Waarom nou tochquote:Op woensdag 14 juli 2021 19:06 schreef NicolasJoy het volgende:
Het is zo ver!
"Waaaaaarom?" op alles!
Als Bas het nog niet op tijd kan aangeven dan is hij er misschien gewoon nog niet klaar voor. Dat hadden we met L ook, hij kon al een jaar op de wc plassen (klokzindelijk) maar op tijd aangeven dat hij heen moest lukte niet. Als hij al iets zei dan was dat op het moment dat hij begon te plassen dus dat gaf alleen maar een hoop frustratie.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:06 schreef douche-eendje het volgende:
Wat fijn Elleska!
Gisteren wcbrilverkleiners gekocht, Bas gaat nu met heel veel plezier. Vanmorgen heeft hij zelfs z'n pop uitgekleed en meegenomen naar de wc. Zelf aangeven dat hij moet is nog wel een ding merk ik, dus wij blijven voorlopig wel even nog bezig met de luiers.
Soms blijft het wel lastig zo vooruit te denken als ze weer eens 15 minuten bezig zijn met één schoen...quote:Op maandag 19 juli 2021 10:34 schreef Takkie88 het volgende:
Smelt van die foto’s NJ![]()
Herkenbaar dat alles zelf willen doen @:NicolasJoy!
Duurt 6x zo lang maar op een dag levert het tijd op![]()
Zelf aankleden, zelf schoenen aandoen (strak trekken mag ik gelukkig wel doen), zelf de deur open en dicht doen (inclusief slot), zelf drinken inschenken etc.
Ze heeft ook al bedacht dat ze straks zelf, zonder papa of mama, haar zusje gaat wassen/aankleden/flesje geven![]()
Ik vind het wel mooi om te zien hoe ze groeien in die zelfstandigheid. Ze wordt zo snel ‘groot’ ineens en tegelijkertijd kruipt ze nog vaak lekker bij me om te knuffelen.
Met haar verjaardag is ze eigenlijk amper bezig. Ze ‘weet’ dat ze over 3 weken jarig is en meldt dat ze dan taart gaat eten. Verder eigenlijk niet.
Oh, die klinkt ook aardig bekend jaquote:Op maandag 19 juli 2021 12:46 schreef PKM het volgende:
Oh ja de "Nee ik wou dat doen!!" komt bij ons ook vaak voorbij. Vooral wanneer hij toch al zit te treuzelen.![]()
Oh, ik ga alleen maar meer van Pitbull genieten als ie straks op school zit hoorquote:En toch probeer ik maar van hem te genieten, nog maar een half jaar totdat hij naar school mag.
We steken hem in bed tussen 21u45 en 22u00. Dan duurt het 20 min. vooraleer hij in slaap valt maar dat is vaak maar van korte duur. Tegen 23u00 is hij steeds wakker. Zo ook vannacht weer! Hij heeft dan nog anderhalf uur tussen ons in geslapen.quote:Op maandag 19 juli 2021 12:33 schreef PKM het volgende:
@:einzeinz helpt het als hij gelijk al de nacht bij jullie kan beginnen?
En 22:00 slapen, hoe laat leg je hem dan op bed?
Heb je de ruimte om een paar dagen vrij te nemen? Het lijkt me goed om deze situatie even te "resetten". Ga langs een arts, laat medische dingen uitsluiten en ga dan inzetten op meer slaap, want dit klinkt echt als ongezond weinig, en oververmoeide kinderen slapen weinig (hoe contraproductief dat ook isquote:Op dinsdag 20 juli 2021 05:25 schreef einzeinz het volgende:
[..]
We steken hem in bed tussen 21u45 en 22u00. Dan duurt het 20 min. vooraleer hij in slaap valt maar dat is vaak maar van korte duur. Tegen 23u00 is hij steeds wakker. Zo ook vannacht weer! Hij heeft dan nog anderhalf uur tussen ons in geslapen.
Om 1u30 was hij weer wakker en meneer zijn slaap zat er al weer op. Hij is van 1u30 wakker tot nu (5u30) en dat al voor de 3de dag op rij.
Ik heb niet alles gelezen, maar heb je paracetamol geprobeerd? Misschien heeft hij pijn? Dan kan je dat in ieder geval uitsluiten… Dit is voor niemand leuk natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:09 schreef einzeinz het volgende:
Hij is om 21u30 naar zijn bed gegaan, we zijn nu 22u09. Hij staat al meer dan een half uur rechtop te krijsen. We weten ff ook niet meer wat er aan de hand is.
We hebben hem de hele tijd uitgeput door te gaan wandelen, spelen, ...
Hij valt NIET in slaap. Hij is ook naar z'n oma en opa geweest in de hoop dat hij daar vanmiddag zou slapen maar buiten die 20min. slaap heeft hij verder ook niet meer geslapen.
Mijn kind leeft al 4 dagen op een paar uur slaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |