We? Alsof jjij überhaubt stemrecht zou krijgen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:54 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Mogen we hermann uit het topic stemmen?
lolquote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:08 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Mhm, twintig jaar geleden misschien.
Voordeel is wel dat je haar gewoon echt goed te grazen kan nemen in alle mogelijke standjes en gaten, het valt toch niet op als ze wat moeilijk loopt de volgende dag.
Heb je geen wanhopige Thaise vrouwen waar je aan moet zitten ofzo?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:08 schreef Makrelis het volgende:
[..]
We? Alsof jjij überhaubt stemrecht zou krijgen..
Thais nee.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:09 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Heb je geen wanhopige Thaise vrouwen waar je aan moet zitten ofzo?
Is ze ook. Gaat m.i. meer om uitstraling etc en dat heeft ze nog wel. Liever dat dan nep en strak getrokken.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
lol
Ik vind Sophie Hermans opzich best knappe vrouw
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
lol
Ik vind Sophie Hermans opzich best knappe vrouw
In Thailand weten ze wel raad met plastische chirurgie jaquote:
Borsten aanmeten kunnen ze wel, piemels verwijderen ho maar.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Thailand weten ze wel raad met plastische chirurgie ja
Kablam hakken ze zo je pielemuis in twee!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Indd, loopt genoeg plastic rond daar. Wil niet zeggen dat ze allemaal zo zijn.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou je als FOK!-user alsnog een acceptabele 15 cm over.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kablam hakken ze zo je pielemuis in twee!
En wat zou je met het overgebleven segment doen dan?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou je als FOK!-user alsnog een acceptabele 15 cm over.
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En wat zou je met het overgebleven segment doen dan?
quote:
Spuugje erop en gaanquote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:34 schreef Makrelis het volgende:
lol, die is helemaal out. Ze stond al zo knetterstoned te koken. Gewoon uitgeteld. Valt niks meer mee te beginnen.
deze man is zo kankerdomquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:44 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Zoals die beta cuck @:dimachaerus die anderen wilt aanmelden bij de belastingdienst om de UWV te korten, maar zelf heeft die z'n zogenaamde 500k niet opgegeven natuurlijk.
Morgen weer een kansquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:27 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..] Betekent niet dat ik hier voor eeuwig ben wees gerust, op den duur ga ik ook dood. Maar vandaag ben ik er nog gewoon inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |