Is wel weer mooi geweest jaquote:Op zondag 4 juli 2021 00:09 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Dat niet. Heb wel gevraagd om anonimisering.
Jij bent butquote:
Er gebeurde dus niks.quote:Op zondag 4 juli 2021 00:50 schreef Fcu030 het volgende:
20 jaar geleden ging ik een keer naar het openluchtmuseum en wat daar gebeurde is nog steeds een mysterie.
De absentie van iets is niet helemaal waar ik aan zat te denken.quote:
Vertel.quote:Op zondag 4 juli 2021 00:57 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
De absentie van iets is niet helemaal waar ik aan zat te denken.
Het is wel iets. Veel meer kan ik er ook niet van maken, ik heb trek in pizza.quote:
Ga slapen kutquote:Op zondag 4 juli 2021 03:22 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Het is wel iets. Veel meer kan ik er ook niet van maken, ik heb trek in pizza.
Emotiondingesquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja kweenie, wie begon er nou met een verkapte kijk-mij-eens-intelligent-zijn-post. Ik niet.
Zeker omdat Erikssen voor dood neerviel en daar onsmakelijke grappen over werden gemaakt door een zekere voormalige mod.quote:
Problem?quote:Op zondag 4 juli 2021 00:44 schreef Makrelis het volgende:
Even over nagedacht:
Wanneer ik twee keer in één post het woord 'kanker' voorbij zie komen krijg ik een déjà vu. Het wordt gebezigd alsof dat normale spreek- of schrijftaal is. Schijnbaar naar mij is het een onvermogen tot een beschaafde uitdrukking tot ongenoegen.
We kunnen best tekeer gaan hier in de SC, prima, echter, alstu-allemaalblieft: houd het beschaafd.
Het blijft maar doorgaan. Ook lak aan admins min of meer. Ik vind dat respectloos. Dat gaat niet om mij (ik ben alles gewend in R'dam). Dit is een openbaar forum.
Ik heb gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |