotaco.com/products/the-floor-is-guava
Dat vind ik dus ook ja !quote:Op zondag 4 juli 2021 19:02 schreef UitStraling het volgende:
De ultieme beloning is toch wel dat je die gelekte nagels om je geslachtsdeel geklemd ziet.
Daar ben ik te bleek voor. Got myself into a Jambalaya is ook een van mijn favo'squote:Op zondag 4 juli 2021 19:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb nu cajun shrimp van opi
en van grmbl heb ik pinky and the brain gehad
Christinequote:Op zondag 4 juli 2021 19:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben nog aan het twijfelen of ik een bak geld aan Holo Taco wil uitgeven.
Hopelijk gaat het komende maanden iets concreter worden allemaal. Maar de shortlist is nu: Massachusetts, Maryland, Michigan.quote:
quote:Op zondag 4 juli 2021 19:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar na het grote uitdunnen zit ik nog steeds op zo'n 200-300 lakjes, dus ik krijg het niet goedgepraat om te bestellen.
Maar na het grote uitdunnen zit ik nog steeds op zo'n 200-300 lakjes, dus ik krijg het niet goedgepraat om te bestellen.
Hoeveel lades is dit?quote:Op zondag 4 juli 2021 19:08 schreef IJsdraakje het volgende:
tering... moet je dr meequote:Op zondag 4 juli 2021 19:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Een Ikea Helmer vol.quote:
Lakken.quote:
gewoon alles op 14 na weggooien? kan je 2 weken elke dag wisselen van kleurquote:Op zondag 4 juli 2021 19:11 schreef Ama het volgende:
Misschien moet ik meeste ook maar eens weggooien en dan wat overblijft ergens neerzetten maar ja waar.
Daarom staat het in een ladekastje.quote:
had ik wel gezien ja maar dan zitten er weer nepnagels bij of niet de goede kleur etcquote:Op zondag 4 juli 2021 19:12 schreef Ygritte het volgende:
Oh bal.. je kan trouwens ook wel soms ergens een startersetje scoren. Dan zit alles wat je nodig hebt zo ongeveer er wel in.
truequote:Op zondag 4 juli 2021 19:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar zonder gekheid, qua verzamelen is het ideaal, want neemt amper ruimte in.
Even schakelen naar BH's die gedragen worden.quote:Op zondag 4 juli 2021 19:18 schreef UitStraling het volgende:
Kunnen we het nu weer over voetbal en tieten hebben aub?
Voetbal?quote:Op zondag 4 juli 2021 19:18 schreef UitStraling het volgende:
Kunnen we het nu weer over voetbal en tieten hebben aub?
Het leven is een zure bomquote:
Oohja wacht, iedereen moet haar cupmaat even vermelden, is voor de administratie van Foqueville, doen we verder niks mee.quote:Op zondag 4 juli 2021 19:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even schakelen naar BH's die gedragen worden.
Kunnen we verjaardags- en kerstcadeaus sturen.quote:Op zondag 4 juli 2021 19:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oohja wacht, iedereen moet haar cupmaat even vermelden, is voor de administratie van Foqueville, doen we verder niks mee.
Zo attent zijn we.quote:Op zondag 4 juli 2021 19:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kunnen we verjaardags- en kerstcadeaus sturen.
Hmmm...temptingquote:Op zondag 4 juli 2021 19:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://www.shipito.com/en/ die doorsturen naar die mensen die zooi uit de US nodig hebbenquote:Op zondag 4 juli 2021 19:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt een DM naar UitStraling sturen. Je kunt maar 1x per jaar jarig zijn wel, in het verleden wel eens mensen gehad die misbruik gemaakt hebben van de dienstverlening.quote:
Een DM naar UitStraling? Hmmmm ..🤔quote:Op zondag 4 juli 2021 19:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt een DM naar UitStraling sturen. Je kunt maar 1x per jaar jarig zijn wel, in het verleden wel eens mensen gehad die misbruik gemaakt hebben van de dienstverlening.
En mn geboortedatum staat al op Fok, dus dat komt wel goedquote:Op zondag 4 juli 2021 19:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt een DM naar UitStraling sturen. Je kunt maar 1x per jaar jarig zijn wel, in het verleden wel eens mensen gehad die misbruik gemaakt hebben van de dienstverlening.
quote:Op zondag 4 juli 2021 19:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
B cup.quote:Op zondag 4 juli 2021 19:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oohja wacht, iedereen moet haar cupmaat even vermelden, is voor de administratie van Foqueville, doen we verder niks mee.
Welke reactie? Hahahaquote:
quote:
Lekker! Waarheen?quote:Op zondag 4 juli 2021 19:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag rijden we weg, de zooi achterlatend.
Daadwerkelijk onwetend of 'per ongeluk expres'?equote:Op zondag 4 juli 2021 19:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Oei. Een koppel oudjes met drugs bij. Daar gaat je pensioen. Afreizen naar Vietnam voor een bruiloft in Vietnam die niet doorgaat en dan spullen mee naar huis moet nemen
Dat hoop ik over een paar minuten te weten.quote:Op zondag 4 juli 2021 19:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daadwerkelijk onwetend of 'per ongeluk expres'?e
Lekkerquote:
vrijdag pizza gemaakt..quote:
en terecht.. jongeren die maar een #YOLO doen direct na een prikquote:Op zondag 4 juli 2021 19:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Virologen die nu ineens weer lopen te miepen of festivals wel door moeten gaan
Daarom kroket altijd als laatste eten.quote:Op zondag 4 juli 2021 19:43 schreef CherryLips het volgende:
Smoel verbrand aan kroket. De vellen hangen als oud behang aan m'n gehemelte.
Die jongeren mogen dat van Hugo, die wil geen 2 weken wachten maar lekker "dansen met Jansen"quote:Op zondag 4 juli 2021 19:41 schreef mschol het volgende:
[..]
vrijdag pizza gemaakt..
vandaag schnitzel
[..]
en terecht.. jongeren die maar een #YOLO doen direct na een prik
quote:Op zondag 4 juli 2021 19:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
oh wat leuk, een site over hamsters!
Even kijken...
Zwart met wit stipje, groen met een glittertje, zwart/roze, groen met tropische print en blommen dingen, fel roze/shrimp met studs, roze/paars gestreept met een glittertje, wit met een kanten randje, petrol blauw, roze/wit met een wafeltje, roze met groene palmbomen. Da wast volgens mij ongeveer.quote:
die laatste klinkt wel vetquote:Op zondag 4 juli 2021 19:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zwart met wit stipje, groen met een glittertje, zwart/roze, groen met tropische print en blommen dingen, fel roze/shrimp met studs, roze/paars gestreept met een glittertje, wit met een kanten randje, petrol blauw, roze/wit met een wafeltje, roze met groene palmbomen. Da wast volgens mij ongeveer.
nee ook niet... het z..quote:
Jijquote:Op zondag 4 juli 2021 19:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zwart met wit stipje, groen met een glittertje, zwart/roze, groen met tropische print en blommen dingen, fel roze/shrimp met studs, roze/paars gestreept met een glittertje, wit met een kanten randje, petrol blauw, roze/wit met een wafeltje, roze met groene palmbomen. Da wast volgens mij ongeveer.
quote:Op zondag 4 juli 2021 19:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
oh wat leuk, een site over hamsters!
Even kijken...
dan hoop ik (voor verpleegkundigen dan weer niet) dat het weer helemaal mis gaat in de ziekenhuizen zodat hugo verantwoordelijk gehouden kan worden en permanent wordt verwijderd uit de politiekquote:Op zondag 4 juli 2021 19:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die jongeren mogen dat van Hugo, die wil geen 2 weken wachten maar lekker "dansen met Jansen"
Maak die jongen nu niet gek.quote:Op zondag 4 juli 2021 19:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zal maar niet zeggen dat ik vorig jaar ook weggedaan heb
Wat dan?quote:Op zondag 4 juli 2021 19:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zal maar niet zeggen dat ik vorig jaar ook weggedaan heb
Die geeft toch wel iemand anders de schuld.quote:Op zondag 4 juli 2021 19:54 schreef mschol het volgende:
[..]
dan hoop ik (voor verpleegkundigen dan weer niet) dat het weer helemaal mis gaat in de ziekenhuizen zodat hugo verantwoordelijk gehouden kan worden en permanent wordt verwijderd uit de politiek
Hoeneer draag je die dan?quote:Op zondag 4 juli 2021 19:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die trek ik dan ook niet naar het locale zwembad aan nee
pakt hooivorken en fakkelsquote:Op zondag 4 juli 2021 19:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die geeft toch wel iemand anders de schuld.
En aangezien we toch geen nieuwe regering hebben komende half jaar kunnen ze gewoon doen wat ze willen.
quote:Op zondag 4 juli 2021 19:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die trek ik dan ook niet naar het locale zwembad aan nee
Weet je, na anderhalf jaar corona zou je toch haast zeggen dat mensen zelf inmiddels wel een beetje kunnen inschatten wat wel en niet verstandig is met corona. Zó makkelijk altijd weer om iemand anders de schuld te geven van dat je zelf niet een beetje logisch kan nadenken. Iedereen weet inmiddels toch dat je niet vanaf dag 1 na vaccinatie beschermd bent...quote:Op zondag 4 juli 2021 19:54 schreef mschol het volgende:
[..]
dan hoop ik (voor verpleegkundigen dan weer niet) dat het weer helemaal mis gaat in de ziekenhuizen zodat hugo verantwoordelijk gehouden kan worden en permanent wordt verwijderd uit de politiek
kom, we gaan klappen uitdelenquote:Op zondag 4 juli 2021 19:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[..]
Weet je, na anderhalf jaar corona zou je toch haast zeggen dat mensen zelf inmiddels wel een beetje kunnen inschatten wat wel en niet verstandig is met corona. Zó makkelijk altijd weer om iemand anders de schuld te geven van dat je zelf niet een beetje logisch kan nadenken. Iedereen weet inmiddels toch dat je niet vanaf dag 1 na vaccinatie beschermd ben...
zo moe van dit.
mensen kunnen dat meestal niet. helaas.quote:Op zondag 4 juli 2021 19:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[..]
Weet je, na anderhalf jaar corona zou je toch haast zeggen dat mensen zelf inmiddels wel een beetje kunnen inschatten wat wel en niet verstandig is met corona. Zó makkelijk altijd weer om iemand anders de schuld te geven van dat je zelf niet een beetje logisch kan nadenken. Iedereen weet inmiddels toch dat je niet vanaf dag 1 na vaccinatie beschermd ben...
zo moe van dit.
Nu heb ik zin om met z'n allen de macarena te gaan dansen.quote:
NAAAAAR LINKS....quote:Op zondag 4 juli 2021 20:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu heb ik zin om met z'n allen de macarena te gaan dansen.
Dan ligt dat niet aan Hugo, maar aan de rest van NL die nog te dom om te poepen is.quote:Op zondag 4 juli 2021 20:01 schreef mschol het volgende:
[..]
mensen kunnen dat meestal niet. helaas.
ik wacht nog steeds met boeken van vakantie.. ik vertrouw het nog steeds niet..
Denk dat je de gemiddelde mens te hoog inschat ...quote:Op zondag 4 juli 2021 19:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[..]
Weet je, na anderhalf jaar corona zou je toch haast zeggen dat mensen zelf inmiddels wel een beetje kunnen inschatten wat wel en niet verstandig is met corona. Zó makkelijk altijd weer om iemand anders de schuld te geven van dat je zelf niet een beetje logisch kan nadenken. Iedereen weet inmiddels toch dat je niet vanaf dag 1 na vaccinatie beschermd bent...
zo moe van dit.
quote:Op zondag 4 juli 2021 20:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu heb ik zin om met z'n allen de macarena te gaan dansen.
En ik leg de lat al zo laagquote:Op zondag 4 juli 2021 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat je de gemiddelde mens te hoog inschat ...
Begin soms te denken dat je mij ineens haat ofzo.quote:Op zondag 4 juli 2021 20:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
NAAAAAR LINKS....
NAAAAAR RECHTS....
Vandaag stukkie door de Amsterdamse Waterleidingduinen gewandeld.quote:Op zondag 4 juli 2021 20:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gesmurfd
gisteren taxiboot genomen![]()
jij?
nooit...quote:Op zondag 4 juli 2021 20:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Begin soms te denken dat je mij ineens haat ofzo.
maar hugo geeft ze een vrijbrief om elk beetje verantwoordelijkheid overboord te gooien "want het mag van de overheid,quote:Op zondag 4 juli 2021 20:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan ligt dat niet aan Hugo, maar aan de rest van NL die nog te dom om te poepen is.
In 'Artikel 3 lid 2' roept hij nog steeds 'we moeten voorzichtig blijven'. Dus dat is ook maar net wat je selectief wil horen.quote:Op zondag 4 juli 2021 20:08 schreef mschol het volgende:
[..]
maar hugo geeft ze een vrijbrief om elk beetje verantwoordelijkheid overboord te gooien "want het mag van de overheid,"
bitterbal op jacht naar een boot voor haar havenquote:Op zondag 4 juli 2021 20:11 schreef bitterbal het volgende:
heb een match,
twijfelde want hij heeft zon simpel hoofd maar goed never judge a book blabla etc
hij verveelt zich en zijn hobby is porno
![]()
het hoofd klopt toch
Damn.....quote:Op zondag 4 juli 2021 20:11 schreef bitterbal het volgende:
heb een match,
twijfelde want hij heeft zon simpel hoofd maar goed never judge a book blabla etc
![]()
het hoofd klopt toch
Hugo zorgt dat je met 1 prikje Jansen in de middag meteen feestje mag vieren, geeft een verkeerd signaal af. Daarnaast laten we in Nederland praktisch alle maatregelen in 1x vallen.quote:Op zondag 4 juli 2021 20:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan ligt dat niet aan Hugo, maar aan de rest van NL die nog te dom om te poepen is.
wanneer is de eerste date?quote:Op zondag 4 juli 2021 20:11 schreef bitterbal het volgende:
heb een match,
![]()
het hoofd klopt toch
Heb je een bootquote:Op zondag 4 juli 2021 20:13 schreef mschol het volgende:
[..]
bitterbal op jacht naar een boot voor haar haven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |