SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
En ? Was het wat aan ? Heb ook maar de jouwe bekeken dan, maar ben weinig wijzerquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:05 schreef Ygritte het volgende:
Ik heb als een halve stalker ff in ieder z'n fobo gelurkt. Weten jullie dat ff
Goede souvenir. Vanaf nu voortaan overal lepels kopen om mee naar huis te nemen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb een lepel gekocht om een pot joghurt leeg te kunnen lebberen
Wat voor lepel is dat danquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb een lepel gekocht om een pot joghurt leeg te kunnen lebberen
Nice eyes!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En ? Was het wat aan ? Heb ook maar de jouwe bekeken dan, maar ben weinig wijzer
Poos souvenirmokken gespaard. Maar dat ging toch vervelenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goede souvenir. Vanaf nu voortaan overal lepels kopen om mee naar huis te nemen.
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:10 schreef Ygritte het volgende:
CL is trouwens echt zoals ik dacht dat ze ongeveer zou zijn
Nee jullie mogen lekker romantisch met zijn tweetjes.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit een aanbod?
En ga je mee dan?
Ik vind verzamelen altijd iets voor een bepaald soort type mens zeg maar.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Poos souvenirmokken gespaard. Maar dat ging toch vervelen
Als ik in London ben koop ik meestal iets van een boek of print voor aan de muur.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Poos souvenirmokken gespaard. Maar dat ging toch vervelen
Hahaha echt hèquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind verzamelen altijd iets voor een bepaald soort type mens zeg maar.
Mja, ik geloof niet dat ik zo’n type mens benquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik verzamel auto's. Schiet nog niet echt opquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boeken koop ik ook altijd daarquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik in London ben koop ik meestal iets van een boek of print voor aan de muur.
Oh ik koop eigenlijk overal een boek waar ik kom. Liefst iets wat met de omgeving of geschiedenis te maken heeft.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik in London ben koop ik meestal iets van een boek of print voor aan de muur.
Klopt, niet materialistisch en wanderlust qua woonplaats.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik geloof niet dat ik zo’n type mens ben
Heb nog een verzameling Pokémon kaartenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
Vind een rariteitenkabinet dan wel weer erg leuk
Handje?quote:
Dacht dat je het met me eens was , hahaha, maar nu snap ik m niet meerquote:
“Life itself is a journey to be walked on foot.”quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt, niet materialistisch en wanderlust qua woonplaats.
"Home is where the heart is"quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Life itself is a journey to be walked on foot.”
quote:
Allemaal weggejaagd.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had toch wel een stuk of 4 Viva babes hier verwacht maar helaas.
Vreemd soort vrouw altijdquote:
Sproetjes, rood haar en Budapest?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik altijd een lastige
Ja wel jammer. Moet je het nog steeds doen hier met 'ons' oude wijven taarten...quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had toch wel een stuk of 4 Viva babes hier verwacht maar helaas.
waarom een appquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:18 schreef Ygritte het volgende:
mehehehehe jongens formule 1 app is gehackt
Eentje van Tate Modernquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Boeken koop ik ook altijd daar
Wat voor prints?
vinddie eerste wel vetquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eentje van Tate Modern
[ afbeelding ]
Eentje van Barbican Estate
[ afbeelding ]
En ik heb 2 van deze van Ronan Bouroullec meegenomen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |