Haha, dat merk je dan wel eens aan het gesprek inderdaad. Zo’n verslag waardoor je weet dat ze extra opgelet hebbenquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:33 schreef twist02 het volgende:
Oh brrr, dat klinkt heftig ja!
Gelukkig herstellen ze vaak snel, die kleintjes.
Loopfiets is hier ook echt een hit ja, al tijden. In het begin ook vooral lopen met zo'n plastic fietsje tussen z'n beentjesmaar inmiddels is het echt een racemonster, vooral van het bergje naast ons huis
Een van de leidsters bij de peuters sprak me vorige week aan, of Pitbull thuis ook "zo van het sorteren was, en alles netjes op een rijtje leggen enzo". Uhh ja, neurotische trekjes hebben we hier allemaal wel ja
En waar hij thuis mee speelde, en dat hij soms een beetje vastloopt qua praten, maar dat het vooral "heel goed gaat, en niks om ons zorgen over te maken".
Geen idee waar ze precies naartoe wildemaar ik vermoed dat ze een observatie momentje hebben gehad ofzo
104cm is inderdaad de lengte van een gemiddelde 4 jarige dus niet zo heel raar dat dat de eerste inschatting is maar heel herkenbaar die opmerkingen en ook het overschatten. L heeft kledingmaat 104/110 en schoenmaat 28/29 (leeft op grote voetquote:Op donderdag 8 juli 2021 03:07 schreef aapieannie het volgende:
Gelukkig rent en springt hij alweer 1inamelon! Geeft hem groor gelijk dat de zandbak nog even de veilige keuze is voor nu![]()
Ceviche Vincent en Jeremy worden in oktober 3 en beginnen nu net een beetje beter te kletsen. Er komt nu dagelijks wel een nieuw woordje bij, en een kort gesprekje is ook wel mogelijk. Ze begrijpen alles wat we van ze vragen en voeren kleine opdrachtjes moeiteloos uit. Met 2.5 hadden we een belafspraak met het cb over de spraak omdat ze bij de tweejaar afspraak nog maar weinig zeiden.
Wel lastig eigenlijk, peuters die er qua lengte uitzien als bijna 4 jarigen, maar nog niet zoveel en duidelijk praten. Ik krijg regelmatig de vraag of ze niet naar school moeten en zie mensen echt schrikken als ik zeg dat ze twee zijn. Ik heb zelf niet het idee dat ze extreem groot zijn, ze dragen nu beide maat 104 en hebben schoenmaat 25/25.
Het laat praten zit hier trouwens wel bij vriend in de familie, een van zijn ooms was al 4 toen hij oas echt begon te praten..
Ja, dat herinner je je goed. Het blijft daardoor ook wat scheef lopen, want Mars groeit wel gewoon zoals het hoort te gaan.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 00:57 schreef aapieannie het volgende:
Twix is een kleintje ja, maar dat heeft een oorzaak toch dacht ik mij te herinneren?
Ik heb een overtuigd rechtshandig kind ( oudste) een overtuigd linkshandig kind ( oudste van tweeling) en een nog zonder voorkeurshand maar die vind kleuren en verven ook stom ( jongste van tweeling)
Tweeling lijkt verder ook voor geen meter op elkaar, Vincent zijn haar is stijl en blond, Jeremy heeft krullen en is donkerder blond. Vincent heeft blauwe ogen en Jeremy bruine. En Jeremy heeft een bril en die heeft Vincent niet, al pakt hij soms wel Jeremy zijn bril af en staat het wel mega stoer bij hem haha! Hij valt redelijk vaak over niks dus ben benieuwd of hij uiteindelijk ook een bril moet.
Dat is toch gewoon ook wat ze overnemen en heeft toch niet perse met genen te maken?quote:Op maandag 12 juli 2021 10:33 schreef exode het volgende:
Beide kinderen hebben mijn humor en open houding naar andere mensen. Toch knap zonder mijn genenOh en B heeft een licht Brabants accent, dus dat is echt kopieer gedraag. (ik kom oorspronkelijk uit Brabant)
B heeft nu in de zomer wat sproetjes en ik zit onder de sproeten. 'Heb ik van jou mama!' zo lief.
Ja, vandaar dat ik kopieergedrag zegquote:Op maandag 12 juli 2021 13:22 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon ook wat ze overnemen en heeft toch niet perse met genen te maken?
Ook, maar die neemt ie dan weer vooral over van mijn familie. Aan mij hoor je het niet echt meer.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:28 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Oww dacht dat je dat zeo over het accent
Is Banaan weer een beetje opgeknapt?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:59 schreef PKM het volgende:
Banaan is sinds gisteren zo ziek als een hond. Koorts en diaree vooral en beetje keelpijn/oorpijn.
Zat ik hem vanochtend te voeren terwijl hij op schoot zat, kotste hij ons allebei zo onder. Mijlpaal.![]()
Ik vond het al gek dat hij van die kleine hapjes nam en niet slikte. Hier leer je van.![]()
Hij is sowieso niet vaak ziek en ik had dus ook geen flauw idee hoe ik het doen moest. Beschuit werd geweigerd, een stuk appel bleef er gelukkig toch maar in.
Hij deed zelfs twee(!!) dutjes op de bank. Ik stond versteld, hij heeft nog nooit zelfstandig een dutje gedaan.
Eind van de dag was hij wat opgeknapt en zat ontzettend lief met zijn zusje te spelen.
Een beetje. De koorts is voorbij maar hij poept 30x per dag. 40x als je de nacht ook mee telt.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:20 schreef 1inamelon het volgende:
[..]
Is Banaan weer een beetje opgeknapt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |