SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb vorig jaar grof weggedonderd. Deed wel een beetje pijn.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:30 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
ik had vroeger een lade vol. Nu nog maar een paar.
Ik heb ook in die tijd geleefd ooitquote:Op zondag 4 juli 2021 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er was een tijd dat ik iedere vrijdag zes flesjes OPI mee naar huis nam. zelden iemand zo blij en gelukkig gezien.
Ik heb er een voor in de auto maar het was de bedoeling dat ik hem dan in de auto laat liggen. Maar ik heb m op dus neem hem steeds mee naar binnen. En dan de volgende keer in de auto "kut zonnebril vergeten".quote:Op zondag 4 juli 2021 18:31 schreef LTVDK het volgende: [..] Meerdere, sowieso in de auto al minstens 1 of 2
Voorheen altijd een stuk of 3. Nu een dure, wel een beetje afgeleerd om er op te zitten.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:29 schreef CherryLips het volgende: Leuke zonnebrillen gezien bij de Hema
Maar hoeveel heeft een mens er nodig
![]()
Jup, maar drogen is maar 30 seconden onder de lampquote:Op zondag 4 juli 2021 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar doen doe je basis , drogen, lak , drogen, lak drogen en dan coat ,drogen?
ik val meestal toch terug op dezelfde kleuren. Dus nu er maar een paar in huis. Doe ze me zelf altijd cadeau als ik jarig benquote:Op zondag 4 juli 2021 18:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar grof weggedonderd. Deed wel een beetje pijn.
Nu alleen nog gel, gewone van OPI en een paar van die mini's van Herome want die zijn ook lekker snel weer op
Oh ik laat gellak altijd zitten tot het uitgegroeid is.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh maar ben na een week de kleur toch wel zat.
En was 1 laag nak niet voldoende?quote:Op zondag 4 juli 2021 18:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jup, maar drogen is maar 30 seconden onder de lamp
Hé watquote:Op zondag 4 juli 2021 18:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ik laat gellak altijd zitten tot het uitgegroeid is.
Was verrekte handig ergens wel.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook in die tijd geleefd ooit
Ik denk dat je overal in de wereld zonnebrillen van mij kan vindenquote:Op zondag 4 juli 2021 18:37 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Voorheen altijd een stuk of 3. Nu een dure, wel een beetje afgeleerd om er op te zitten.
Daarom dus 2 in de autoquote:Op zondag 4 juli 2021 18:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er een voor in de auto maar het was de bedoeling dat ik hem dan in de auto laat liggen. Maar ik heb m op dus neem hem steeds mee naar binnen. En dan de volgende keer in de auto "kut zonnebril vergeten".
I have no shame... met openen en niet openen overigensquote:Op zondag 4 juli 2021 18:37 schreef Ama het volgende:
Maar als het te lang duurt bij mij moet je ook gerust nieuwe openen hoor, soms zie ik het niet en denk ik hey wat zijn jullie stil.
Helemaalquote:Op zondag 4 juli 2021 18:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ik laat gellak altijd zitten tot het uitgegroeid is.
Gewoon 1 hele lelijke in het dashboardkastje gooien als reservebrilquote:Op zondag 4 juli 2021 18:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ook dan heb ik snel 0 in de auto
O ik dacht tot hij helemaal uitgegroeid was na een jaarquote:Op zondag 4 juli 2021 18:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Na 2 à 3 weken als er teveel ruimte tussen te lak en je nagelriempje.
Een bril van 170 euro zal ik niet zo snel ergens laten slingeren.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat je overal in de wereld zonnebrillen van mij kan vindenVoornamelijk bij terassen, kleedhokjes, achtbanen en water
Heb ik ook wel beetje. Daarom ga ik tegenwoordig sowieso met een lijstje naar de Action.quote:
Gaat sneller dan je denkt hoor.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik dacht tot hij helemaal uitgegroeid was na een jaar
Daarom heb ik geen dure zonnebrillen.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:41 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Een bril van 170 euro zal ik niet zo snel ergens laten slingeren.
quote:
die van mij laat ik ook niet slingeren hahaquote:Op zondag 4 juli 2021 18:41 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 juli 2021 18:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik dacht tot hij helemaal uitgegroeid was na een jaar
Vorig jaar augustus nagels gelakt, pas ergens in januari eraf gehaaldquote:Op zondag 4 juli 2021 18:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gaat sneller dan je denkt hoor.
Tenzij teennagels, dat zit over 100 jaar nog goed.
Dat doe ik meestal met gel ook. Heb ik iets wat echt mega niet bij outfit past of niet gepast is in situatie lak ik ook nog wel eens met gewone erover.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Na 2 à 3 weken als er teveel ruimte tussen te lak en je nagelriempje.
Aceton en dan lekker wrappenquote:Op zondag 4 juli 2021 18:41 schreef bitterbal het volgende:
Wat heb je nodig om die gellak er weer af te krijgen?
quote:
quote:Op zondag 4 juli 2021 18:41 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Mooi hè?quote:Op zondag 4 juli 2021 18:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet wel wat ik cadeau moet geven nu.
waarom ben je weer een dag extra weg, maaarrr hier heb ik een limited edition kleur.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:42 schreef UitStraling het volgende:
Kijk daar ligt een kuikentje te sterven, ooooooh wat zielig maarrrrrrrr er is een nieuwe OPI kleur uit dus fuck dat kuikentje en wooohoeeeeee sop sop sop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |