SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
En ? Was het wat aan ? Heb ook maar de jouwe bekeken dan, maar ben weinig wijzerquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:05 schreef Ygritte het volgende:
Ik heb als een halve stalker ff in ieder z'n fobo gelurkt. Weten jullie dat ff
Goede souvenir. Vanaf nu voortaan overal lepels kopen om mee naar huis te nemen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb een lepel gekocht om een pot joghurt leeg te kunnen lebberen
Wat voor lepel is dat danquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb een lepel gekocht om een pot joghurt leeg te kunnen lebberen
Nice eyes!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En ? Was het wat aan ? Heb ook maar de jouwe bekeken dan, maar ben weinig wijzer
Poos souvenirmokken gespaard. Maar dat ging toch vervelenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goede souvenir. Vanaf nu voortaan overal lepels kopen om mee naar huis te nemen.
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:10 schreef Ygritte het volgende:
CL is trouwens echt zoals ik dacht dat ze ongeveer zou zijn
Nee jullie mogen lekker romantisch met zijn tweetjes.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit een aanbod?
En ga je mee dan?
Ik vind verzamelen altijd iets voor een bepaald soort type mens zeg maar.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Poos souvenirmokken gespaard. Maar dat ging toch vervelen
Als ik in London ben koop ik meestal iets van een boek of print voor aan de muur.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Poos souvenirmokken gespaard. Maar dat ging toch vervelen
Hahaha echt hèquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind verzamelen altijd iets voor een bepaald soort type mens zeg maar.
Mja, ik geloof niet dat ik zo’n type mens benquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik verzamel auto's. Schiet nog niet echt opquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boeken koop ik ook altijd daarquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik in London ben koop ik meestal iets van een boek of print voor aan de muur.
Oh ik koop eigenlijk overal een boek waar ik kom. Liefst iets wat met de omgeving of geschiedenis te maken heeft.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik in London ben koop ik meestal iets van een boek of print voor aan de muur.
Klopt, niet materialistisch en wanderlust qua woonplaats.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik geloof niet dat ik zo’n type mens ben
Heb nog een verzameling Pokémon kaartenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
Vind een rariteitenkabinet dan wel weer erg leuk
Handje?quote:
Dacht dat je het met me eens was , hahaha, maar nu snap ik m niet meerquote:
“Life itself is a journey to be walked on foot.”quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt, niet materialistisch en wanderlust qua woonplaats.
"Home is where the heart is"quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Life itself is a journey to be walked on foot.”
quote:
Allemaal weggejaagd.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had toch wel een stuk of 4 Viva babes hier verwacht maar helaas.
Vreemd soort vrouw altijdquote:
Sproetjes, rood haar en Budapest?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik altijd een lastige
Ja wel jammer. Moet je het nog steeds doen hier met 'ons' oude wijven taarten...quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had toch wel een stuk of 4 Viva babes hier verwacht maar helaas.
waarom een appquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:18 schreef Ygritte het volgende:
mehehehehe jongens formule 1 app is gehackt
Eentje van Tate Modernquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Boeken koop ik ook altijd daar
Wat voor prints?
vinddie eerste wel vetquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eentje van Tate Modern
[ afbeelding ]
Eentje van Barbican Estate
[ afbeelding ]
En ik heb 2 van deze van Ronan Bouroullec meegenomen
[ afbeelding ]
Houfanjulliehoorquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja wel jammer. Moet je het nog steeds doen hier met 'ons' oude wijven taarten...
Moekes vooral ook vaak.quote:
Ik ook als het even kan. Laatste keer London ook nog een extra boek over Barbican Estate. En heb een boek van. Olafur Eliasson uit Denemarkenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ik koop eigenlijk overal een boek waar ik kom. Liefst iets wat met de omgeving of geschiedenis te maken heeft.
Is dit om op te hangen?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eentje van Tate Modern
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit lijkt me wel watquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee jullie mogen lekker romantisch met zijn tweetjes.
Ik vind dat echt leuk. Doe soms ook gewoon een random weird ass boek, wat dan toch weer leuk is omdat herkenning ofzoquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ook als het even kan. Laatste keer London ook nog een extra boek over Barbican Estate. En heb een boek van. Olafur Eliasson uit Denemarken
Af en toe toch wat nieuwe aanwas hier. Is natuurlijk wel lastig om de vrouwen die er al zijn te vervangen.quote:
Ja. Heb geen schilderij van mezelf aan de muur hangen zoals US.quote:
En was het leuk en mooi en interessant en gezellig daar?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel wathttps://www.airbnb.co.uk/(...)sI&guests=1&adults=1
Ah!!!... Jij mental imaged die houthakker met baard van laatst hierbij he....quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Maar je kunt ook iets moois ophangen toch.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Heb geen schilderij van mezelf aan de muur hangen zoals US.
Huizen met niets aan de muur voelen ook vrij steriel aan voor mij.
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sproetjes, rood haar en Budapest?
Huh ? Hahaha..you've lost mequote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En was het leuk en mooi en interessant en gezellig daar?
Ja hoor.
https://www.airbnb.co.uk/(...)121977_&af=126295512
Zou ook kunnen. Wat is mooi dan?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar je kunt ook iets moois ophangen toch.
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ali ledstrip? anders gewoon garantie claimen?
denk dat die daar al te oud voor isquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ali ledstrip? anders gewoon garantie claimen?
Hahaha, ik mental image eerder gewoon mezelf daar, eindelijk weer dat thuis gevoelquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah!!!... Jij mental imaged die houthakker met baard van laatst hierbij he....![]()
![]()
![]()
Tofquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eentje van Tate Modern
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh..quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
denk dat die daar al te oud voor is
Lekker knus. Haardvuurtje aan na een lange wandeling door het Schotse landschap en dan met een glaasje caol ila 18 onder een dekentje kruipen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Klassieke kunst.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou ook kunnen. Wat is mooi dan?
Heb ook nog wat van lokale kunstenaars aan de muur hangen.
Zegt altijd wel veel wat er aan de muur hangt.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou ook kunnen. Wat is mooi dan?
Heb ook nog wat van lokale kunstenaars aan de muur hangen.
nee maar serieus, een app voor F1 heeft toch 0 toegevoegde waarde tov een website..quote:
Oh Ja, ik klikte verkeerd, gaat lekker met mij vanavondquote:
Gruwel.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker algemeen. Mijn buurman heeft een replica van de nachtwacht hangen. Telt dat?
Eeuwige schoonheid bestaat.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daar kijken we al honderden jaren tegen aan
Meisje met de parel!quote:
Zeker weten jaquote:
Nee.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker algemeen. Mijn buurman heeft een replica van de nachtwacht hangen. Telt dat?
Oh sorry, hahahaquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee.
Maar gewoon niet die moderne blokjes en streepjes en veegjes wat geen drol voorstelt.
Neeeeee!!!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vergeet deze niet
[ afbeelding ]
Geen ziggoquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:32 schreef mschol het volgende:
[..]
nee maar serieus, een app voor F1 heeft toch 0 toegevoegde waarde tov een website..
(behalve nog wat extra data vergaren van gebruikers)
Als je wilt dat je huis affikt.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vergeet deze niet
[ afbeelding ]
Was het nu wel een parel of toch niet???quote:
Sorry, voor thuis heb ik liever een leuk modern stuk dan een poster van een replica van Vermeer/ Van Gogh/Rembrandt of wie dan ookquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n huis ruikt altijd naar groentesoep, altijd.
Ik zou wel iets van Pollock willen denk ik, hou wel van abstracte shitquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Sorry, voor thuis heb ik liever een leuk modern stuk dan een poster van een replica van Vermeer/ Van Gogh/Rembrandt of wie dan ook
Ik heb wel een print van een Hokusai overigens
Ik zou wel een Dali of Picasso willen hebben hangen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik zou wel iets van Pollock willen denk ik, hou wel van abstracte shit
Ik heb trouwens Marilyn Monroe lachend aan de muur en ik heb helemaal niets met dat wicht.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Sorry, voor thuis heb ik liever een leuk modern stuk dan een poster van een replica van Vermeer/ Van Gogh/Rembrandt of wie dan ook
Ik heb wel een print van een Hokusai overigens
nope nope en nopequote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Golf, de Tsunami of Mount Fuji?
In Tate hangt daar wel wat van.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik zou wel iets van Pollock willen denk ik, hou wel van abstracte shit
Dali ben ik wel fan vanquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zou wel een Dali of Picasso willen hebben hangen.
Ik wou altijd deze van Daliquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zou wel een Dali of Picasso willen hebben hangen.
Hadden de vorige bewoners ook. En een levensgrootte naakte Madonna.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb trouwens Marilyn Monroe lachend aan de muur en ik heb helemaal niets met dat wicht.
Vet wel maar ligt eraan waar die hangt?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
nope nope en nope
Cranes on a snow-covered pine
gadverderriequote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hadden de vorige bewoners ook. Een een levensgrootte naakte Madonna.
Slaapkamerquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vet wel maar ligt eraan waar die hangt?
De wc-rolhouder?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:45 schreef UitStraling het volgende:
Mijn lievelingsding voor aan de muur hangt op de plee.
Prettyquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze hangt er;
https://exoplanets.nasa.g(...)op-from-trappist-1e/
With ze big boobies?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hadden de vorige bewoners ook. En een levensgrootte naakte Madonna.
Hahahaha ja iddquote:
quote:
O, zo’n geboorteprent heb ik ook nog ergensquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een paar botanische prints op de plee en slaapkamer hangen en een geborduurde geboorteprent die m'n oma destijds van me had gemaakt.
Mag ik de volgende keer foto's maken voor vrij groot op canvas in de huiskamer want die is aan vervanging toe?quote:
Hahaha bestquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag ik de volgende keer foto's maken voor vrij groot op canvas in de huiskamer want die is aan vervanging toe?
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is zo'n ding wat vrouwen van tegenwoordig in hun vagina steken of niet?
Vind ik niet, heb wel een brede smaak maar het moet kloppen, zag ooit een enorm schilderdoek met slechts wat spetters verf op een oude muur van een kasteel en geloof mequote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:54 schreef datismijnmening het volgende:
Wat is moderne kunst toch wanstaltig
Waren ze niet gewoon aan het renoveren?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind ik niet, heb wel een brede smaak maar het moet kloppen, zag ooit een enorm schilderdoek met slechts wat spetters verf op een oude muur van een kasteel en geloof me
quote:
Ik wil best eens met een bloedneus over je witte muur niesen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind ik niet, heb wel een brede smaak maar het moet kloppen, zag ooit een enorm schilderdoek met slechts wat spetters verf op een oude muur van een kasteel en geloof me
Oeh da's heel mooi ja, hou sowieso van schilderijen van schepen op een stormachtige zee, vind het altijd zo interessant en geeft perfect de vergankelijkheid weer vind ik.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:58 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch vele malen mooier
2.80 bij 3.20 op een enorme witte retestrakke muur nog veel groter dan dat en dan een oude dekenkist en een gammel barok -stoeltje eronder, ja prachtig dan.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:58 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch vele malen mooier
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:06 schreef UitStraling het volgende:
Ik wacht maar even met herinrichten tot mijn meisje aanhaakt want er is niets leukers in het leven dan dat om dat samen te doen, just my five cents.
over een jaartje hebben ze daar pekingeend met kerstquote:
zon kleintje welquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben ooit gebeten door een eend. Die beesten zijn niet te vertrouwen
Ik snap die eend wel, duck-dimm 1-0.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb ooit gebeten in een eendquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hou niet van eendquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ooit gebeten in een eend
ik heb wel eens sushi met eend gegeten.. was totaal niet onder de indruk, niet vies maar ook niks speciaalsquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Krim gaven ze minder makkelijk wegquote:
Nog steeds crazy in love?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:06 schreef UitStraling het volgende:
Ik wacht maar even met herinrichten tot mijn meisje aanhaakt want er is niets leukers in het leven dan dat om dat samen te doen, just my five cents.
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb 2x eend geprobeerd en beide keren was het echt niet lekkerquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind kip lekkerder, eerlijk gezegd
Ik ben ooit in dat oudste restaurant in Peking geweest waar je de originele Peking eend kunt eten, was vroeger alleen voor de Keizer, kon je ook alleen eend bestellen en die menukaart had alleen maar eend op 660 verschillende manieren, denk dat we er met 10.000 man zaten te vreten, nog nooit zo'n groot restaurant gezien en op de muren kon je met je vingers poppetjes tekenen in het vet van al die eenden.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind kip lekkerder, eerlijk gezegd
Levend vind ik ze wel grappig, op mn bord vond ik het 1000x niksquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Levend rondkwakende of op je bord?
Dat had ik met fazant. Echt totaal niet bijzonderquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik heb 2x eend geprobeerd en beide keren was het echt niet lekkerkip is wel beter dan ja , maar is ook het meest veelzijdige stukje vlees hè?
hahaha
Hoe krijg je dat allemaal voor elkaarquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:14 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ben eigenlijk door best wel veel dieren gebeten bedenk ik me. Een otter, een schildpad, een pinguïn en door de meeste huis en boerderijdieren.
Misschien ligt het aan mij?
Oh dat heb ik nou nooit gegeten 🤔quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat had ik met fazant. Echt totaal niet bijzonder
Nu nog door een witte haai of een zwarte mambaquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:14 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ben eigenlijk door best wel veel dieren gebeten bedenk ik me. Een otter, een schildpad, een pinguïn en door de meeste huis en boerderijdieren.
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben ooit in dat oudste restaurant in Peking geweest waar je de originele Peking eend kunt eten, was vroeger alleen voor de Keizer, kon je ook alleen eend bestellen en die menukaart had alleen maar eend op 660 verschillende manieren, denk dat we er met 10.000 man zaten te vreten, nog nooit zo'n groot restaurant gezien en op de muren kon je met je vingers poppetjes tekenen in het vet van al die eenden.
Zo !quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu nog door een witte haai of een zwarte mamba
Ik ben geslagen door een luiaardquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:14 schreef datismijnmening het volgende:
Ik blijf meestal met m'n hand uit de buurt van die beesten.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:14 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof je aan een oranje zoet pakje echte boter likt
Heel veel met dieren omgaanquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat allemaal voor elkaar
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:19 schreef CherryLips het volgende:
Heb wel een keer de staart van een leguaan in m'n gezicht gehad.
Niet de moeite waard. Maar mijn ex-schoonzusje werkte voor een jachtorganisatie dus die wist van gekkigheid niet wat ze met die beesten moestquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik nou nooit gegeten 🤔
Hebben die niet meerdere penissen?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:19 schreef CherryLips het volgende:
Heb wel een keer de staart van een leguaan in m'n gezicht gehad.
Was gewoon een chagrijnig beest dat door vrienden bij me op de schouder werd gepleurd "want leuk". Zwiep.quote:
Gatverquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof je aan een oranje zoet pakje echte boter likt
Daar kan ik me dan nog wel iets bij voorstellenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet de moeite waard. Maar mijn ex-schoonzusje werkte voor een jachtorganisatie dus die wist van gekkigheid niet wat ze met die beesten moest
Ik werd afgeleid door de staart.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben die niet meerdere penissen?
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was gewoon een chagrijnig beest dat door vrienden bij me op de schouder werd gepleurd "want leuk". Zwiep.
Ook niet The Famous Grouse?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik nou nooit gegeten 🤔
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu nog door een witte haai of een zwarte mamba
Ja dat dan weer welquote:
Die nurse sharks zouden in Florida voorkomen dus ik hoopte ze tijdens het snorkelen tegen te komen. Die lui zeiden al dat ze niks deden en dat het heel bijzonder was als je er eentje zag. Maar we wilden dus weten waar we ze aan konden herkennen. Dat we niet dachten "o die doet niks" en dan blijkt het een witte haai te zijn.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Slangen blijf ik ver van uit de buurt.
Wel met verpleegsterhaaien gedoken. Maar die doen eigenlijk niks.
Als die je bijten plakken ze gelijk een pleistertje.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best wel zin in een drankje nu eigenlijk 🤔quote:
Mijn nichtje heeft een keer met witte haaien gedoken in zo'n kooi in Zuid-Afrika, best wel bizar veel kracht hebben die beesten.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als die je bijten plakken ze gelijk een pleistertje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor mij geen alcohol. Als ik vanacht gewoon kan slapen, sta ik morgen om 10.00 uur in het park te bootcampen...quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Best wel zin in een drankje nu eigenlijk 🤔
Dat lijkt me nog best tofquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn nichtje heeft een keer met witte haaien gedoken in zo'n kooi in Zuid-Afrika, best wel bizar veel kracht hebben die beesten.
#nichtjeverhaalUS.
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als die je bijten plakken ze gelijk een pleistertje.Deze duurde 14 seconden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok..dat kan ookquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voor mij geen alcohol. Als ik vanacht gewoon kan slapen, sta ik morgen om 10.00 uur in het park te bootcampen...
Pffff beetje met een kooitjequote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn nichtje heeft een keer met witte haaien gedoken in zo'n kooi in Zuid-Afrika, best wel bizar veel kracht hebben die beesten.
#nichtjeverhaalUS.
Dat heeft z'n andere nichtje al gedaan.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pffff beetje met een kooitje![]()
Gewoon zonder en als er een te dichtbij komt even een frontale stomp op de neus geven.
Die beesten zwemmen al dwars door zo'n kooi heen als ze even de weg kwijt zijn of hoofdpijn hebben.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pffff beetje met een kooitje![]()
Gewoon zonder en als er een te dichtbij komt even een frontale stomp op de neus geven.
Die weegt 120 kilo, lijkt me wel de moeite waard om dan de camera's aan te zetten als die tussen de witte haaien springt.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heeft z'n andere nichtje al gedaan.
quote:
Mooi wakker worden lijkt me dat wel.quote:
Ja nogal!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi wakker worden lijkt me dat wel.
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:44 schreef LTVDK het volgende:
Zou Buda nu vanavond de badkamer van zijn hotel gaan poetsen?
Lekker de haren uit het doucheputje trekken.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:44 schreef LTVDK het volgende:
Zou Buda nu vanavond de badkamer van zijn hotel gaan poetsen?
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker de haren uit het doucheputje trekken.
Zonder handenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker de haren uit het doucheputje trekken.
quote:
quote:
Zag het voorbij komen. Blootgewoon.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Naturisten/nudisten reclame op TV
In de rust ook al. Zal ook wel pas na een bepaald tijdstip mogen, ook al zie je in de reclame zelf geen naakt volgens mijquote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zag het voorbij komen. Blootgewoon.
Op je buik liggen ipv je rug.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:18 schreef CherryLips het volgende:
Schoon bedje
Iets steviger matras
Ofdat merk ik straks
1e moet ik ook nog doenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:18 schreef CherryLips het volgende:
Schoon bedje
Iets steviger matras
Ofdat merk ik straks
Nee. Ik had vanmiddag al wat er op lag afgehaald. Dus net even verfrist...quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:22 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Mooie taak voor zondag. FF alles in de wasmachine. Nieuwe week beginnen vanuit een fris bed.
Done.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:40 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zit in een hotel waar ik wel vaker heb gezeten. Super lieve mensen. De acht jarige dochter van de eigenaar wil graag youtubster worden. Ze heeft al vijf subscribers, het lijkt me tof om haar te verassen met wat meer volgers, likes, willen jullie mij helpen? Zou ik erg lief vinden
Top! Nee ze is Albanees maar haar vader vindt het heel belangrijk dat ze Engels spreekt, en dat doet ze heel goed! Beter dan ik Albanees 😀quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Done.
Is ze (half) Engels?. Want ze spreekt het best goed
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Top! Nee ze is Albanees maar haar vader vindt het heel belangrijk dat ze Engels spreekt, en dat doet ze heel goed! Beter dan ik Albanees 😀
Looooooool euhm.....quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Trouwens wat doet dat bestelbusje uit Kerkrade daar![]()
![]()
![]()
![]()
busted!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Trouwens wat doet dat bestelbusje uit Kerkrade daar![]()
![]()
![]()
![]()
Grote hoofden?quote:Op zondag 4 juli 2021 08:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom zijn kussens in Duitsland altijd zo belachelijk plat?
Zit dan toch al water en vet in of zo?quote:Op zondag 4 juli 2021 08:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Hebben die niet juist wat meer ondersteuning nodig?
Heb je het nu over ballie?quote:Op zondag 4 juli 2021 08:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit dan toch al water en vet in of zo?
Of ze hebben enorme flappies.
quote:Op zondag 4 juli 2021 08:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat die in plaats van een kussen een gaatje in het matras heeft.
Tien uur op z’n vroegst.quote:Op zondag 4 juli 2021 08:32 schreef gianni61 het volgende:
Hoe vroeg is te vroeg voor een heggenschaar aan te zetten?
quote:Op zondag 4 juli 2021 08:50 schreef LTVDK het volgende:
Of gewoon helemaal geen herrie maken op zondag
Na 12 is sport op tv, dan kom ik niet buitenquote:Op zondag 4 juli 2021 08:49 schreef Easy-Rider het volgende:
Morning, liefst na twaalven beginnen met herrie maken op zondag
9 uur is wat te vroeg voor een zondagquote:Op zondag 4 juli 2021 08:32 schreef gianni61 het volgende:
Hoe vroeg is te vroeg voor een heggenschaar aan te zetten?
Oke oke, ik wacht tot de kerkklokken geluid hebbenquote:
Heerlijkquote:Op zondag 4 juli 2021 08:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon je hele leven op gewatteerde bordeelsluipers rond stiefelen.
Dan ruikt het dadelijk naar de hemelquote:Op zondag 4 juli 2021 09:04 schreef kwiwi het volgende:
Oh, moet brood bakken want ik heb niks voor ontbijt of lunch meer in huis
zo veel geduld heb ik nooit voor ontbijt..quote:Op zondag 4 juli 2021 09:04 schreef kwiwi het volgende:
Is het niet veel sneller om even naar de winkel te gaan?quote:Op zondag 4 juli 2021 09:04 schreef kwiwi het volgende:
Niet open op zondag, anders stond ik nu inderdaad geen brood te bakkenquote:Op zondag 4 juli 2021 09:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het niet veel sneller om even naar de winkel te gaan?
vers zelfgebakken brood thoquote:Op zondag 4 juli 2021 09:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet open op zondag, anders stond ik nu inderdaad geen brood te bakken
Dat moment dat je alles afgehaald hebt en in de was, maar vergeet weer op te maken en er dan 's avond nét voor het slapen gaan achterkomt..quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. Ik had vanmiddag al wat er op lag afgehaald. Dus net even verfrist...
Ohja ze lopen daar nog wat jaartjes achter met zulke dingen natuurlijk ...quote:Op zondag 4 juli 2021 09:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet open op zondag, anders stond ik nu inderdaad geen brood te bakken
Gebeurt mij zo vaakquote:Op zondag 4 juli 2021 09:31 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Dat moment dat je alles afgehaald hebt en in de was, maar vergeet weer op te maken en er dan 's avond nét voor het slapen gaan achterkomt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |