Of je doet het gewoon zoals die Uva-studente, promoten via Dumpert en schijt hebbenquote:
Zoals Bezos, Musk, Arnoult, Buffet, Page en Brin? En mensen als Gates en Zuckerberg stopten pas nadat hun eigen bedrijf succesvol begon te worden.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:36 schreef Azula het volgende: In verhouding hebben studieloze personen die het wel hebben gemaakt (en dan kijken we naar de wereldtop) anders wel weer heel veel meer geld dan mensen die wel gestudeerd hebben bij elkaar.
onsmakelijke uitspraken over die voetballer die in elkaar zakte op het veld een paar weken terugquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:50 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
onsmakelijke uitspraken over die voetballer die in elkaar zakte op het veld een paar weken terug
Zakte jij maar in elkaarquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:50 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
onsmakelijke uitspraken over die voetballer die in elkaar zakte op het veld een paar weken terug
Hoop dat je morgen een pijpbeurt krijgtquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoop dat je morgen uitglijdt.
Gelijk 2 flessen vodka soldaat maken uit woede na een topickaapquote:
Sowieso denk ik dat het wel meevalt hoeveel mensen nou echt dat soort vrouwen kennen of überhaupt meteen herkennen als ze voor je zit, tenzij je zo'n hardcore fan bent dat je al meermalen jezelf hebt afgetrokken op dr. Ik kijk weleens een chaturbate, trek er een keer aan en ben het alweer vergeten hoe ze eruit zag.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:48 schreef Fok-it het volgende: [..] En hoeveel chicks zullen niet hun echte naam gebruiken? Als je beetje hendig daarmee bent zit dat wel snor hoor
Je kunt ook net als een ander persoon alvast in een ander tabblad een nieuw topic klaarzetten en dan later van de mods verwachten dat ze deze aan de sc koppelenquote:
Mij bestquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:52 schreef skidzor het volgende:
[..]
Hoop dat je morgen een pijpbeurt krijgt
Mij en @Haags verrot schelden gewoon omdat het kan, wat een levenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelijk 2 flessen vodka soldaat maken uit woede na een topickaap
Gozer heeft toch 1 miljoen posts?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mij en @:haags verrot schelden gewoon omdat het kan, wat een leven
Lijkt me niet meer dan terechtquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mij en @:haags verrot schelden gewoon omdat het kan, wat een leven
zitten wel leuke types daar, paar maanden terug werd er eentje helemaal mad omdat er gekaapt werd inclusief doodsverwensingen en een paar topics later ging ze zelf kapenquote:
Ah jaquote:
Ik denk bij Chaturbate altijd aan zo'n Russische chick, wel echt mooi ding, maar die zat echt elke avond duizenden tokens binnen te harken en deed gewoon niksquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:52 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Sowieso denk ik dat het wel meevalt hoeveel mensen nou echt dat soort vrouwen kennen of überhaupt meteen herkennen als ze voor je zit, tenzij je zo'n hardcore fan bent dat je al meermalen jezelf hebt afgetrokken op dr. Ik kijk weleens een chaturbate, trek er een keer aan en ben het alweer vergeten hoe ze eruit zag.
Siswet is inmiddels wel een bekendheid hoor. Die drie vuisten hebben een hoop teweeg gebracht.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:52 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Sowieso denk ik dat het wel meevalt hoeveel mensen nou echt dat soort vrouwen kennen of überhaupt meteen herkennen als ze voor je zit, tenzij je zo'n hardcore fan bent dat je al meermalen jezelf hebt afgetrokken op dr. Ik kijk weleens een chaturbate, trek er een keer aan en ben het alweer vergeten hoe ze eruit zag.
Heeft die aansteller toevallig ook een poetsvrouw?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:53 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
zitten wel leuke types daar, paar maanden terug werd er eentje helemaal mad omdat er gekaapt werd inclusief doodsverwensingen en een paar topics later ging ze zelf kapen
Aangezien dat die user(s) nog mogen posten neem ik dat ook aan jaquote:
ik sta er van te kijken hoe asociaal jij bentquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:54 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Mogen we hermann uit het topic stemmen?
*fap*quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk bij Chaturbate altijd aan zo'n Russische chick, wel echt mooi ding, maar die zat echt elke avond duizenden tokens binnen te harken en deed gewoon niks__ Af en toe eens een shirtje uit of weet ik veel wat, als er echt al enorm veel werd gegeven, en als ze dan maar even 5 minuten niks kreeg, gelijk alle kleding weer aan
Zat er ook altijd als een lijk voor de camera.
D66'er hèquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:55 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik sta er van te kijken hoe asociaal jij bent
Er gaat een wereld voor je open daar, niets is te gekquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:53 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
zitten wel leuke types daar, paar maanden terug werd er eentje helemaal mad omdat er gekaapt werd inclusief doodsverwensingen en een paar topics later ging ze zelf kapen
Nee bah, bij 2 seconde stimulatie gilde dat mens al als een speenvarken, snap je toch echt niet hoe mensen dat oprecht gelovenquote:
Is dat een bevestigend of een ontkennend antwoord?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:55 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik sta er van te kijken hoe asociaal jij bent
helaas, deze wordt niet door een oude dikke vent met snor genomenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:55 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Heeft die aansteller toevallig ook een poetsvrouw?
moet ik nu toestemming geven of je mij uit het topic mag stemmenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:56 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Is dat een bevestigend of een ontkennend antwoord?
Ik heb echt nog nooit van haar gehoord behalve hier eens voorbij zien komen. Buiten dat hoef ik het niet eens te zien hoe iemand vrachtwagens de kut in rijd.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:54 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Siswet is inmiddels wel een bekendheid hoor. Die drie vuisten hebben een hoop teweeg gebracht.
Je moet ook wel de leuke kijken hè.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee bah, bij 2 seconde stimulatie gilde dat mens al als een speenvarken, snap je toch echt niet hoe mensen dat oprecht geloven
Carolinequote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:58 schreef skidzor het volgende:
Ik weet niet op wie ik moet fappen, Sylvana Simons of Sigrid Kaag?
Denk dat ik al weet welke je bedoeltquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee bah, bij 2 seconde stimulatie gilde dat mens al als een speenvarken, snap je toch echt niet hoe mensen dat oprecht geloven
Pas maar op anders word je weggezet als vrouwenhaterquote:
Probeer Tunahun Kuzu eens.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:58 schreef skidzor het volgende:
Ik weet niet op wie ik moet fappen, Sylvana Simons of Sigrid Kaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |