SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sierkippen?quote:Op zondag 4 juli 2021 16:19 schreef UitStraling het volgende:
Ik liet laatst een jeugdfoto zien aan wat collega's, die zeiden wtf wat moet jij je kapot geneukt hebben in die tijd zegMaar heeeeeyyyyy ik was alleen maar bezig met dinosaurussen, Star Wars en bordspelletjes, en sierkippen en waarom er maar 8 planeten zijn.
Mea culpa !quote:
blauwknopje onderaan - open nieuw deelquote:Op zondag 4 juli 2021 16:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
Oh gelukkig! Ik zat net al uit te vogelen hoe ik een nieuwe topic moest aanmaken
Dat kan wel, maar dan denken mensen dat je een midlife crisis hebtquote:Op zondag 4 juli 2021 16:24 schreef CherryLips het volgende:
Zou je op je 40e nog piercings en tattoos kunnen nemen of is het dan wel klaar met je?
quote:Op zondag 4 juli 2021 16:19 schreef UitStraling het volgende:
Ik liet laatst een jeugdfoto zien aan wat collega's, die zeiden wtf wat moet jij je kapot geneukt hebben in die tijd zegMaar heeeeeyyyyy ik was alleen maar bezig met dinosaurussen, Star Wars en bordspelletjes, en sierkippen en waarom er maar 8 planeten zijn.
Aha ! Ik zit hier al een paar maanden en kom nog achter dingenquote:
Volgens mij werd ik veertien en toen vroegen ze wat wil je voor je verjaardag en toen zei ik ja doe maar een stel kippen, krijg ik zo'n dertig keer per jaar nog te horen, my personal claim to eternal famequote:
Volgens mij ben ik al wel over de helft.quote:Op zondag 4 juli 2021 16:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar dan denken mensen dat je een midlife crisis hebt
Ja, ik wil nog steeds tattoos op mn 42e, maar vind die ene piercing die ik heb wel genoegquote:Op zondag 4 juli 2021 16:24 schreef CherryLips het volgende:
Zou je op je 40e nog piercings en tattoos kunnen nemen of is het dan wel klaar met je?
Tijd voor de midlife crisisquote:Op zondag 4 juli 2021 16:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik al wel over de helft.
quote:
Wat was je van plan om daarmee te doen danquote:Op zondag 4 juli 2021 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij werd ik veertien en toen vroegen ze wat wil je voor je verjaardag en toen zei ik ja doe maar een stel kippen, krijg ik zo'n dertig keer per jaar nog te horen, my personal claim to eternal fame
Hahaha, ahhh...quote:
Ja niks geks, gewoon een hokje voor bouwen en dan naar kippen kijken of zo.quote:Op zondag 4 juli 2021 16:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat was je van plan om daarmee te doen dan
Geniaalquote:
Ik heb een terugbelafspraak met de audicienquote:Op zondag 4 juli 2021 16:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tijd voor de midlife crisis![]()
Je zou ook motorrijles kunnen nemen en seksuele uitspattingen doen enz.
dat moet je voor zijn. Gewoon al die dingen op je 30ste al doenquote:Op zondag 4 juli 2021 16:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar dan denken mensen dat je een midlife crisis hebt
Opeten. Wat anders.quote:Op zondag 4 juli 2021 16:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat was je van plan om daarmee te doen dan
Vreemd joch ben je ookquote:Op zondag 4 juli 2021 16:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja niks geks, gewoon een hokje voor bouwen en dan naar kippen kijken of zo.
Ik loop een beetje 15 jaar achter met levenquote:Op zondag 4 juli 2021 16:30 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
dat moet je voor zijn. Gewoon al die dingen op je 30ste al doen
LoL Als ik dat had gedaan liep in nu bij de laser kliniekquote:Op zondag 4 juli 2021 16:30 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
dat moet je voor zijn. Gewoon al die dingen op je 30ste al doen
als je op je 40ste tattoo of piercing wil gewoon doen dan. Sommige mensen zijn gewoon laatbloeiersquote:Op zondag 4 juli 2021 16:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik loop een beetje 15 jaar achter met leven
Daarna volop ingehaald zekerquote:Op zondag 4 juli 2021 16:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn hormonen waren nog niet wakker.
Ik schat zo maar in dat je een half dierenparkje nu ook gewoon nog wel best leuk zou vindenquote:Op zondag 4 juli 2021 16:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn hormonen waren nog niet wakker.
Nee joh, is niet dat je een laatbloeier bent,zijn gewoon interesse die je hebt en zal blijven hebben 🤔quote:Op zondag 4 juli 2021 16:32 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
als je op je 40ste tattoo of piercing wil gewoon doen dan. Sommige mensen zijn gewoon laatbloeiers
Nee... langbloeiers zijn wequote:Op zondag 4 juli 2021 16:32 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
als je op je 40ste tattoo of piercing wil gewoon doen dan. Sommige mensen zijn gewoon laatbloeiers
Hahaha ok...quote:Op zondag 4 juli 2021 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel van geleerd wel van kippen en cloaca's en zo hoor.
Als ik weer een boerderijtje zou hebben dan zou dat een soort van droge Ark van Noah zijn ja.quote:Op zondag 4 juli 2021 16:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik schat zo maar in dat je een half dierenparkje nu ook gewoon nog wel best leuk zou vinden
Ben je zo overbehaard dan?quote:Op zondag 4 juli 2021 16:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
LoL Als ik dat had gedaan liep in nu bij de laser kliniek
sommige mensen ontwikkelen dat later pasquote:Op zondag 4 juli 2021 16:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee joh, is niet dat je een laatbloeier bent,zijn gewoon interesse die je hebt en zal blijven hebben 🤔
Nee... maar zonder corona had ik dat denk ik wel gedaan. Nooit meer scheren lijkt mij vrij briljantquote:
Ja moest een een beetje afzwakken want dat balgeval begon weer te miepenquote:
Blijven we toch wel een zwak voor houden.quote:Op zondag 4 juli 2021 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie je niets van met haar koperkleurige vlamrode haren.
Oh rode haren kun je sws niet laserenquote:Op zondag 4 juli 2021 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit meer van die scheerbultjes.quote:Op zondag 4 juli 2021 16:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee... maar zonder corona had ik dat denk ik wel gedaan. Nooit meer scheren lijkt mij vrij briljant
Ja misschienquote:Op zondag 4 juli 2021 16:36 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
sommige mensen ontwikkelen dat later pas
Die heb ik nietquote:Op zondag 4 juli 2021 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is heerlijkquote:Op zondag 4 juli 2021 16:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee... maar zonder corona had ik dat denk ik wel gedaan. Nooit meer scheren lijkt mij vrij briljant
Yeps.quote:Op zondag 4 juli 2021 16:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blijven we toch wel een zwak voor houden.
zit in de bloei van mijn leven, wil ik nog wel 10 jaar rekken.quote:
ideaal is hetquote:Op zondag 4 juli 2021 16:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh fuck was ook zoquote:Op zondag 4 juli 2021 16:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zouden we geheim houden voor Koen.
Gevlucht?quote:Op zondag 4 juli 2021 16:39 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
zit in de bloei van mijn leven, wil ik nog wel 10 jaar rekken.
Achteraf gezien was verhuizen ook beste keuze
Dat is wel een beetje de kunst inderdaadquote:Op zondag 4 juli 2021 16:39 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
zit in de bloei van mijn leven, wil ik nog wel 10 jaar rekken.
Achteraf gezien was verhuizen ook beste keuze
lang verhaalquote:
Je leeft maar een keer, zonde om er niet alles uit te halen en te dansen door zoiets als onzekerheid of verlegenheid of omdat je een paar stugge haartjes op een ongemakkelijk plekje hebt.quote:Op zondag 4 juli 2021 16:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje de kunst inderdaad![]()
Ik ben ook zo fokking blij dat ik geen 25 meer benHet leven is wel een stuk leuker als je je niet meer druk over elke poep en scheet maakt
Dit wist ik alquote:Op zondag 4 juli 2021 16:43 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
lang verhaal
relatie die overging, huis verkocht en toen was er mogelijkheid om naar buitenland te gaan.
Dat was ook altijd mijn ding, ging het hier niet, dan lekker een jaartje ofzo bivakkeren in het buitenland...zou dat nog wel willen soms 🤔quote:Op zondag 4 juli 2021 16:43 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
lang verhaal
relatie die overging, huis verkocht en toen was er mogelijkheid om naar buitenland te gaan.
gewoon voor jezelf leven en er zoveel mogelijk uithalenquote:Op zondag 4 juli 2021 16:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje de kunst inderdaad![]()
Ik ben ook zo fokking blij dat ik geen 25 meer benHet leven is wel een stuk leuker als je je niet meer druk over elke poep en scheet maakt
Noord-Brabant is ook wel een beetje buitenland.quote:Op zondag 4 juli 2021 16:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat was ook altijd mijn ding, ging het hier niet, dan lekker een jaartje ofzo bivakkeren in het buitenland...zou dat nog wel willen soms 🤔
waarom gaat dat nu niet?quote:Op zondag 4 juli 2021 16:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat was ook altijd mijn ding, ging het hier niet, dan lekker een jaartje ofzo bivakkeren in het buitenland...zou dat nog wel willen soms 🤔
Op zich wel hè? Is een hele andere wereld beneden de rivierenquote:Op zondag 4 juli 2021 16:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Noord-Brabant is ook wel een beetje buitenland.
Zo denk ik er ook wel over, niet zomaar alles best vinden.quote:Op zondag 4 juli 2021 16:46 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
gewoon voor jezelf leven en er zoveel mogelijk uithalen
Omdat ik toch een keer wat volwassener moet worden en moet dealen met mn leven hierquote:
nu viel het qua timing allemaal op zijn plek, behalve Corona danquote:Op zondag 4 juli 2021 16:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja maar dat kan ook je leven zijn tochquote:Op zondag 4 juli 2021 16:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Omdat ik toch een keer wat volwassener moet worden en moet dealen met mn leven hier
Achteraf gezien was het voor mij ook meer vluchtgedrag dan wat andersquote:Op zondag 4 juli 2021 16:49 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
nu viel het qua timing allemaal op zijn plek, behalve Corona dan
anders had ik het waarschijnlijk niet gedaan
Dit dus. Die ongemakkelijke plekjes horen ook gewoon bij het leven en kan je niet uitvlakken. Soms is het ook gewoon meer een decubitus doorlig wond maar ook dan gaat je leven gewoon doorquote:Op zondag 4 juli 2021 16:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je leeft maar een keer, zonde om er niet alles uit te halen en te dansen door zoiets als onzekerheid of verlegenheid of omdat je een paar stugge haartjes op een ongemakkelijk plekje hebt.
Eerlijk gezegd, is het vooral Eindhoven en Den Bosch wat superleuk is, de leukste, slimste en knapste mensen ook, de dorpen zijn een beetje boers, zodra ze "ons mam" gaan zeggen moet je je benen bij elkaar houden, Tilburg is al zwaar kut en zeikerig en iets teveel naar rechts is het helemaal rattenvergif maar hier is het echt de hemel en het neusje van de zalm wat betreft de Homo Sapiens op veel manieren hoorquote:Op zondag 4 juli 2021 16:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Op zich wel hè? Is een hele andere wereld beneden de rivieren
Ja, als alles 10+ jaar geleden goed was gegaan had ik nog steeds in het buitenland gewoond, maar ja, vind Nederland ook wel leuk hoor, gewoon zin soms om de boel de boel te latenquote:Op zondag 4 juli 2021 16:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar dat kan ook je leven zijn toch
mijn manager kwam eigenlijk met het idee om naar het buitenland te gaanquote:Op zondag 4 juli 2021 16:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Achteraf gezien was het voor mij ook meer vluchtgedrag dan wat anders
Dus Den Bosch of Eindhoven dan maarquote:Op zondag 4 juli 2021 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, is het vooral Eindhoven en Den Bosch wat superleuk is, de leukste, slimste en knapste mensen ook, de dorpen zijn een beetje boers, zodra ze "ons mam" gaan zeggen moet je je benen bij elkaar houden, Tilburg is al zwaar kut en zeikerig en iets teveel naar rechts is het helemaal rattenvergif maar hier is het echt de hemel en het neusje van de zalm wat betreft de Homo Sapiens op veel manieren hoor
ik heb dat gevoel bijna elke dagquote:Op zondag 4 juli 2021 16:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, als alles 10+ jaar geleden goed was gegaan had ik nog steeds in het buitenland gewoond, maar ja, vind Nederland ook wel leuk hoor, gewoon zin soms om de boel de boel te laten
Wat veel mensen niet beseffen is dat ze zichzelf meenemen naar het buitenland.quote:Op zondag 4 juli 2021 16:54 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
mijn manager kwam eigenlijk met het idee om naar het buitenland te gaan
Hahaha ik snap jequote:
Daar heb je echt weer helemaal gelijk inquote:Op zondag 4 juli 2021 16:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat veel mensen niet beseffen is dat ze zichzelf meenemen naar het buitenland.
En toch ben je 99 procent van de tijd vrolijk en verlicht je onze harten met je humor en je karakter.quote:
daar heb ik gelukkig weinig last van gehad, tijdens de break-up had ik alles wel onder controlequote:Op zondag 4 juli 2021 16:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat veel mensen niet beseffen is dat ze zichzelf meenemen naar het buitenland.
Terwijl haar hart in Thailand zit.quote:Op zondag 4 juli 2021 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En toch ben je 99 procent van de tijd vrolijk en verlicht je onze harten met je humor en je karakter.
En toch denk ik dat dat nog zwaar aan je kleeft?quote:Op zondag 4 juli 2021 16:57 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
daar heb ik gelukkig weinig last van gehad, tijdens de break-up had ik alles wel onder controle
ja dat ook wel :pquote:Op zondag 4 juli 2021 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En toch ben je 99 procent van de tijd vrolijk en verlicht je onze harten met je humor en je karakter.
denk het niet, ik ben niet mijn vorige relatiequote:Op zondag 4 juli 2021 16:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En toch denk ik dat dat nog zwaar aan je kleeft?
Mijn licht in donkere dagenquote:
Wat super lief! Ben bijna jaloers , hahahaquote:
Op FOK! posten is dan wel het beste wat je kunt doen om alles nog uit je leven te halen.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:02 schreef bitterbal het volgende:
maar heb wel elke dag sterk het gevoel dat ik mijn tijd echt aan het verspillen ben en het einde nadert
ja kloptquote:Op zondag 4 juli 2021 17:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op FOK! posten is dan wel het beste wat je kunt doen om alles nog uit je leven te halen.
quote:Op zondag 4 juli 2021 17:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat super lief! Ben bijna jaloers , hahaha
hij overdrijft hoor :pquote:Op zondag 4 juli 2021 17:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat super lief! Ben bijna jaloers , hahaha
Is toch lief als iemand je zo noemt!quote:
Heul nietquote:
quote:Op zondag 4 juli 2021 17:02 schreef bitterbal het volgende:
maar heb wel elke dag sterk het gevoel dat ik mijn tijd echt aan het verspillen ben en het einde nadert
Wat moet er anders dan?quote:Op zondag 4 juli 2021 17:02 schreef bitterbal het volgende:
?quote:Op zondag 4 juli 2021 17:07 schreef Ygritte het volgende:
LoL hoe lang staat er eigenlijk 'kuttopic' onder? Zie het nu pas
Valt wel mee hoorquote:Op zondag 4 juli 2021 17:07 schreef UitStraling het volgende:
GRMBL legt de lat hoog met mijn matige versierskillz.
Al ja-renquote:Op zondag 4 juli 2021 17:07 schreef Ygritte het volgende:
Dat was al toen ik een account aanmaaktequote:Op zondag 4 juli 2021 17:07 schreef Ygritte het volgende:
quote:
Ik heb wel zo'n moment gehad dat ik helemaal baalde van mijn werk. Baan opgezegd, leven overdacht, wat anders gezocht en toen weer ok. Zo gaat het eigenlijk met alles waar ik 'ontevreden' over ben. Nadenken hoe ik het anders zou willen of hoe het anders kan en dat 'gewoon' gaan doen. Vind ik soms best spannend, maar eigenlijk levert het altijd iets moois op.quote:
Uit je comfortzone gaan is achteraf gezien altijd wel positiefquote:Op zondag 4 juli 2021 17:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb wel zo'n moment gehad dat ik helemaal baalde van mijn werk. Baan opgezegd, leven overdacht, wat anders gezocht en toen weer ok. Zo gaat het eigenlijk met alles waar ik 'ontevreden' over ben. Nadenken hoe ik het anders zou willen of hoe het anders kan en dat 'gewoon' gaan doen. Vind ik soms best spannend, maar eigenlijk levert het altijd iets moois op.
Komt allicht omdat ik noooooooit zo ver naar beneden scrollquote:Op zondag 4 juli 2021 17:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rechtsonder, naast nieuw topic en aantal blz enzo
Ach het is niet eens het werk zelf maar het verplichte er van en het nutteloze.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb wel zo'n moment gehad dat ik helemaal baalde van mijn werk. Baan opgezegd, leven overdacht, wat anders gezocht en toen weer ok. Zo gaat het eigenlijk met alles waar ik 'ontevreden' over ben. Nadenken hoe ik het anders zou willen of hoe het anders kan en dat 'gewoon' gaan doen. Vind ik soms best spannend, maar eigenlijk levert het altijd iets moois op.
Hier heb je het eerder over gehad en eigenlijk pleeg ik ook zo te leven, bluf me wel door mijn eigen gecreëerde crisissen en kantelmomenten heen, leven compleet omgooien? ja prima, ik denk dat ik daar nog goed in ben als ik 90 ben.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
het ligt er natuurlijk aan waarover je ontevreden bentquote:Op zondag 4 juli 2021 17:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En toch ben je een aanpakker.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ach het is niet eens het werk zelf maar het verplichte er van en het nutteloze.
Oh maar ik ben wel heel erg voor iets doen wat 'nut' heeftquote:Op zondag 4 juli 2021 17:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet hoor?quote:Op zondag 4 juli 2021 17:13 schreef bitterbal het volgende:
zijn jullie ingelogd? Ik eb het niet staan?
daarom vind ik dat je zoveel mogelijk plezier in je werk moet hebben en je persoonlijk kunt ontwikkelen. Alleen kan niet iedereen dat.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik wel hoor, uiteindelijk gaat het om het loonstrookje, het plezier haal ik wel buiten mn werk .quote:Op zondag 4 juli 2021 17:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh maar ik ben wel heel erg voor iets doen wat 'nut' heeft![]()
Ik vind het gewoon heel fijn om iets op een bepaalde manier bij te dragen aan de samenleving. Nu is dat niet geheel toevallig ook soort van het werk wat ik doe. Ik wil wel ergens 'het verschil' maken.
Uitzichtloos werken om het werken zou ik niet kunnen.
Ik heb echt té vaak interne crisissen. Zodra ik iets 'kan' moet het weer op de kop of ga ik weer het leven overdenken totdat ik er weer uit benquote:Op zondag 4 juli 2021 17:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier heb je het eerder over gehad en eigenlijk pleeg ik ook zo te leven, bluf me wel door mijn eigen gecreëerde crisissen en kantelmomenten heen, leven compleet omgooien? ja prima, ik denk dat ik daar nog goed in ben als ik 90 ben.
Misschien is het een optie die ik recent heb aangevinkt, heb laatst wel wat met de instellingen lopen kloten.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:13 schreef bitterbal het volgende:
zijn jullie ingelogd? Ik eb het niet staan?
Uitzichtloos werken kan ik ook niet, maar een erg groot maatschappelijk nut heeft het bij mij ook niet. Ben blij dat ik er plezier in heb en ik nog steeds kan groeien daarin.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh maar ik ben wel heel erg voor iets doen wat 'nut' heeft![]()
Ik vind het gewoon heel fijn om iets op een bepaalde manier bij te dragen aan de samenleving. Nu is dat niet geheel toevallig ook soort van het werk wat ik doe. Ik wil wel ergens 'het verschil' maken.
Uitzichtloos werken om het werken zou ik niet kunnen.
Dat dus.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:15 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
daarom vind ik dat je zoveel mogelijk plezier in je werk moet hebben en je persoonlijk kunt ontwikkelen. Alleen kan niet iedereen dat.
Eeeuhm, jawel, zit hem in dat je niet te beroerd bent om kutwerk te zoeken, dat schoonmaakavontuur met de vuile onderbroeken, je voelt je nooit te min en dat is een goede eigenschap.quote:
Ik wordt daar echt heel ongelukkig van ondanks genoeg plezier naast mijn werkquote:Op zondag 4 juli 2021 17:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik wel hoor, uiteindelijk gaat het om het loonstrookje, het plezier haal ik wel buiten mn werk .
oh dat. Nee maar das dan ook omdat ik in de stress zitquote:Op zondag 4 juli 2021 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeeuhm, jawel, zit hem in dat je niet te beroerd bent om kutwerk te zoeken, dat schoonmaakavontuur met de vuile onderbroeken, je voelt je nooit te min en dat is een goede eigenschap.
Ik vind het veel sneuer, saaier en tragischer als iemand nooit interne crisissen heeft.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb echt té vaak interne crisissen. Zodra ik iets 'kan' moet het weer op de kop of ga ik weer het leven overdenken totdat ik er weer uit ben![]()
Maar gewoon geaccepteerd dat dat is wat ik dan kennelijk moet doen
Als je straks kunt verhuren dan scheelt het toch wel?quote:Op zondag 4 juli 2021 17:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat. Nee maar das dan ook omdat ik in de stress zit![]()
![]()
maar goed doe het wel ja
oh zit nu niet in de stress maar dat was toen ik mij had aangemeld bij helpling voor schoonmaak omdat ik nergens werd aangenomenquote:Op zondag 4 juli 2021 17:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je straks kunt verhuren dan scheelt het toch wel?
Oh ik totaal niet, ben ook nooit carrière belust geweest ofzo, ik werk voor het geld en dat ik daar leuke dingen mee kan doen, fuck het werk verderquote:Op zondag 4 juli 2021 17:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wordt daar echt heel ongelukkig van ondanks genoeg plezier naast mijn werk
Dit kan je bijna toepassen op alles. Gezondheid is misschien iets wat je niet kan veranderen maar als je 'gewoon' alle stoffen in je lichaam hebt die je nodig hebt en niet dagelijks lijdt onder psychische of lichamelijke pijnen kan je wel kiezen hoe je je daar onder wil voelen en hoe je dat wil accepteren.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:14 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
het ligt er natuurlijk aan waarover je ontevreden bent
*box*quote:Op zondag 4 juli 2021 17:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh ik totaal niet, ben ook nooit carrière belust geweest ofzo, ik werk voor het geld en dat ik daar leuke dingen mee kan doen, fuck het werk verder
Dat herinner ik me nog welquote:Op zondag 4 juli 2021 17:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh zit nu niet in de stress maar dat was toen ik mij had aangemeld bij helpling voor schoonmaak omdat ik nergens werd aangenomen![]()
dat ik bij die viezerik thuiskwam
Nou, dan ben ik ver van sneu en saaiquote:Op zondag 4 juli 2021 17:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind het veel sneuer, saaier en tragischer als iemand nooit interne crisissen heeft.
Sorry, maar jij gaat wél gewoon door met alle dingen die je overkomt. Je zit niet snel helemaal in zak en as.quote:
Ok dit bedoel ik, sommige mensen zouden in de put gaan zitten door zo'n ervaring en jij ziet de humor en de tragiek en de zelfspot er van in, toch?quote:Op zondag 4 juli 2021 17:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh zit nu niet in de stress maar dat was toen ik mij had aangemeld bij helpling voor schoonmaak omdat ik nergens werd aangenomen![]()
dat ik bij die viezerik thuiskwam
Komt misschien door de TTquote:Op zondag 4 juli 2021 17:21 schreef UitStraling het volgende:
Iedereen daalt langzaam af in een negatief levensbeeld, iemand nog een leuk verhaal?
ik doelde meer op mensen die heel erg naar anderen kijken en jaloers zijn. Zijn altijd wel mensen die beter verdienen, vaker op vakantie gaan, een groter huis hebben.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit kan je bijna toepassen op alles. Gezondheid is misschien iets wat je niet kan veranderen maar als je 'gewoon' alle stoffen in je lichaam hebt die je nodig hebt en niet dagelijks lijdt onder psychische of lichamelijke pijnen kan je wel kiezen hoe je je daar onder wil voelen en hoe je dat wil accepteren.
nee zak en as niet maar zonder dat jullie het door hebben ben ik er wel altijd mee in 'discussie' en tegelijkertijd heb ik ook fucking veel geluk gehad met wat mijn vader mij heeft kunnen nalaten. Denk dat het anders een ander verhaal wasquote:Op zondag 4 juli 2021 17:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Sorry, maar jij gaat wél gewoon door met alle dingen die je overkomt. Je zit niet snel helemaal in zak en as.
ja heb lachend daar schoongemaakt :pquote:Op zondag 4 juli 2021 17:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok dit bedoel ik, sommige mensen zouden in de put gaan zitten door zo'n ervaring en jij ziet de humor en de tragiek en de zelfspot er van in, toch?
Waarschijnlijk leef je dan niet echt.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind het veel sneuer, saaier en tragischer als iemand nooit interne crisissen heeft.
Je moet kijken naar wat je hebt en niet naar wat je niet hebt hè ?quote:Op zondag 4 juli 2021 17:23 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
ik doelde meer op mensen die heel erg naar anderen kijken en jaloers zijn. Zijn altijd wel mensen die beter verdienen, vaker op vakantie gaan, een groter huis hebben.
Heb wel geleerd om ik veel kan veranderen, uiteindelijk draait het om plezier in je leven hebben en wat invulling geven. Ik word heel depressief van in een sleur terecht komen bijvoorbeeld.
Mensen zonder interne crisissen posten waarschijnlijk ook niet in dit topicquote:Op zondag 4 juli 2021 17:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laatste cadeautje aan zijn mooie lieve springerige dochter.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee zak en as niet maar zonder dat jullie het door hebben ben ik er wel altijd mee in 'discussie' en tegelijkertijd heb ik ook fucking veel geluk gehad met wat mijn vader mij heeft kunnen nalaten. Denk dat het anders een ander verhaal was
geld van mijn ouders hoef ik het niet van te hebben. Misschien dat ik daarom ook vaak wat extra's voor mezelf gedaan heb om te komen waar ik nu benquote:Op zondag 4 juli 2021 17:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee zak en as niet maar zonder dat jullie het door hebben ben ik er wel altijd mee in 'discussie' en tegelijkertijd heb ik ook fucking veel geluk gehad met wat mijn vader mij heeft kunnen nalaten. Denk dat het anders een ander verhaal was
FOK! zou geen bestaansrecht hebben.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mensen zonder interne crisissen posten waarschijnlijk ook niet in dit topic
Ohhh dat moet je ook helemaal niet doen. Gras is ergens anders ook altijd wel groenen (denk je).quote:Op zondag 4 juli 2021 17:23 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
ik doelde meer op mensen die heel erg naar anderen kijken en jaloers zijn. Zijn altijd wel mensen die beter verdienen, vaker op vakantie gaan, een groter huis hebben.
Heb wel geleerd om ik veel kan veranderen, uiteindelijk draait het om plezier in je leven hebben en wat invulling geven. Ik word heel depressief van in een sleur terecht komen bijvoorbeeld.
dat wordt doorlopenquote:Op zondag 4 juli 2021 17:26 schreef LTVDK het volgende:
Kut, over crisissen gesproken, ik moet nog boodschappen doen en de AH gaat over een half uur dicht
Hollen!quote:Op zondag 4 juli 2021 17:26 schreef LTVDK het volgende:
Kut, over crisissen gesproken, ik moet nog boodschappen doen en de AH gaat over een half uur dicht
mij lukt dat, alleen een vriendin van mij bokst steeds op tegen anderen en kan maar niet gelukkig zijn met wat ze heeft. Slechte eigenschap.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Je moet kijken naar wat je hebt en niet naar wat je niet hebt hè ?
nou nou nou nouquote:Op zondag 4 juli 2021 17:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Werd eens tijd dat die luie kut in beweging komt.
Is wel echt een kuteigenschap om te hebben ja, blij dat ik zo niet ben, ben ook niet super materialistisch ingesteld, ben met weinig tevredenquote:Op zondag 4 juli 2021 17:27 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
mij lukt dat, alleen een vriendin van mij bokst steeds op tegen anderen en kan maar niet gelukkig zijn met wat ze heeft. Slechte eigenschap.
Denk dat je altijd voor jezelf moet leven; niet om een beeld van anderen te bevestigen. Sommige mensen die willen het liefst iedereen pleasen in wat ze doen.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohhh dat moet je ook helemaal niet doen. Gras is ergens anders ook altijd wel groenen (denk je).
Ik ken er genoeg die het voor de buitenwereld fantastisch doen naar allerlei maatstaven maar diep ongelukkig zijn omdat ze ook alleen maar in een keurslijf zitten.
Ik kies ook altijd voor plezier en genieten van het leven
Beetje belegen en bescheten dogma maar je moet eerst met jezelf gelukkig zijn voordat je een ander wat plezier en geluk kunt gunnen.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:27 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
mij lukt dat, alleen een vriendin van mij bokst steeds op tegen anderen en kan maar niet gelukkig zijn met wat ze heeft. Slechte eigenschap.
Waar woon jij dat de appie al om 18:00 sluit joh ???quote:Op zondag 4 juli 2021 17:26 schreef LTVDK het volgende:
Hier sluit ie om 5 uurquote:Op zondag 4 juli 2021 17:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
Was
[..]
Waar woon jij dat de appie al om 18:00 sluit joh ???
Hier om 22:00quote:
Ik kan er heel moe van worden bij die vriendin.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is wel echt een kuteigenschap om te hebben ja, blij dat ik zo niet ben, ben ook niet super materialistisch ingesteld, ben met weinig tevreden
Daar wordt je heel ongelukkig van en heb je ook alleen jezelf maar mee. Kan je uiteindelijk jezelf voor de kop slaan dat je daar zo veel gewicht aan hebt gehangenquote:Op zondag 4 juli 2021 17:27 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Oh..wat erg...doe mij dan maar een ander soort zwarte kousenquote:
Grote steden hè? Zoals het hoortquote:
Snap ik! Heb dat soort mensen gelukkig niet in mijn omgevingquote:Op zondag 4 juli 2021 17:31 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Ik kan er heel moe van worden bij die vriendin.
Die ene?quote:Op zondag 4 juli 2021 17:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh..wat erg...doe mij dan maar een ander soort zwarte kousen
Vriend van me had zo'n ideaalplaatjequote:Op zondag 4 juli 2021 17:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daar wordt je heel ongelukkig van en heb je ook alleen jezelf maar mee. Kan je uiteindelijk jezelf voor de kop slaan dat je daar zo veel gewicht aan hebt gehangen![]()
Maar goed, dat moet je wel eerst zelf doorhebben
Ja die jaquote:
Ik ken er ook een paar die maar alles doen om het plaatje kloppend te krijgen.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend van me had zo'n ideaalplaatjeSlechte relatie, maar wel bezig met kinderen omdat anderen al kinderen hadden. Achteraf kwam het goed uit dat ze niet zwanger werden en toen maar uit elkaar gingen.
Er zou eigenlijk een mechanisme moeten zijn dat je in een slechte relatie geen baby uitpoept maar een braakbal.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend van me had zo'n ideaalplaatjeSlechte relatie, maar wel bezig met kinderen omdat anderen al kinderen hadden. Achteraf kwam het goed uit dat ze niet zwanger werden en toen maar uit elkaar gingen.
Echt hè, sommige mensenquote:Op zondag 4 juli 2021 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn houten gans is een vijfliter champagnefles.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ken er ook een paar die maar alles doen om het plaatje kloppend te krijgen.
Krijg je een beetje van die figuren met van die houten ganzen in de vensterbank 'want die heeft de buurvrouw ook'
Geniaalquote:Op zondag 4 juli 2021 17:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn houten gans is een vijfliter champagnefles.
Wel een Dom Perignon mag ik dan hopen tochquote:Op zondag 4 juli 2021 17:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 juli 2021 17:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ken er ook een paar die maar alles doen om het plaatje kloppend te krijgen.
Krijg je een beetje van die figuren met van die houten ganzen in de vensterbank 'want die heeft de buurvrouw ook'
Je hoeft het ook niet te drinken, beetje over die tieten van je heen en gaanquote:Op zondag 4 juli 2021 17:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
Vind champagne eigenlijk niet te zuipen![]()
wat nutteloosquote:Op zondag 4 juli 2021 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet te drinken, beetje over die tieten van je heen en gaan
Hahaha, champagneshowers mag welquote:Op zondag 4 juli 2021 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
champagne plakt best welquote:Op zondag 4 juli 2021 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 juli 2021 17:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
Vind champagne eigenlijk niet te zuipen![]()
Komt vanzelf welquote:Op zondag 4 juli 2021 17:43 schreef UitStraling het volgende:
Ik probeer hier een beetje theSlowRush los te krijgen, help eens mee jongens en meisjes van Fogueville.
Heb je het wel over champagne nu?quote:Op zondag 4 juli 2021 17:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het plakt en het prikt als een malle in je ogen
Als het goed is welquote:
quote:Op zondag 4 juli 2021 17:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het plakt en het prikt als een malle in je ogen
Is die van jou?quote:
Daar ben ik wel master inquote:
Thanks voor het delen van die mental imagequote:Op zondag 4 juli 2021 17:50 schreef UitStraling het volgende:
Ik had een ex en die vertelde me ooit haar champagneflesverhaal, die hadden iemand extra's mee naar huis genomen in een dronken bui maar die was nogal klein bedeeld maar wel ontzettend lief en aardig maar gelukkig hadden ze een lege fles champagne dus het was nog best wel leuk en goed gekomen........als je dat hoort van iemand waar je verliefd op bent dan beitelen dat soort verhalen zich wel in je brein voor levenslang
quote:Op zondag 4 juli 2021 17:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Thanks voor het delen van die mental image
quote:Op zondag 4 juli 2021 17:50 schreef UitStraling het volgende:
Ik had een ex en die vertelde me ooit haar champagneflesverhaal, die hadden iemand extra's mee naar huis genomen in een dronken bui maar die was nogal klein bedeeld maar wel ontzettend lief en aardig maar gelukkig hadden ze een lege fles champagne dus het was nog best wel leuk en goed gekomen........als je dat hoort van iemand waar je verliefd op bent dan beitelen dat soort verhalen zich wel in je brein voor levenslang
Waar heb je die fles vandaan?quote:Op zondag 4 juli 2021 17:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 juli 2021 17:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Waar heb je die fles vandaan?
Als je een lekker gezond joie de vivre leven hebt dan zorgt je lichaam voor je tot je dertigste als je geluk hebt, daarna is het andersom en moet je voor je lichaam zorgen.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:57 schreef Ama het volgende:
Voel me al de hele week een oud wijf met mijn rug.
In een dorp waar het tot een paar jaar geleden ondenkbaar was dat die überhaupt op zondag open mochtquote:Op zondag 4 juli 2021 17:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
Was
[..]
Waar woon jij dat de appie al om 18:00 sluit joh ???
Ik weet wel vrij zeker dat het gewoon een hormonending is op dit moment.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je een lekker gezond joie de vivre leven hebt dan zorgt je lichaam voor je tot je dertigste als je geluk hebt, daarna is het andersom en moet je voor je lichaam zorgen.
Dat klinkt weer een beetje naar.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet wel vrij zeker dat het gewoon een hormonending is op dit moment.
zou ik echt niet kunnen wonenquote:Op zondag 4 juli 2021 18:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In een dorp waar het tot een paar jaar geleden ondenkbaar was dat die überhaupt op zondag open mocht
Zo zou ik nooit in een stad kunnen wonenquote:
Heerlijkquote:
Applausje voor jezelf?quote:
quote:Op zondag 4 juli 2021 18:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heerlijk [ afbeelding ]
Ik ga elke vrijdag heel lekker op deze gasten![]()
https://www.tiktok.com/@:(...)413674298630?lang=en
Heerlijk fout
moet nog kijken naar zon uv lampquote:Op zondag 4 juli 2021 18:20 schreef Ygritte het volgende:
Wanneer je je nagellak vernachelt omdat je niet kan wachten...
3 nagels verneukt [ afbeelding ]
Boks.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:57 schreef Ama het volgende:
Voel me al de hele week een oud wijf met mijn rug.
KSC, de ouwe wijven retraitequote:
Wat heb jij?quote:Op zondag 4 juli 2021 18:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die heb ik, maar ff geen zin in gel... morgen/ overmorgen weer er af... jeej...
quote:Op zondag 4 juli 2021 18:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maken op elke vrijdag mijn weekendComputer uit, dansje aan [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
De weekendspecial Tomatensoep met een vleugje nagellakquote:Op zondag 4 juli 2021 18:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat heb jij?
Voor mij is wel handig want o werk gaat normale nagellak er snel af hier
Alles van OPIquote:Op zondag 4 juli 2021 18:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat heb jij?
Voor mij is wel handig want o werk gaat normale nagellak er snel af hier
Er was een tijd dat ik iedere vrijdag zes flesjes OPI mee naar huis nam. zelden iemand zo blij en gelukkig gezien.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alles van OPI![]()
En neeeee niet alle lakjes
Het was toch Allez OPI-OMIquote:Op zondag 4 juli 2021 18:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alles van OPI![]()
Beetje overdreven veel wel.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er was een tijd dat ik iedere vrijdag zes flesjes OPI mee naar huis nam. zelden iemand zo blij en gelukkig gezien.
Ik heb nog Hema lakjes van ruim tien jaar geleden liggen en die lakken nog primaquote:
hmm wat prijzigquote:Op zondag 4 juli 2021 18:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alles van OPI![]()
Blijft ook wel lang zitten, vooral voor een goedkoop nagellakje. Ohja weet alweer waarom ik nooit meer lak, vergeet steeds een nieuwe topcoat te halen.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog Hema lakjes van ruim tien jaar geleden liggen en die lakken nog primaleuke kleurtjes ook, hebben ze niet meer.
i can imaginequote:Op zondag 4 juli 2021 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er was een tijd dat ik iedere vrijdag zes flesjes OPI mee naar huis nam. zelden iemand zo blij en gelukkig gezien.
Ik vind zelf 1 wel voldoende.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:29 schreef CherryLips het volgende:
Leuke zonnebrillen gezien bij de Hema
Maar hoeveel heeft een mens er nodig
Bij gel wel als je wil dat het goed blijft zitten en niet na 2x rood denkt 'god hoe kom ik toch aan die rokersnagels'quote:Op zondag 4 juli 2021 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm wat prijzig
moet je altijd zon basecoat doen?
ik had vroeger een lade vol. Nu nog maar een paar.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alles van OPI![]()
Hier heb ik echt geen geduld voor.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij gel wel als je wil dat het goed blijft zitten en niet na 2x rood denkt 'god hoe kom ik toch aan die rokersnagels'
Komt meestal uit op base - lak - lak - top
zeg ik nietquote:Op zondag 4 juli 2021 18:29 schreef CherryLips het volgende:
Meerdere, sowieso in de auto al minstens 1 of 2quote:Op zondag 4 juli 2021 18:29 schreef CherryLips het volgende:
Verwar jouw UI steeds met die van mschol. Vond het al wat vreemd dat hij post over nagellakquote:Op zondag 4 juli 2021 18:30 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
ik had vroeger een lade vol. Nu nog maar een paar.
Ik officieel ook maar draag er maar 1. Heb zelfs een Thunderdome zonnebril.quote:
maar doen doe je basis , drogen, lak , drogen, lak drogen en dan coat ,drogen?quote:Op zondag 4 juli 2021 18:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij gel wel als je wil dat het goed blijft zitten en niet na 2x rood denkt 'god hoe kom ik toch aan die rokersnagels'
Komt meestal uit op base - lak - lak - top
Oh maar ben na een week de kleur toch wel zat.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beter wel want dan blijft je lak twee keer zo lang mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |