Is wel geilquote:Op zondag 4 juli 2021 15:07 schreef Mikeytt het volgende:
Dit kun je toch niet sletterig vinden?
[ afbeelding ]
Nee dit is gewoon classy en stijlvol maar denk dat het gezien wordt als riskant om te dragen =(quote:Op zondag 4 juli 2021 15:07 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
@Naardegallemiezen , thoughts?quote:Op zondag 4 juli 2021 15:10 schreef IceCreamSandwich het volgende:
[..]
Nee dit is gewoon classy en stijlvol maar denk dat het gezien wordt als riskant om te dragen =(
Dit is wel een luek meisje.quote:Op zondag 4 juli 2021 15:07 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Nee dat is @IceCreamSandwichquote:Op zondag 4 juli 2021 15:49 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ja dat klopt!
Is @:verbruikersnaam dan mijn rare oom???
@IceCreamSandwich kan het wel hebbenquote:Op zondag 4 juli 2021 16:48 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je er bij aantrekt en wie het aantrekt
Dat zou je denken. In de winter draag ik regelmatig dit soort laarzen in combinatie met kleding uit de foto en alsnog zijn er wel altijd mensen te vinden die je met een aparte blik aankijken. Jammer, het zijn geweldige laarzen waar je bij koude temperaturen skisokken onder kunt doen.quote:Op zondag 4 juli 2021 15:07 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Picsquote:Op zondag 4 juli 2021 18:07 schreef 01100101 het volgende:
[..]
Dat zou je denken. In de winter draag ik regelmatig dit soort laarzen in combinatie met kleding uit de foto en alsnog zijn er wel altijd mensen te vinden die je met een aparte blik aankijken. Jammer, het zijn geweldige laarzen waar je bij koude temperaturen skisokken onder kunt doen.
quote:Op zondag 4 juli 2021 15:07 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
En bloedje geilquote:Op zondag 4 juli 2021 18:07 schreef 01100101 het volgende:
[..]
Dat zou je denken. In de winter draag ik regelmatig dit soort laarzen in combinatie met kleding uit de foto en alsnog zijn er wel altijd mensen te vinden die je met een aparte blik aankijken. Jammer, het zijn geweldige laarzen waar je bij koude temperaturen skisokken onder kunt doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |